Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor





Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor bevindt zich dicht bij Dubai Cruise Terminal en Dubai World Trade Centre en biedt een gratis receptie, een dakterras en shoppen ter plaatse. Trakteer jezelf op een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
16 sep - 17 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive suite, 1 tweepersoonsbed laden

Executive suite, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
7,4 van 10
Goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
7,2 van 10
Goed
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Familie tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een zetelbed
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Jumeirah Burj Al Arab Dubai
Jumeira 3
- Op privéstrand
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 1.096
inclusief belastingen en toeslagen
4 sep - 5 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Al Mina Road, Dubai, 66431
Over deze accommodatie
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: AED 15.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer AED 63 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: AED 250 per voertuig (retour, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mercure Gold
Mercure Gold
Mercure Gold Al Mina Road Dubai
Mercure Gold Hotel
Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai
Mercure Gold Hotel Mina
Mercure Gold Mina
Mercure Gold Hotel Jumeirah by Accor
Mercure Gold Hotel Al Mina Road Dubai
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Hotel
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Dubai
Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor Hotel Dubai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mercure Gold Hotel Jumeirah Dubai by Accor
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
24 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Marita
Reisde met partner
6 jan 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marita
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Khalid
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jan 2022
Negatief: Netheid, personeel en service
Khalid
4 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mei 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Monica, België
Reisde met een groep
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
8 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Steven, Barendrecht
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
7 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
SylviaenGerrit, Roermond
Reisde met partner
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SylviaenGerrit
8 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019