Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 523 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
523
Gastenscore: 8 - Goed. 319 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
319
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
87
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
39
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
32
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Monique
Reisde met familie
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we have again a very nice holiday at this hotel :)
Monique
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mila op 20 mei 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Jan Willem
29 apr 2024
Jan Willem
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mila op 20 mei 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Gustaaf Petrus
Reisde met partner
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn hotel aan het strand en zeer fijn personeel en goede service
Gustaaf Petrus
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van mila op 30 jan 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
K.E.
Reisde met familie
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
K.E.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Gisele op 6 nov 2023
Dear K.E.Thank you for the great rating! We are thrilled to hear that you had a good time at our hotel.Sincerely yours, Gisele ClarkHotel Manager
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Prachtig hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Enig nadeel… de werking van de liften! Soms sta je 10 min te wachten op de liften.
Jeffrey
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Gisele op 21 jun 2023
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
8/10 – Goed
Carel
19 mrt 2023
Carel
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Gisele op 22 apr 2023
Dear Carel,Thank you for taking the time and effort to share your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcoming you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele ClarkHotel Manager
8/10 – Goed
albert
5 jan 2023
Positief: Personeel en service
albert
8/10 – Goed
Antonius Gijsbertus Johannes Maria
Reisde met partner
8 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Goed; ligging; strand, the Walk, Afstand tot metro, zeer vriendelijk personeel.
Minder goed; zwembad ligt bijna hele dag in schaduw.
Wij hadden de pech dat er op naast gelegen perceel gebouwd werd. (lawaai, maar dat is tijdelijk).
Antonius Gijsbertus Johannes Maria
7 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Ali op 8 feb 2022
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We are very pleased to read your appreciation regarding the service that our team had provided. I will personally convey your commendations and on behalf of my team THANK YOU for your valuable and motivating feedback.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely yours,
10/10 – Uitstekend
Mohamed
Reisde met familie en kleine kinderen
28 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kan alleen maar vol lof zijn over de accomodatie. Perfecte locatie, geweldig personeel.
Mohamed
12 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ali op 30 sep 2021
Dear Mohamed,
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely yours,
Hilton Dubai the Walk team
10/10 – Uitstekend
K.
Zakenreiziger
30 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GREAT SERVICE !!
Fantastic service and friendly staff in this hotel.
They make you feel welcome and and home.
Special thanks to Loes at the front office !
You make me want to come back again !
K.
9 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Hilton Dubai the Walk op 31 jan 2021
Dear K,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at Hilton Dubai the Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not, and thus, helps us to improve.
We are delighted to hear your praising comments regarding our team and I will personally ensure your valuable feedback is shared with the senior hotel management.
Please contact me directly if I can be of any assistance for future reservations as it would be my pleasure.
We all look forward welcoming you back to Hilton Dubai The Walk in the not too distant future.
Warm regards,
Hilton Dubai the Walk team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Perfecte ligging op de Dubai Walk. Complex iets gedateerd maar een enorm goede service met vriendelijke mensen, ontbijt en faciliteiten zijn perfect! Wij hebben een super verblijf gehad.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Michael op 16 mrt 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Michael op 5 mrt 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
8/10 – Goed
Erik
Zakenreiziger
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Michael op 4 mrt 2020
Dear Erik,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
8/10 – Goed
Jenneke
Reisde met familie
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in lively part of Dubai
We had a lovely stay at the Hilton serviced apartments. We had a few problems with Insects in the room but it was handled very professionally by the hotel management.
Location is great but do know that the Walk can be noisy with cars at night particularly in the weekend and even higher level floors won’t help. Also getting a taxi to and from the hotel can be a struggle because of the traffic. Just make sure to request being dropped at the back of the hotel!
Breakfast is good, although the room is very noisy and crowded.
One other note is that the elevator capacity does not seem be enough. Waiting times to go up or down can be tedious.
Beach area and pool are really nice. So in total our stay was definitely good.
Jenneke
8 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Michael op 3 mrt 2020
Dear Jenneke,
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Guido
Reisde met partner
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige toplocatie midden in het zeer levendige JBR gebied met privéstrand, hetgeen in deze omgeving niet veel voorkomt. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, ruime en schone kamers. Zeer prettig personeel en een goede vibe. Iets ouder gebouw, maar zeker niet vervelend omdat daardoor de locatie beter is dan nieuwer gebouwde hotels. Alles op loopafstand binnen JBR gebied.
Guido
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Michael op 4 dec 2019
Dear Guido,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Michael op 24 okt 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Michael op 26 jul 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to know that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt aan JBR the Walk,direct aan het strand.Na snelle check in,en upgrade,kwam ik in een typische Hilton kamer,groot,schoon en van alle gemakken voorzien.Badkamer schoon en royaal,alleen badrand erg hoog.Ontbijtbuffet was meer dan prima.Hotel heeft mooie zwembaden en heerlijk strand! Geweldig verblijf gehad in Hilton the Walk!!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Michael op 15 jul 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijna alles ok behalve de liften. Drama om er een te pakken te krijgen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Michael op 26 mrt 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
Rest assured that your constructive feedback regarding the elevators were discussed with the concerned department heads for necessary feasible actions.
We hope that none of the above misgiving will not completely hinder you from considering a repeat stay with us as we all look forward to welcoming you back to the Hilton Dubai The Walk in the not too distant future.
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Goede ligging. Kamer die expedia voorstelde met keuken extra bij moeten betalen. Onvolledige informatie expedia
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Michael op 1 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve.
Rest assured that your constructive feedback were discussed with the concerned department heads for necessary feasible actions.
We hope that the above misgiving will not completely hinder you from considering a repeat stay with us as we all look forward to welcoming you back to the Hilton Dubai The Walk in the not too distant future.
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Michael op 1 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk.
It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.
We all look forward to welcome you and your family back again in the near future!
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Nancy
15 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op een ideale ligging.
Bij aankomst kregen wij een andere kamer dan geboekt. Na 3 mails vroegen jullie nog altijd maar extra info, echt ondermaatse service ! Ondertussen hebben wij het probleem zelf opgelost gekregen en nog een mooie vakantie gehad. Mooi hotel met privé strand op een prachtige locatie.
Spijtig van jullie totaal ontbrekende hulp !
Nancy
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 days visit Dubai Marina
We booked a 2 bedroom apartment in the Walk. The room where nice and we had a nice view to the beach. Booked inclusive halfboard. That was a bad choice. Breakfast is very busy, takes some time to get a table and not real healthy food. Nor what I am used to at Hilton. Dinner buffet also not super. Better go to a nice restaurant inear the beach or Marina.
There was no nespresso machine in the room.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Eduard
1 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met een prima ligging op de JBW
Op de prachtige ligging op de JB walk een zeer fijn hotel met eigen strand en zwembad. Mooie kamers die netjes worden onderhouden. Personeel heel vriendelijk met veel aandacht voor service.
Eduard
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op uitstekende plek
Heerlijk hotel met privé strand
Alles prima, de gangen waren wat rommelig maar als je daar niet naar kijkt prima
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Miguel
23 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op de populaire Walk
Het hotel is gelegen op een toplocatie. De entree en receptie stellen niet zo veel voor, maar gelukkig zijn de andere faciliteiten prima. Onze kamer was zeer ruim en schoon. Enige minpunt was de badkamer die relatief klein was. Het grootste pluspunt vonden wij dat wij ook gebruik konden maken van de faciliteiten van het Hilton resort, dat aan de andere kant van weg ligt. Dit hotel heeft een iets groter zwembad en een prive strand met comfortabele strandbedjes.
Miguel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed, net hotel
Geweldige week gehad. Super mooi hotel (net als de stad) alles is brand schoon en het personeel is heel vriendelijk. Taxi's zijn makkelijk aan te houden. Wel heel warm om in de zomer te gaan. Ook rekening houden met ramadan, hierdoor zijn de winkels overdag gesloten en pas 's avonds na 7 uur open. Daarnaast mag je in het openbaar niet eten tijdens ramadan. Ontbijt was ook goed, veel keuze. WiFi, was ook gratis bij ons.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op fijne locatie aan strand en walk
Ik had een studio appartement geboekt met balkon maar kreeg een gewone hotelkamer. Volgende dag andere kamer gekregen maar pas om 16 u smiddags gekregen wat lastig was met de baby , die dag niet veel kunnen doen.Deze kamer had wel balkon maar was geen appartement wat we echt wel hadden willen hebben ivm baby en het ontbijt is erg duur , daar kan je ook heerlijk voor op de walk ontbijten !
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Jozet, Zeeland (NBr.)
25 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg gastvrij, leuk hotel, mooie kamers, super vac.
Ik zou dit hotel iedereen aanraden, super gedreven vriendelijk personeel, dichtbij het strand, dichtbij the walk, fantastisch zwembad met goede service. fantastische vac. gehad.
Jozet
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte vakantie
Goed hotel met erg vriendelijk personeel die je echt als koning behandelen. De locatie is ideaal, dicht bij het strand en je hebt maar weinig last van de bouw rondom het hotel. The walk is verder een boulevard waar je tot laat in de nacht in 1 vd vele gelegen restaurants en cafeetjes heerlijk kunt eten of een drankje kunt doen. Dubai is ongelooflijk mooi. Perfecte vakantie!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 apr 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Perfecte ligging op de walk en met strand
Algemeen goede ervaring. appartement is net en vooral groot.
Personeel is vriendelijk, behalve het personeel aan de receptie is onvriendelijk en weinig behulpzaam.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Perfect hotel, goede ligging bij het strand en THE Walk.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Ruime kamers en goede bedden.
We. Gaan hier terug naar toe.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Pieter, Friesland
7 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel aan De Walk.
Prima hotel, zeer goed ontbijt en diner. Al is het bij het diner vaak erg rustig en als je een flesje water erbij besteld moet dit € 10,- kosten wel wat veel vonden wij. Als dan s'morgens bij het ontbijt alles erbij zit en je zoveel drinken kunt krijgen als je wilt is dit een vreemde verdeling. Wij zaten aan De Walk en dit Hilton hotel is via een loopbrug of via de weg verbonden met Hilton Dubai resort. Een nieuwer hotel. Er wordt naast dit hotel druk gebouwd wat wel geluidsoverlast opleverd. Bouw zal zeker nog een jaar duren. In ons hotel had je daar geen last van maar bij het zwembad en het strand is dit wel storend.
Pieter
10/10 – Uitstekend
Louise Samantha
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, location is fab, hotel staff are lovely
Louise Samantha
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mila op 20 mei 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
CHARLES
Reisde met familie
28 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Our initial room had terrible internal noise problems however staff moved us immediately
CHARLES
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mila op 6 mei 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours,Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
8/10 – Goed
caroline
Reisde met familie
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel Très bien placé sur JBR
Notre chambre était très grande , propre avec beaucoup de rangement et le lit était gigantesque.
Le petit déjeuner est très bon et très varié
Nous avons toujours bien mangé au restaurant buffet
Ce qui nous a le moins plu ce sont les piscines de l hôtel qui étaient très bruyante avec beaucoup d’enfants et des parents qui ne disent rien , les transat dans tous les sens à la piscine principal si bien qu on ne pouvait plus circuler en poussette avec notre bébé , nous avons été tous les jours dans des autres hôtels pour profiter des piscines au calme. Pour cela je ne reviendrais pas dans cet hôtel
caroline
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mila op 6 mei 2024
Thank you for taking the time in posting a review of your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is with regret to learn of your dissatisfaction on our services and facilities and for not being able to meet your expectations fully of a Hilton stay on this particular occasion. As this is not level of service we strive to achieve and provide to our valued guests, please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you and rest assured that we have taken your comments seriously and will be used as a basis for our improvement. We really appreciate your feedback and we hope to be able to welcome you back to our property in the near future, to give us a chance to regain your confidence in our service and facilities. Sincerely,Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our second visit to this Hotel. Shared facilities with main Hilton and private beach area are a bonus.
Andrew
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mila op 6 mei 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours,Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Carolina
28 mrt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 in every way possible. Will come back for sure!
Carolina
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mila op 8 apr 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
CARL, Gloucester
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a pleasure.
CARL
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mila op 8 apr 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Nazem, Newtownabbey
Reisde met familie
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and service at Hilton The Walk. Arrived 10am. Room was ready. Got breakfast and slept most of day after overnight travel. Explored that evening. Walking distance for every restaurant you could need or want. Breakfast service is excellent with the team and led by very capable management. Highly recommended for family visit. Able to use facilities at Hilton Jumierah for pool and private beach area.
Nazem
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mila op 8 apr 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Nerino
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
Nerino
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mila op 8 apr 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
6/10 – Redelijk
Jibek
21 mrt 2024
Jibek
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mila op 8 apr 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met partner
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
.
Marcel
14 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mila op 6 mrt 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele ClarkHotel ManagerHilton Dubai The Walk
6/10 – Redelijk
Reema Ashok
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
- The property was the Hilton which is not on the beachfront so had to walk further to get to beach
- the pool wasn’t open and I was not notified of this
- breakfast options were ok but coffee wasn’t good
- finally the biggest issue is the lifts took ages / 10 mins to arrive - I walked as wasn’t on a high floor but beware if you are
- the rooms are large and comfortable
- the overall trip with Expedia did not have luggage included so I had to pay £200 extra for this
Reema Ashok
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van MIla op 6 mrt 2024
Thank you for taking the time in posting a review of your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is with regret to learn of your dissatisfaction on our services and facilities and for not being able to meet your expectations fully of a Hilton stay on this particular occasion. As this is not level of service we strive to achieve and provide to our valued guests, please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you and rest assured that we have taken your comments seriously and will be used as a basis for our improvement. We really appreciate your feedback and we hope to be able to welcome you back to our property in the near future, to give us a chance to regain your confidence in our service and facilities. Please do not hesitate to contact us should you need our assistance with your next booking. Sincerely,Gisele ClarkHotel ManagerHilton Dubai The Walk
8/10 – Goed
vincenzo
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
hall da ristrutturare
vincenzo
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mila op 4 mrt 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
8/10 – Goed
Peter
13 feb 2024
Peter
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mila op 19 feb 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
6/10 – Redelijk
Kenneth
Zakenreiziger
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Larm
Meget lydt, fra både gaden, gangen og naboværelser. Var nødt til at sove med ørepropper, ellers var det umuligt at sove.
Kenneth
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mila op 19 feb 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai The Walk.Please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you and rest assured that we have taken your comments seriously and will be use as basis of our improvement. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location, pool and beach wete great. Amazing food
Elizabeth
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mila op 19 feb 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 feb 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I would not rate this hotel high
Worn down, needs upgrading, nothing special ore nice with this hotel. It is NOT the hotel that are shown in from of the picture, but the tall building behind, so its over the road from the beach, but connected with the other hotel by a bridge. It is worn down and need upgrade, nothing is fancy ore special, i would never stay there again. only thing i find good, is the gym.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mila op 7 feb 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai The Walk.Please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you and rest assured that we have taken your comments seriously and will be use as basis of our improvement. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk