Al Sarab Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice, op wandelafstand van Al Ghurair-centrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Al Sarab Hotel

Voorkant van accommodatie
Buitenzwembad
Lobby
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Al Ghurair-centrum en City Centre Deira zijn niet ver van Al Sarab Hotel. De accommodatie biedt een nachtclub, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice. Verwen jezelf met wellness, zoals een Zweedse massage, een gezichtsbehandeling of een manicure/pedicure. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Al Naseem, serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en 3 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Al Rigga Street, Deira, Dubai, 113330

In de buurt

  • Al Ghurair-centrum - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • City Centre Deira - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • BurJuman Mall - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Goud-souk - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Dubai Cruise Terminal - 6 min. rijden - 5.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Al Rigga - 6 min. wandelen
  • Dubai (DXB-Dubai Intl.) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Arts Venue Filipino Bar - ‬5 min. wandelen
  • ‪Juice World - ‬6 min. wandelen
  • ‪Popeyes Louisiana Kitchen - ‬3 min. wandelen
  • ‪Cube Bar - ‬5 min. wandelen
  • ‪Sun And Sands Hotel - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Al Sarab Hotel

Hotel vlak bij Al Ghurair-centrum
Al Sarab Hotel ligt vlak bij City Centre Deira en biedt gasten een nachtclub, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice. Verwen jezelf met wellness, zoals een Zweedse massage, een gezichtsbehandeling of een manicure/pedicure. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Al Naseem, serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en 3 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), massage- en behandelingsruimtes en een lift
  • Een 24-uurs receptie, bagageopslagruimte en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 84 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: AED 35 per persoon
  • 3 bars/lounges
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Al Naseem

Dingen om te doen

  • Nachtclub

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: AED 500.00 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: AED 10.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer AED 35 per persoon
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 715943
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Al Sarab Hotel Dubai
Al Sarab Hotel
Al Sarab Dubai
Al Sarab
Al Sarab Hotel Duba
Al Sarab Duba
Al Sarab Hotel Hotel
Al Sarab Hotel Dubai
Al Sarab Hotel Hotel Dubai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Al Sarab Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Al Sarab Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Al Sarab Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Al Sarab Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Al Sarab Hotel?

Dit hotel ligt in Deira, op 2 km afstand van Al Ghurair-centrum en City Centre Deira. Goud-souk ligt op 3,2 km. Station Al Rigga ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Union is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Al Sarab Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 97 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 97 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Octavius

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Tariq

or short stay its okay Staff is very friendly n nice My overall stay was good
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

ebadolla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was OK
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Mark

Cold water
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Claudia

1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Abdul qadir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jonna

9 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jonna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Filipina receptionist is very accommodating😊.
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Obiedullah

Negatief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Mahmoud, Ottawa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay , room are clean , but noisy at night , not very far from metro station
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Yanet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and quiet place
8 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

chee

Awful

Two nite clubs on 1st floor blasting music all night
6 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Jalal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Claudio Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stopover in Dubai

Moderno, pulito, comodo da raggiungere. Meglio stanze ai piani alti causa rumori.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Davies

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Iori

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

2 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Shashwat

Negatief: Personeel en service
I recently stayed at your hotel for 2 nights and unfortunately, I had a highly unsatisfactory experience. I feel compelled to bring the following issues to your attention, as they significantly impacted my stay: 1. Internet Issues: The internet connection was unreliable and didn't work properly throughout my stay, which was very frustrating. 2. Plumbing Issues: The water in the washroom was not draining, which caused a significant inconvenience. 3. Noise Disturbance: There was excessive noise from the nearby nightclub throughout the night, which made it impossible for me to get any rest. 4. Lack of Coffee Supplies: There was no milk available for coffee, despite it being an essential part of the room amenities. 5. Inappropriate Staff Behavior: When my friends visited, the staff were rude and unwelcoming, specifically refusing to allow visitors in an abrupt manner. 6. Drinking Water Request: When I requested drinking water, I was told that it was unavailable, which I found unacceptable. 7. Rude Staff at Night: Adil, who was on the night shift, was particularly rude and unhelpful, which made me feel very uncomfortable. 8. Check-in Priority: When I arrived to check in, other guests were given priority over me, despite having a confirmed reservation. 9. Unhygienic Bedding: The pillow covers had a strong odor of hair oil, indicating that they had been used but not properly washed. 10. Moisture Issues: Both the bathroom and bedroom had noticeable moisture on the ceiling, suggesting
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shashwat

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at your hotel for 2 nights and unfortunately, I had a highly unsatisfactory experience. I feel compelled to bring the following issues to your attention, as they significantly impacted my stay: 1. Internet Issues: The internet connection was unreliable and didn't work properly throughout my stay, which was very frustrating. 2. Plumbing Issues: The water in the washroom was not draining, which caused a significant inconvenience. 3. Noise Disturbance: There was excessive noise from the nearby nightclub throughout the night, which made it impossible for me to get any rest. 4. Lack of Coffee Supplies: There was no milk available for coffee, despite it being an essential part of the room amenities. 5. Inappropriate Staff Behavior: When my friends visited, the staff were rude and unwelcoming, specifically refusing to allow visitors in an abrupt manner. 6. Drinking Water Request: When I requested drinking water, I was told that it was unavailable, which I found unacceptable. 7. Rude Staff at Night: Adil, who was on the night shift, was particularly rude and unhelpful, which made me feel very uncomfortable. 8. Check-in Priority: When I arrived to check in, other guests were given priority over me, despite having a confirmed reservation. 9. Unhygienic Bedding: The pillow covers had a strong odor of hair oil, indicating that they had been used but not properly washed. 10. Moisture Issues: Both the bathroom and bedroom had noticeable moisture on the ceiling, suggesting
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jama

2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

WAI SUM

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Good
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

WAN CHONG

1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Christine, Edmonton

Reisde met een groep
Smelled like smoke all over, asked for towels twice and toilet paper. Did not come until we has to ask a third time
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dieu, Federal Way

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
10 nachten verbleven in maart 2024