Hotel Ispinigoli
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Ispinigoli Caves (grotten)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Ispinigoli





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht laden

Tweepersoonskamer, uitzicht
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Località Ispinigoli, Dorgali, NU, 8022
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Miramare
Hotel Miramare
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 193 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 31 maart betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 14 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april t/m 31 oktober betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ispinigoli Hotel Dorgali
Ispinigoli Dorgali
Ispinigoli
Hotel Ispinigoli Dorgali
Ispinigoli Hotel
Hotel Ispinigoli Hotel
Hotel Ispinigoli Dorgali
Hotel Ispinigoli Hotel Dorgali
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ispinigoli
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Anna
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
7 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Gianluca
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Splendido soggiorno
Gianluca
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Porcu
Reisde met partner
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Porcu
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Emma
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elizabeth
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Maureen, London
Reisde met een groep, Reisde met familie
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Lucio Mario
20 apr 2022
Lucio Mario
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Francesco
10 sep 2021
Francesco
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Nathalie
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
sami
26 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


sami
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stop, typical inner Sardinia scenario
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Cristina
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cristina
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Francesco, Milano
Reisde met partner
24 aug 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesco
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Gabriel, München
Reisde met familie en kleine kinderen
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
FREDERIC
Reisde met familie
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FREDERIC
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Guseppe
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guseppe
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vue magnifique, hôtel très propre.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
ELIZABETH
11 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXCEPCIONAL HOTEL



ELIZABETH
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
QUIM, Barcelona
Reisde met familie en kleine kinderen
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
QUIM
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019