Nam Long Plus Hotel
Aan het strand gelegen hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Nam Long Plus Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

28 Phan Chu Trinh, Dong Hoi, Quang Tri
Over deze accommodatie
Nam Long Plus Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Rex Quang Binh Hotel
Rex Quang Binh Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 79 beoordelingen
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer VND 50000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nam Long Plus Hotel Dong Hoi
Nam Long Plus Hotel
Nam Long Plus Dong Hoi
Nam Long Plus
Nam Long Plus Hotel Dong Hoi, Quang Binh, Vietnam
Nam Long Plus Hotel Hotel
Nam Long Plus Hotel Dong Hoi
Nam Long Plus Hotel Hotel Dong Hoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Nam Long Plus Hotel
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,6
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Josua
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josua
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ming, Anaheim
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Patricia
Reisde met partner
14 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Patricia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Damian
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel great service
Damian
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met partner
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
John
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Danielle
5 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Danielle
2 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Edward
11 jun 2024
Edward
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Joel
Reisde met partner
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Makio
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makio
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Colin
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Colin
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dong Hoi




Mark
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Viktori
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viktori
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Gerard George
3 jul 2023
Positief: Netheid
Gerard George
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Matti
28 mei 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matti
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good for a couple of nights
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie
20 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Claus
21 dec 2022
Claus
3 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Keith
19 dec 2022
Keith
10/10 – Uitstekend
Tan Luong
Reisde met partner
31 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tan Luong
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Kris
28 jun 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kris
4 nachten verbleven in juni 2022








