Yildirim Hotel

Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Denizli

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Yildirim Hotel

Ingang accommodatie
Serveert ontbijt en diner
Zitruimte lobby
Familiekamer | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed
Studio suite | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
632 Sok. No:13, Pamukkale, Denizli, Denizli, 20150

In de buurt

  • Provinciaal Ziekenhuis van Denizli - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Denizli Atatürk Stadyumu - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Forum Camlik - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Pamukkale University - 5 min. rijden - 5.3 km
  • Ruïnes van Laodicea - 8 min. rijden - 7.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Denizli - 5 min. wandelen
  • Denizli (DNZ-Cardak) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪Beltaş Garaj Restaurant & Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Pamukkale Birahanesi - ‬3 min. wandelen
  • ‪Uğur Pide&Izgara - ‬2 min. wandelen
  • ‪Zümrüt Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ramazan Ustanin Yeri - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Yildirim Hotel

Hotel in Pamukkale
Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een wasserij en een bar bij Yildirim Hotel. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een lift
Kamervoorzieningen
De 52 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders

Talen

Engels, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 01.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Yildirim Hotel Denizli
Yildirim Hotel
Yildirim Denizli
Yildirim Hotel Hotel
Yildirim Hotel Denizli
Yildirim Hotel Hotel Denizli

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Yildirim Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Yildirim Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Yildirim Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 01.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Yildirim Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Yildirim Hotel?

Dit hotel ligt in Pamukkale, op 10 minuten wandelen van Babadağlılar Bazaar, Ataturk en Etnografisch Museum en Kamer van Koophandel van Denizli. Ook Winkelcentrum Sümer Park en Rag Doll Museum liggen op een kwartiertje wandelen. Station Denizli ligt op maar 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Yildirim Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 240 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 108 van 240 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 240 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 240 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 240 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prima hotel voor een paar nachtjes. Het is erg gedateerd qua douche etc. Het is schoon, het ontbijt biedt voldoende alleen jammer dat er geen enkele communicatie mogelijk is omdat niemand een woord engels, duits etc spreekt
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

jonnie , midden limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klein maar fijn hotel

We zijn 1 nacht gebleven ivm met een bezoek aan pamukkale. Het is een klein hotel. De kamer en alles was schoon en de bedden lagen goed. Het Ontbijd was simpel maar ook goed. Kortom ons verblijft was kort maar goed.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

KYEONGOG

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

가성비 좋은 숙소

위치가 너무 좋아요. 가성비가 좋습니다.적은 비용이니 좀 낡은거는 감수해야죠?깨끗합니다.조식 훌륭해요.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Burak

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

ALLAH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

SUSHIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아주 넓습니다 2명인데 침대 3개 방 주셔서 케리어도 넓게 피고 조식도 다양해서 좋습니다 제일좋은것은 터미널과 인접해 있어서 오토가르 가기 좋아요~~~
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Adem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel for family

Great hotel to stay if you are planning a trip to Pammukale. There is a mini bus that is near the hotel that will bring you to Pammukale. Hotel is also near the train station.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

havva

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gayet iyiydi kaınabilir
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Du Bin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Got what we paid

We came in from an overnight bus and because we knew we will be coming in early, we had called in advance to make sure we can do an early-check in. The man on the phone confirmed that we can check in at 9am without extra charge. Believing so, we arrived, and the man in the counter simply said we must pay one more night or check in at 3pm. He had great English but whenever we talk to him about the call we’ve made, he shrugged, and said “no english.” We weren’t going to stay at the lobby until 3pm so we ended up paying the amount - in euros too. We felt like we were robbed. The room we were given was not satisfactory. You get what you pay for, I suppose. The toilet was leaking, leaving the bathroom floor wet throughout our entire stay. When we informed the counter of this, the man said he would look into it, and never did. The shower was poor temperature and very low water pressure. Lukewarm showers during this winter was quite painful to bear. The radiator in the room was functioning alright, and the beds were clean and comfortable. The breakfast isn’t up to standards, but it fills up the belly. To summarize, we got what we paid for. I would not expect anyone to hope for more than that.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Afaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Umut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gayet güzel bir otel Ücreti karşılığını veriyor
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Bora

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
방 전체에 담배냄새가 많이 나요 가격이 워낙 저렴하니까 웬만하면 참으려고 했는데도 심했어요. 특히나 이불.. 흰색 얇은 천에 갈색 이불인데 갈색이불는 세탁도 안한듯 몸에 알러지 올라왔러요ㅠㅠ 수건은 ㅎㅎ 구멍난 수건은 처음 봤어요 호스텔도 안이럴듯. 위치는 진짜 좋고 직원분들도 진짜 친절함. 조식도 먹을만 했어요.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

antonio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
I liked the brea breasfast very much and the excellent location
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Marion, Gelsenkirchen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral zum Bus Bahnhof zum Stadt einkaufen Frühstück reichlich saubere Zimmer freundlichen Personal uns hatte gut gefallen wenn wir in Denizli sind werden wir dieses Hotel wieder buchen
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

osman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kahvaltı iyiydi günlük kalmak için gayet uygun odalar geniş
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

MARCELA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recomendado

La cama muy agradable, sábanas muy limpias; la ubicación excelente: la estación de buses y de trenes queda al frente del Hotel. El vecindario bien.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

sungah

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

supinya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

HYEJA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

만족합니다

아침 일찍 도착하였는데 체크인을 빨리 해주어서 너무 감사하였습니다 조식은 부실하지만 깨끗하고 터미널과 가까이 있어 찾기가 아주 쉽습니다
2 nachten verbleven in oktober 2019