Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl bij het shoppingcenter in Ghaziabad met 3 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

3 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Lobby
Deluxe suite | Donsdekens, bedden met traagschuimmatrassen, een minibar
Een buitenzwembad, open van 07.00 uur tot 20.00 uur, en ligstoelen
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Roomservice
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • 52 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Business kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • 39 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Traagschuim
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
H-3, Sector - 14, Kaushambi, Ghaziabad, Delhi N.C.R, 201010

In de buurt

  • Max Super Speciality Hospital - 3 min. rijden - 3.6 km
  • Laxmi Nagar - 5 min. rijden - 6.9 km
  • Swaminarayan Akshardham Temple - 8 min. rijden - 6.2 km
  • Red Fort - 12 min. rijden - 14.3 km
  • Indiapoort - 14 min. rijden - 13.7 km

Lokaal vervoer

  • East Vinod Nagar - Mayur Vihar - II Station - 5 min. rijden
  • Kaushambi Station - 14 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪Haldiram's - ‬5 min. wandelen
  • ‪Jalebi Joint - ‬10 min. wandelen
  • ‪Rajmahal Restaurant - ‬12 min. wandelen
  • ‪Avatar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Mocking Bird - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

Hotel met een luxe stijl niet ver van Indiapoort
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR bevindt zich dicht bij Swaminarayan Akshardham Temple en Red Fort en biedt een koffiebar/café, een tuin en een kapsalon. Verwen jezelf met wellness, zoals een body scrub, een manicure/pedicure of een gezichtsbehandeling. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, wasservice en fietsenstalling
Kamervoorzieningen
De 147 kamers hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Regendouches, bidets en badkuipen of douches
  • Hd-televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 850 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • BREWHOUSE
  • SULTAN
  • THE GREAT KABAB FACTORY

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 10 vergaderruimtes
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Groentetuin
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Spa

  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handdouche
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 11 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Ramen met dubbelglas
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Traditionele architectuur
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1500.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: INR 3000 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 850 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2250 per kamer (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten en alcohol van elders mee te nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Radisson Blu Ghaziabad
Radisson Blu Hotel Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad
Hotel Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Noida
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel Noida
Noida Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Noida
Hotel Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR
Radisson Blu Hotel Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel Ghaziabad

Veelgestelde vragen

Beschikt Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 20.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR van één nacht voor twee volwassenen op 26 jul. 2025 min. € 68,19, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 2250 per kamer.

Waar staat Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Dit luxe hotel ligt in Vaishali, op 15 km afstand van Swaminarayan Akshardham Temple, Red Fort en Indiapoort. Kaushambi Station ligt op 14 minuten wandelen en naar Vaishali Station is het 29 minuten wandelen.

Beoordelingen over Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 77 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 170 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Abhishek

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Orna

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is due for a serious facelift; from dirty windows to the point I could not see outside (and when I could, that sight was not pretty at all), to dirty/torn carpets and patched walls and old room furniture that have seen far better days
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Ravi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Young Wook

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind staff
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Zainab

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall i had a good experience.
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Atul, Lubbock

Negatief: Netheid
The first time I checked in, I got a real dirty and terrible room. I had to insist on another room and finally they upgraded my room which was okay. However, the staff and service in the breakfast area was mediocre and inconsistent.
3 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Anil

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not a 5 star hotel more like a 2-3 star at best

Rooms are dated took me back to the 80 s mosquitoes in the room light switches that don’t work and are loose carpet seems like it hasn’t been washed since being fitted lime scale on the taps water leak marks in the room furniture was dated and chipped basically the hotel rooms all need to be modernised reception and restaurant very nice with good varieties of dishes
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

alan

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Avoid!!

Was given an up when I arrived which was the only nice thing. As i booked in receptionist told me I had no breakfast i said I did. In the end I had a confirmation from hotels dot com that I did indeed have breakfast but the reception team were adamant that I didnt. Then the barman basically told me it was a serviced bar and to go next door. I had to have my room door looked at as it would not unlock. Aircon did not work and my room was freezing. All in all pretty crap. Staff in this place have a really poor attitude. I would not recommend a stay here.
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dushyant

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Jin Tae

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

깔끔, 깨끗, 편함

깔끔하고 깨끗한 객실이 마음에 들었습니다. 편히 쉴 수 있었어요.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Shifa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Avish

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible!! A FUIR !!

Chambre agréable et propre. Cependant, les parties communes (couloirs, ascenseurs) étaient assez sales, le ménage est clairement à revoir. J'ai rencontré un problème avec la serrure de ma chambre, ce qui m'a obligé à faire plusieurs allers-retours à l'accueil alors que j'étais extrêmement fatigué. Un technicien est finalement intervenu pour tenter de la réparer, mais cela a pris plus d'une heure sans résultat. La serrure ne fonctionnant toujours pas, j'ai demandé à changer de chambre. Le personnel à l'accueil a été très compréhensif, mais une autre personne, venue constater le problème sur place, a été particulièrement désagréable, voire agressive. Je ne reviendrai jamais dans cet hôtel et ne le recommande absolument pas !!!
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

DAVID

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our cleaner Bhole was brilliant, friendly, polite and always ensured we had everything we wanted, water, toilet rolls etc. Staff in the BrewHouse were friendly and meals were nice.
14 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service

Aucune flexibilité

Hôtel non arrangeant du tout
6 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was cancelled by the time I had arrive in spite of informing them twice in advance that I will reach by 1 am. After lot of struggle managed to get a room but the effort at 1 am in the morning left a bad taste in the mouth.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

minki

3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

wily, Hollywood

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
er clean, comfortable beds, but remember this is india. It was perfect for our rest stop!
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Raj Narayan

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s near Gazipur dump yard stinky and not proper place to stay.Facility at hotel is like oyo room. Self service spirit younger people can live here.No one available on help desk number 6203 . Reception people don't pick the phone.For two guests in a room are provided one glass one small dirty tovel and many more . There is no system of billing at the time of check out but you have to pay every order at the time of delivery like road side Dhaba.
2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Vivek

Negatief: Personeel en service
Their is water leakage from the basin
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Tarush

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay but room service can be improved
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Sanjit

1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

naresh

Outdated
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Wei ning

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Sunil Kumar, Walnut Creek

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Filthy carpets in the room. Did not provide a room that was booked
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Magdalena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Indisk stil, men Radissons bekvämligheter

Bra hotell med sköna sängar och story utbud på frukosten
3 nachten verbleven in mei 2024