Hotel Private Affair

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in art-decostijl bij het congrescentrum in New Delhi met gratis parkeerplaatsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Private Affair

Dineren
Ingang binnen
Businesscentrum
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Club kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een gratis minibar
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
C-2, Greater Kailash 1, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048

In de buurt

  • ISKCON Temple - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Lajpat Nagar Central Market - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Lotus Temple - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Fortis Escorts Heart Institute - 5 min. rijden - 5.1 km
  • Nizamuddin Dargah - 7 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Kailash Colony - 2 min. rijden
  • Station Okhla - 5 min. rijden
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪Prince Paan Box - ‬4 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪Roadhouse Cafe Gk1 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Gastronomica Kitchen and Bar - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Private Affair

Hotel, verbouwd in 2023 en gelegen in de omgeving van Lajpat Nagar Central Market
Geniet van dagelijks een gratis receptie, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café bij Hotel Private Affair. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), vervoer vanaf het treinstation en fietsenstalling
  • Hulp bij uitstappen/tickets, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en open haarden, bovenop voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Hd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders en een dvd-speler
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en adapters/opladers

Talen

Arabisch, Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (INR 500 per verblijf)
  • 24-uurs shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 6 plekken per unit)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 11.00 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 150 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Fietsenopslag
  • Fietsreparatieruimte
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Dvd-speler
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Gladde vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke treinstationshuttle
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagd bureau
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer
  • Verlaagde werkbladen en wasbak
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in maart 2023
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Dvd-speler
  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis gevulde minibar
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis langeafstandsgesprekken
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 08.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: INR 2000

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 5 kinderen van 1 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 150 voor kinderen
  • Toeslag voor parking in de buurt: INR 500 per verblijf (op 3 meter afstand)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: INR 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse en een hoge stoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevindt zich in een luchthaven en is uitsluitend toegankelijk voor reizigers die via deze luchthaven reizen. Bij het inchecken moet er een instapkaart voor de vlucht en een paspoort worden getoond (mogelijk is er een visa vereist)
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 07abhps9174k1zw
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Affair Hotel
Hotel Affair
Hotel Private Affair
Hotel Private Affair New Delhi
Private Affair Hotel
Private Affair New Delhi
Hotel Private Affair Hotel
Hotel Private Affair New Delhi
Hotel Private Affair Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Private Affair?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Private Affair?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Private Affair van één nacht voor twee volwassenen op 24 jul. 2025 min. € 44,70, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Private Affair voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Private Affair inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 08.00 uur. Tegen een bedrag van INR 2000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Private Affair uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van INR 2000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Private Affair?

Dit hotel ligt in Greater Kailash, op 3 km afstand van Kailash Colony Market, ISKCON Temple en Deshbandhu College. Ook Siri Fort Auditorium en Lajpat Nagar Central Market liggen op 5 km afstand. Greater Kailash Station ligt op 22 minuten wandelen en naar Station Kailash Colony is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Private Affair

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 51 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Dominique, Gent, België

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Groezelig hotel

Op de foto’s lijkt het hotel in orde maar in realiteit blijkt dit heel anders te zijn. Het hotel is niet onderhouden en niet hygiënisch. De douche zit vol schimmel en de kussens werden nooit gewassen, deze waren donkerbruin geworden van de vuile hoofden en stonken! De matras durfden we zelfs niet bekijken waardoor we op handdoeken sliepen. Het rook er muf en vochtig en ‘s nachts kwamen de kakkerlakken op bezoek. Onvriendelijk hotelpersoneel, slecht ontbijt, lift werkte niet. Al heel veel gereisd maar nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt! Zijn na twee nachten gedegouteerd vertrokken naar The Claridges Hotel wat echt fantastisch was!
7 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

JOHNSON

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

SANJEEV, Redondo Beach

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to find the property as it's located on the main road approach, shopping areas nearby at a walking distance and very safe secured place, staff is very nice and helpful in all respect.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hamza

7 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
One of the worst hotel in delhi because of their rude staff.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Photos shown does not match with hotel condition and cleanliness.
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

John

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Early check in was nice after a super long flight

The good was that my flight came in very early so they gave me early check in at no cost and after that brutal flight from the USA, that was very helpful. The bad was that the room was not clean, the bed was fine, the room was very, very small and they don't make up your room unless you ask for it. The staff was pretty friendly and the service was pretty good. This is NOT a 4 star hotel. 3 star at best.
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Sameer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Small Cozy Place

A small cozy place in near M-Block market in GK II, Delhi. Rooms were good sized and comfortable. Liked the hard bed, unlike other hotels in the area who are not careful on this part. Can improve on their breakfast a bit...it was decent though.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Aryan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Mrs Jacqueline, Australia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

nice hotel, but disappointed

we were not given a checkout time, we were also the only people staying in the whole hotel complex, so thought there must not be strict enforcement here, it was also low season & staff were lounging around the complex, it seemed very laid back. on the last day we walked in & out of the building,past reception, who we came to know on a personal level over the 2weeks, multiple times throughout the day (we were going back & forth to the local shops..at least 5times) & nothing was said to us either. then finally when we went to checkout we were told we needed to pay for an extra night because we stayed past checkout time. this same man saw us walking in & out of the complex all day & greeted us every time, yet didn't mention anything until now. what was more frustrating is that a friend of mine (a local indian) enquired about the same stay (3 adults, same dates) & quoted a price almost half of what we paid! I didn't bother to complain about this until the hotel decided they wanted more money from us for not checking out on time. we complained & explained all of what I have written above but they continued to argue back. it was obvious nothing was said all day so that they could charge later, behaviour was sneaky. its just silly on their part because I visit india every year & was really happy with the hotel atmosphere & location. if this incident didn't occur I definitely would have stayed here again. but they have lost 3 customers, plus those who I will tell about my experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Cyril, as usual nothing good about the hotel don,t even consider it if offer for free

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

worst hotel i have ever stayed

This was the worst hotel I have ever stayed in never ever make the mistake of booking into this hotel nothing good about it

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Did not stay as front desk was horrible.

Hoping won't get charged as we did not even checked in.

4/10 – Matig

SVETLANA, саратов

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

это не самый лучший отель из тех что я видела

Я заселилась в отель около 5-ти утра. Местные сотрудники спали, и достачно долго заселяли. Кстати спят они прямо на рабочих местах в лобби. Номер, думала будет лучше!плитка отваливается, лампочки частично перегорели, полотенца не белые, а какого то сероватого цвета, как и постельное белье. Из плюсов это вай фай. Работает отлично и придает в номерах. Думаю это не самый плохой отель в Дели. Он удачно расположен -20минут от аэропорта.рядом есть многочисленные магазины. Мне скоро предстоит опять в него вернуться, возможно мое мнение изменится, я в нем провела только одну ночь.

8/10 – Goed

ashrita, Mumbai

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

comfortable stay

This hotel is located right in the heart of the famous m block market in greater kailash 1. While the hotel is mostly comfortable, wish the rooms were cleaner. Wish the breakfast was a little innovative as well. During my earlier stays they offered omelets as per choice as part of buffet breakfast but this time I was there for 4 days and all they had was cold boiled eggs that too in winter. Delhi is known for paranthas but the ones served here were ghastly to say the least. Really need to improve on breakfast quality.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Corey, Canda and Australia.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best stay in Delhi by far

The hotel and staff were fantastic. They were helpful in every way. The staff is fantastic rooms are great. Highly recommended to stay here. The is a great market 5 min away from hotel. Thanx a lot PRIVATE AFFAIR HOTEL. you guys rock. FROM CANADA AND AUSTRALIA

2/10 – Ontzettend slecht

Kiomars, Kabul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

HORRIBLE

HORRIBLE!!! Choose another place to stay, there are plenty of alternatives nearby.

10/10 – Uitstekend

Priti, Bucks uk

Positief: Personeel en service, comfort kamer

topnotch 3 star hotel

Good hotel in an uptown area , excellent service , you have to pay extra for early check of RS1000. However, conveniently located for Lajpat Nagar and assorted shopping areas.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

noisy all through the night. bad service

Constant banging noise through out the night... From hotel staff. We were told our rooms would be moved, but they haven't done that. Its almost 1 AM now and my whole family, including our 2 yr old toddler, are lying awake

10/10 – Uitstekend

aks, india

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice hotel to stay in south delhi

hotel is good with good staff as well as cleanliness.

2/10 – Ontzettend slecht

Aatif, India

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't think about it.

We got it booked a month back. We were three families with kids, when we checked in they did not confirm our stay. We have to vacate the hotel. This was the second time we stayed and they hardly care for customer satisfaction.

8/10 – Goed

Vikram

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Arpit, Bangalore

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Partiality with Online Booking

If you book online, you will be given a smaller room. AC doesn't work & the buffet breakfast lack quality. Food menu consisit of only about 30 items in total.

2/10 – Ontzettend slecht

Vagabond, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great Location with a very poorly managed hotel

One of the most disappointing hotels in the Delhi NCR Region. While the location of the hotel and overall hotel structure are pleasing, the behavior of the hotel staff is a big downer. One of the most bunch of hotel staff I have seen in any Delhi NCR hotel and trust me, I have been to many of these boutique hotels. Food quality is pathetic. Service is even worse. The behavior of the front desk staff almost borders on abusive. Room service is extremely disappointing. It takes them one hour to figure out that they do not have the supplies to prepare the food that was ordered and they do not even bother telling you that. You keep inquiring the status and then you get to know

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

nice hotel, great location

had a great time staying here...and the room service is excellent.