Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Pearl Plaza





Overweeg een verblijf bij Hotel Pearl Plaza en geniet van een buurtwinkel, een dakterras en een shoppingcenter ter plaatse. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen).
VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Familie suite, Meerdere bedden laden

Familie suite, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2348-2350, Rajguru Road, Chuna Mandi, Paharganj, New Delhi, 110055
Over deze accommodatie
Hotel Pearl Plaza
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 300.00 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pearl Plaza New Delhi
Pearl Plaza New Delhi
Hotel Pearl Plaza Hotel
Hotel Pearl Plaza New Delhi
Hotel Pearl Plaza Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Pearl Plaza
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2025
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gursewak
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gursewak
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nadeem
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadeem
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
jyotsna
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jyotsna
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
archana
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
archana
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Alba
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Personeel en service
Alba
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
preeti
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
preeti
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Umer
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Umer
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bholanath
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bholanath
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Giridhar
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giridhar
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
isabell
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
isabell
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
dheeraj
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dheeraj
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
alisha
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alisha
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shanti
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shanti
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
panshul
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
panshul
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ahan
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ahan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sonu
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonu
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
SEONG TAE
Reisde met een groep
7 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst experience
SEONG TAE
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
zakir
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zakir
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
ganita
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ganita
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
tamanna
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tamanna
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Amrita
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amrita
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
hardeep
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hardeep
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
James
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Manik
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manik
1 nacht verbleven in februari 2025