Hotel Hari Piorko
Hotel in art-decostijl in New Delhi, met een restaurant, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor Hotel Hari Piorko





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
10 dec - 11 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Alle foto's voor Familiekamer (2 Rooms with 1 Washroom) laden

Familiekamer (2 Rooms with 1 Washroom)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Airport Amenda Hotel
Mahipalpur
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
2.0 van 10, 1 beoordeling
De prijs is € 17
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4775, Main Bazar, Near 6 Tooti Chowk, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055
Over deze accommodatie
Hotel Hari Piorko
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Ajanta
Hotel Ajanta
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.0 van 10, Goed, 584 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer INR 300 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 1000 (enkele reis)
- Toeslag voor parking in de buurt: INR 400 per nacht (op 500 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 12.00 uur en 21.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
Langdurige huurders welkom.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hari Piorko
Hari Piorko Hotel
Hari Piorko New Delhi
Hotel Hari Piorko
Hotel Hari Piorko New Delhi
Piorko
Hotel Hari Piorko Hotel
Hotel Hari Piorko New Delhi
Hari Piorko by Backpacker Panda
Hotel Hari Piorko Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hari Piorko
Beoordelingen
7,2
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Steve, zeist
29 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een schoon, handig, vriendelijk hotel
Steve
2 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Gijs, The Netherlands
11 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stay away from such hotels,they try to rip you off
Gijs
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima locatie
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Peter, landen
26 jan 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best in India for this price...BUT NO INTERNET
Peter
8/10 – Goed
fatima abdoun
27 nov 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goede locatie
fatima abdoun
8/10 – Goed
Jacqueline
Reisde met een groep
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Rebeca
Reisde met een groep
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Rebeca
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HARUHITO
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUHITO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Prasenjit
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prasenjit
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rômulo
10 mei 2025
Rômulo
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAORI
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORI
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sharmila, Boynton beach
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharmila
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Siva, nepean
Reisde met familie
3 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siva
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
William
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
William
3 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Benjamin
19 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
Benjamin
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
BJÖRN
13 feb 2025
BJÖRN
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mauro
Reisde met een groep
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauro
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Drew
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Drew
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
kellie
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Recommend
kellie
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
josé, montreal
3 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
josé
20 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Mitsuhiro
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Mitsuhiro
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Naveen
Zakenreiziger
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naveen
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
galvin
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
galvin
1 nacht verbleven in mei 2024

















