Hotel De Boegschroef

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met een restaurant en een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel De Boegschroef

Zitruimte lobby
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 16.50 per persoon)
Executive lounge
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Exterieur

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Bar
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar
De huidige prijs is € 144
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kleerkast
  • 18 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kleerkast
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Handelskade West 12-16, Delfzijl, 9934AA

In de buurt

  • De Molenberg - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Aquariom - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Museum & Seaaquarium Delfzijl - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Jachthaven 't Dok - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • DelfSail - 19 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Delfzijl - 7 min. wandelen
  • Groningen (GRQ-Eelde) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪De Boegschroef - ‬1 min. wandelen
  • ‪Brasserie Ziel - ‬6 min. wandelen
  • ‪Grand Café 't Lokaal - ‬6 min. wandelen
  • ‪Doklanden Cafetaria-Restaurant - ‬10 min. wandelen
  • ‪Centrum - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel De Boegschroef

Hotel bij de zee
Bij Hotel De Boegschroef zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Vergeet niet te genieten van lokale gerechten bij het restaurant ter plaatse. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), lokale shuttleservice en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een vergaderruimte, een kluis bij de receptie en fietsenstalling
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel De Boegschroef bieden leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 82 cm met premium tv-zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Nederlands, Engels, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Plaatselijke shuttleservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.00 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 10.30 uur in het weekend: EUR 16,50 voor volwassenen en EUR 9,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenopslag

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan het water
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2005
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 82 cm met premium zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 7.50 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 17.50 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 7.5 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.70 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 16.50 voor volwassenen en EUR 9.5 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 7.50 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor babybed: EUR 7.5 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 17.50 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Boegschroef Delfzijl
Hotel Boegschroef
Boegschroef Delfzijl
Boegschroef
Hotel De Boegschroef Hotel
Hotel De Boegschroef Delfzijl
Hotel De Boegschroef Hotel Delfzijl

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel De Boegschroef?

Ja, honden zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 7.50 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel De Boegschroef?

Vandaag, 13 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel De Boegschroef van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 140,12, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel De Boegschroef voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel De Boegschroef inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel De Boegschroef uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel De Boegschroef?

Dit hotel ligt aan het water, op 10 minuten wandelen van De Molenberg, Museum & Seaaquarium Delfzijl en Aquariom. Ook Jachthaven 't Dok en DelfSail liggen op 2 km afstand. Station Delfzijl ligt op 7 minuten wandelen en naar Station Delfzijl West is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel De Boegschroef

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 70 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dirk

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Rudolf de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Ea

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Quirien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Met inchecken heel netjes een kamer gekregen, ons geplande kamer was nog niet schoon omdat we er al heel vroeg waren. Goed geregeld!
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Henk van

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Oke

Goed hotel
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

otto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bijzonder goed.

Mooi hotel aan de haven makkelijk gratis parkeren. Nette kamers met koffiemachine. In deze Corona tijd perfecte service. Avondeten van de kaart op kamer bezorgd. Ontbijt wordt klaar gemaakt en in een tas klaar gezet. Om mee te nemen naar de kamer of onderweg. Vriendelijke mensen. Bijzonder goed.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Tom, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a few small items: soap holder in shower was EMPTY. A room with a double bed was apparently avalable but we were put in a room with two singles. Breakfast was okay although the room looks more like a canteen than a hotel breakfast room. Service was GOOD.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

A.A.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Ruime kamer

Een net hotel en een ruime kamer. Vanuit het restaurant uitzicht op een haven. Gratis en voldoende parkeergelegenheid.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima locatie

Zeer net hotel mooi uitzicht over de haven Lekker kunnen fietsen
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

F.M.Bulham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

buitengewoon goed

geweldig hotel en ontbijt fantastisch. kom er vaak
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Wiek, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en goed ontbijt. LIgt in de haven (leuk voor de liefhebber van maritiem / urban), dicht bij het centrum.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Fred

Positief: Netheid, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Good Hotel but service ?

The check-in experience at the hotel was disappointing due to unfriendly staff. Unfortunately, the same applied to the service at the restaurant in the evening.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Antonio

4 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Nicolai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
13 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Christian K.

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Sonia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are fantastic. However, the room was small, no coffee or tea in rooms although there is a machine in the hall by the main door - not convenientat all. No water glass, no shampoo or conditioner. Just really basic. There is a fridge but it was turned off on arrival and take several hours to cool. The rooms are clean and the beds and pillows very comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Werner

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was nice. Hotel was good.
1 nacht verbleven in september 2023