Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Sansaed





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureaustoel
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden

Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureaustoel
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureaustoel
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureaustoel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Professor Joao Felix, 26 - Lixeira, Cuiabá, MT, 78008-435
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mato Grosso Palace Hotel
Mato Grosso Palace Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 503 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 70 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sansaed
Hotel Sansaed Cuiaba
Sansaed
Sansaed Cuiaba
Hotel Sansaed Hotel
Hotel Sansaed Cuiabá
Hotel Sansaed Hotel Cuiabá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Sansaed
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Welton
2 apr 2025
Welton
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tancredo
Reisde met een groep
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel para quem está de passagem.
Tancredo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Samuel
19 aug 2024
Samuel
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Katleen
Reisde met familie
17 jul 2024
Katleen
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Linameli
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linameli
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Inês Da Silva Guahyba
Zakenreiziger
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inês Da Silva Guahyba
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Bruno
4 jun 2024
Bruno
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Janete
Zakenreiziger, Reisde met familie
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janete
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Cecilia
23 sep 2022
Cecilia
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
NIBSY COROMOTO
Zakenreiziger
1 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excelente
NIBSY COROMOTO
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tudo ok
Rodrigo
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Neide
7 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Neide
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Rafael
Zakenreiziger
15 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo atendimento
Rafael
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Paulo
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melhor de todos
Paulo
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Andreia
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo
Andreia
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Enliu
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel.
Enliu
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Wilson roberto
30 aug 2018
Gostei...recomendo.
Wilson roberto
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Marcelo
4 jul 2018
Positief: Personeel en service
Marcelo
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Sandra
22 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
10/10 – Uitstekend
Marcos
2 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente atendimento
Marcos
1 nacht verbleven in februari 2018