Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel de la Madeleine





Overweeg een verblijf bij Hôtel de la Madeleine en geniet van een terras, een tuin en een bar. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, aan tuin laden

Driepersoonskamer, aan tuin
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

ZA de la Louvière, Commercy, Lorraine, 55200
Over deze accommodatie
Hôtel de la Madeleine
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 9.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Madeleine Commercy
Hôtel Madeleine Commercy
Hôtel de la Madeleine Hotel
Hôtel de la Madeleine Commercy
Hôtel de la Madeleine Hotel Commercy
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel de la Madeleine
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Han, Voorburg
20 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beetje ver buiten stadscentrum
Han
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
benjamin
3 jun 2025
benjamin
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Pierre
31 mei 2025
Pierre
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Pierre
Zakenreiziger
31 mei 2025
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Pierre
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thibault
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Thibault
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Rikky
18 jan 2025
Rikky
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Nicolas
Zakenreiziger
12 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nicolas
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Paulo
15 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paulo
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
franck
Reisde met familie
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
franck
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
JEAN-francois
19 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
balade
JEAN-francois
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Brigitte
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brigitte
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Francis
11 dec 2021
Francis
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Jérôme
24 nov 2021
Jérôme
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Fabien
Zakenreiziger
14 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Stephane
Zakenreiziger
6 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
je conseille… non je déconne…




Stephane
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
franck
Reisde met familie
30 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour
franck
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
guy
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guy
1 nacht verbleven in juli 2021
4/10 – Matig
Lénaïc
2 aug 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mediocre
Lénaïc
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Luc
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Aurélien
Zakenreiziger
8 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aurélien
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Alexander
Zakenreiziger
12 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gutes Business Hotel mit Luft nach oben....
Alexander
2 nachten verbleven in februari 2021