Paul & Pia
Hotel met een 24-uurs receptie, op 8 minuten stappen van Marché de Noël de Colmar
Fotogalerie voor Paul & Pia





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
8 jan - 9 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(44 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Gerenoveerd in 2020
Een haardroger
Een privébadkamer
Een waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Rue De La Gare, Colmar, 68000
Over deze accommodatie
Paul & Pia
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Le Colombier
Hôtel Le Colombier
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Sportschool
9.0 van 10, Fantastisch, 872 beoordelingen
De prijs is € 506
inclusief belastingen en toeslagen
28 dec - 29 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.85 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyriad Centre Gare
Hotel Kyriad Colmar Centre Gare
Kyriad Centre Gare
Kyriad Colmar Centre Gare
PAUL PIA
PAUL & PIA Hotel
PAUL & PIA Colmar
Hotel Centre Gare
PAUL & PIA Hotel Colmar
PAUL PIA Welcome Home Hotel
Hotel Kyriad Colmar Centre Gare
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Paul & Pia
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Wannes
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wannes
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Glauco
1 mei 2024
Glauco
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hans, TESSENDERLO
Reisde met familie
7 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met een groep
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
cristina
Reisde met partner
19 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cristina
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Maisa
15 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maisa
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Ulrike
Reisde met een groep
11 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ulrike
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Carol Ann
Reisde met een groep
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol Ann
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Brigette
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brigette
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Riccardo
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riccardo
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Franz
Reisde met een groep
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franz
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
linda
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
linda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lawrence, Spring Hill
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
linda
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
linda
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Dagny
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dagny
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Woodrow
Reisde met een groep, Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woodrow
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tomas
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket bra hotell
Tomas
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Christian
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TIEW PENG,
Reisde met een groep
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TIEW PENG,
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ilana
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilana
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Corinne
16 sep 2025
Corinne
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Audrey
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming hotel with a more homey feeling
Audrey
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anita Damkjær
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anita Damkjær
2 nachten verbleven in september 2025

