Club suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad | Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatrassen, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Le Meridien Coimbatore

5 out of 5
Le Meridien Coimbatore
762 Avinashi Road, Neelambur Village, Coimbatore, Tamil Nadu

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 151 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf bij Le Meridien Coimbatore
Het was een geweldige verblijf, heerlijk eten en super aardig personeel. Mumtaz en Renjitha zou ik graag willen bedanken voor hun gastvrijheid.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Bart, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste hotel voor (zakelijk) bezoek aan Tirrapur
op weg naar Tirrapur en dicht bij luchthaven. Goed ontbijt, verschillende restaurants.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

M., Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker luxe
Heerlijk luxe hotel voor een goede prijs. Werknemers zijn behulpzaam en mooie moderne grote kamers. Ook voor diner genoeg keuze, er zijn drie verschillende restaurants en een groot buffet.
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

malathi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Manivannan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Aruna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff !
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Takeomi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は良かった
チェックイン後に渡された鍵は、いきなり使用できなかった。廊下は暗く、部屋がの場所が分からないくらいであった。プールは工事中で使用できなかった。バスルームの電源プラグが壊れていてドライヤーは机の前で使用した。 周りに何もないのでホテルでしか食事が出来ない。朝食は種類も少なく、オムレツは不味かった。
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

surabhi

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

SRINIVASAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The main issue was my reservation. I had to be on telephone for 2 hours to resolve the issue. The Hotel never received the reservation message from hotels.com I have paid hotels.com yet, this was not recorded. I paid again. Please refund.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sahil, Blacksburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ALAMELU

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Arun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sweta

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
the gym is a joke its very very old , the hotel doesnt start operating until 7.00am so if u want to workout early morning you cant, breakfast is again by 7.00 if you ask the breakfast guys to give you a bottle of water they say it will be chargeable , location is only thing going for this hotel and the staff is good
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

RAGHAVENDRA

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

sivakumar

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Clean rooms excellent room service. Great spa. Fantastic breakfast buffet. Quite and comfortable beds large room tastefully decorated. Will come back again
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vijayan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Staff were very friendly and provided excellent service.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

JONG TAE

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Shailendra

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Alexander job

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Chitra

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

IYADURAI

Negatief: Netheid, personeel en service
Nothing
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

INDERJIT, port washington

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Hardik

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ravi Prakash

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overwhelmed
Overwhelmed by hospitality and out of the box dedication towards guests by all staff
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Elite

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.

10/10 – Uitstekend

Rina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Le Meridien Coimbatore op 27 jun 2023
Dear Sir/Ma'am,Vanakkam !Thank you so much for the opportunity you have chosen our hotel to stay and experience. We look forward to welcome you again.Thanks and Regards,Le Meridien Coimbatore

10/10 – Uitstekend

Sanghyun

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Le Meridien Coimbatore op 27 jun 2023
Dear Sir/Ma'am,Vanakkam !Thank you so much for the opportunity you have chosen our hotel to stay and experience. We look forward to welcome you again.Thanks and Regards,Le Meridien Coimbatore

6/10 – Redelijk

Anna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The stay was lovely except that my room did not have hot water. Because I was staying for 1 night only, I didn’t have time to request this to be fixed.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Le Meridien Coimbatore op 27 jun 2023
Dear Sir/Ma'am,Vanakkam !Thank you so much for the opportunity you have chosen our hotel to stay and experience. We look forward to welcome you again.Thanks and Regards,Le Meridien Coimbatore

4/10 – Matig

Deborshi

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property advertises amenties such as jacuzzi which was not working, the pool is unsafe needs to be retiled and adding antislip mats
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ravi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very flexible and friendly staff
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Ali

8/10 – Goed

Torben

1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall a pretty nice hotel. WiFi was absolutely terrible, wouldn't stay connected long enough to send an email.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Svetlana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Chitra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room allotted was not locking and had called twice to the reception for it to be checked. finally was given another room which was a smoking room
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Joohyung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent place to stay
In general, the best hotel in the area. Especially staffs are very kind. Foods are good. Facilities in the hotel are very clean. It can be a bit costy but it is worth paying it.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Ashok

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Anjali

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was not well Maintained. The charges are like a 5star but property is like a local hotel. Water in the bath was muddy, despite calling a few times problem was not resolved until next day. Breakfast was very poor, idlis were like stone, cold and sour - way below par for Coimbatore !
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Amal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and safety
6 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

anita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Long wait forcheckin
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

SOLAI SATHEESHBABU

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
They are severely understaffed, particularly at the front desk. It takes 3 or 4 reminders to get things done that is only if they pick your call. Food is ok, amenities and goodies provided are good. Room was spacious, but there were lots of dust which was not cleaned. Rest of the staffs like the security guys and buffet hall people were very good and eager to help. Special mention about one Mr. Shankar from main entrance security Team went out of his way to make sure that we know the city well and how to go around the city.
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
While staff were very nice, especially the restaurant and cleaning staff, they were not very helpful. Things like calling a taxi and such they would not help you with. Rooms were not very clean. Like many hotels, rooms are only superficially clean. Would be nice if hotels actually deep cleaned the rooms between guests. There is a guy at the pool that "cleans" the pool all day long. Except he is not really doing anything. All day, every day he is using the mesh to swish the water around, but not really doing anything. 1) the pool should be cleaned early morning or late night when guests are not there. To have him clean all day and the pool tools laying around the pool is not a good guest experience. 2) the hotel should be training this employee better. He is standing out in the hot sun for 5-7 hours a day doing nothing except pretending to clean the pool. Why not help him clean the pool quickly once per day early in the morning and then focus on other tasks such as removing all the trash that is in the bushes by the pool. Hotel is very noisy. All day and night you can hear the elevators go up and down from your hotel room. You can also hear your neighbors. Hotel allows smoking and does not separate smoking rooms from non-smoking rooms. Even if you are in non-smoking rooms, you can smell smoke all day long. It is 2022 - le meridien should not allow smoking at all inside the building or by the pool area.
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Richard

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

piyush, panama city

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rooms are not so clean and it is old so maintenance work is very poor specially carpet was very dirty
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Nirmala

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022