Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Bliss Hôtel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 place de la Republique, Cogolin, Var, 83310
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.84 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 13–25 voor volwassenen en EUR 13–25 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bliss Cogolin
Bliss Hotel Cogolin
Bliss Hotel St Tropez
Bliss Hotel
Bliss Hôtel Hotel
Bliss Hôtel Cogolin
Bliss Hôtel Hotel Cogolin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bliss Hôtel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 sep 2010
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Pascale
5 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascale
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Henri
16 feb 2023
Henri
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Brahim
4 feb 2023
Brahim
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Ana
Zakenreiziger
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super sympa et confortable
Ana
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Luís Miguel
8 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luís Miguel
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Sandra
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
xavier
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
xavier
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Laure
4 okt 2022
Laure
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Daniel
4 okt 2022
Daniel
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Philip
Zakenreiziger
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
2 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Anders
7 sep 2022
Anders
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
LANA
Reisde met partner
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LANA
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Mario
25 jul 2022
Positief: Personeel en service
Mario
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Federica
Zakenreiziger
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Federica
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
ivano
13 mei 2022
ivano
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Malivert
Zakenreiziger
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Malivert
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Christophe
20 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top !
Christophe
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Cyril
Zakenreiziger
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cyril
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Eric
Zakenreiziger
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Antoine
2 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRES BON HOTEL EN PLEIN CENTRE VILLE
Antoine
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Alessio
Zakenreiziger
7 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hotel moderno



Alessio
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
LEBAY
24 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEBAY
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
per
30 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
per
3 nachten verbleven in september 2020