L'Hôtel des Trois Massifs
Hotel met een seizoensgebonden buitenzwembad en een 24-uurs receptie in Claix
Fotogalerie voor L'Hôtel des Trois Massifs





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 Rue de L'Europe, Claix, Isere, 38640
Over deze accommodatie
L'Hôtel des Trois Massifs
Gelijkaardige accommodaties

PoMo Hotel & Restaurant
PoMo Hotel & Restaurant
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 524 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.40 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 per persoon
- Toeslag voor extra bed: EUR 15 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Clé Champs
Clé Champs Claix
Clé Champs Hotel
Clé Champs Hotel Claix
L'hotel Des Trois Massifs
L'Hôtel des Trois Massifs Hotel
L'Hôtel des Trois Massifs Claix
L'Hôtel des Trois Massifs Hotel Claix
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over L'Hôtel des Trois Massifs
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Maarten
28 jun 2022
Maarten
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Okko
23 mrt 2022
Okko
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Arnold
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnold
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Hans
Reisde met familie
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel en luxueus
Hans
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Brigitte
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel convenable pour une étape
Brigitte
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
José
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
José
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
eric
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eric
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
ole
10 jul 2025
ole
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
OZAN
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OZAN
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cyril
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cyril
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
adnane
Zakenreiziger
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
adnane
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jean
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
alain
13 apr 2025
alain
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sébastien
9 apr 2025
Sébastien
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Patrice MAZZOLENI
25 mrt 2025
Patrice MAZZOLENI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Emmanuel
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
nicolas
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nicolas
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SEBASTIEN
Zakenreiziger
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEBASTIEN
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Tony
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Brisset
Zakenreiziger
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brisset
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
28 okt 2024
Thomas
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Linda
Zakenreiziger
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Ok
Linda
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met een groep
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Mathieu
23 aug 2024
Mathieu
1 nacht verbleven in augustus 2024








