Keisei Hotel Miramare

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Universiteit van Chiba

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 โ€“
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
23 van 23 kamers weergeven

Main Building Luxury Twin Room

  • Max. aantal: 3

Standaard kamer, niet-roken (Single use)

9,0 van 10
Fantastisch
(40 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 18 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 21 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
  • 27 mยฒ
  • Max. aantal: 5
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Executive Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
  • 36 mยฒ
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, niet-roken (for 2 guests)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 18 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken (Casual)

8,4 van 10
Zeer goed
(33 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 18 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Main Building Executive Twin Room

  • Max. aantal: 4

Main Building Family Suite Room

  • Max. aantal: 4

Superior kamer, niet-roken (Superior King Room)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 27 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 36 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 2 tweepersoonsbedden

Familiekamer, niet-roken (suite)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 72 mยฒ
  • Max. aantal: 5
  • 4 twijfelaars

Twin kamer, niet-roken (Annex)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 23 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Kamer, niet-roken (Annex Queen)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(25 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privรฉbadkamer
Een bidet
  • 20 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Main Building Double Room

  • Max. aantal: 2

Main Building Standard room for 1 person

  • Max. aantal: 1

Main Building Superior King Room

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
  • Max. aantal: 2

Annex Twin Room

  • Max. aantal: 2

Annex Queen Room

  • Max. aantal: 3

Main Building Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Main Building Casual Twin Room

  • Max. aantal: 2

Main Building Standard room for 2 person

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 2

Main Building Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
15-1 Honchiba-cho, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 2600014

In de buurt

  • Stedelijk Kunstmuseum van Chiba - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Heiligdom van Chiba - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Omgeving van de Haven van Chiba - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Park van Chiba - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Kasteel van Chiba - 13 min. wandelen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Chiba-Chuo - 5 min. wandelen
  • Station Yoshikawa-koen - 10 min. wandelen
  • Tokio (NRT-Internationale luchthaven Narita) - 38 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชใใ‚“ใจใ†ใ‚“ - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ชใƒžใ‚ฏใƒ‰ใƒŠใƒซใƒ‰ - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชStarbucks - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ชใƒ‡ใ‚ฃใ‚นใ‚ซใƒผใƒญ - โ€ฌ1 min. wandelen
  • โ€ชCoCoๅฃฑ็•ชๅฑ‹ - โ€ฌ1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Keisei Hotel Miramare

Hotel vlak bij Baai van Tokio
Geniet van shoppen ter plaatse, een koffiebar/cafรฉ en een kapsalon bij Keisei Hotel Miramare. Ga uiteten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Naast een droogkuis/wasserijservice genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis vervoer van/naar het pretpark en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Rookvrije accommodatie, bagageopslagruimte en een automaat
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een feestzaal en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel en de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 176 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttle van/naar het pretpark
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.100 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPYย 1.540 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een koffiebar/cafรฉ

Dingen om te doen

  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis shuttle van/naar het pretpark
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 16 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2002
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 5 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1540 per persoon
  • Betaald parkeren: JPY 1100 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย 
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Keisei Hotel Miramare CHIBA
Keisei Miramare CHIBA
Keisei Miramare
Keisei Hotel Chiba
KEISEI HOTEL MIRAMARE Hotel
KEISEI HOTEL MIRAMARE Chiba
KEISEI HOTEL MIRAMARE Hotel Chiba

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Keisei Hotel Miramare?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost JPY 1100 per dag.

Hoe laat kan ik bij Keisei Hotel Miramare inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Keisei Hotel Miramare uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Keisei Hotel Miramare?

Dit hotel ligt in Chuo, op 10 minuten wandelen van Stedelijk Wetenschapsmuseum van Chiba en Stedelijk Kunstmuseum van Chiba. Ook Heiligdom van Chiba en Chiba Port Side Tower liggen op een kwartiertje wandelen. Station Yoshikawa-koen ligt op 10 minuten wandelen en naar Station Kencho-mae is het 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Keisei Hotel Miramare

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 545 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 324 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 100 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 1000 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

KIYOSHI

1 nacht verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ๅœญ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
็ด ๆ™ดใ‚‰ใ—ใ‹ใฃใŸ
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

SHINICHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚ขใƒƒใƒ—ใ‚ฐใƒฌใƒผใƒ‰ใ—ใฆใใ ใ•ใ‚Šใ€ใ‚†ใฃใใ‚Šไผ‘ใ‚€ไบ‹ใŒใงใใพใ—ใŸใ€‚ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Tomoyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไพฟๅˆฉใงใใ‚Œใ„ใงๅฟซ้ฉใงใ™
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 โ€“ Redelijk

่–ซ

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ›ใพใ—ใŸใ€‚ ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Hirokazu

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

HISASHI

1 nacht verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

CHANGHEON

1 nacht verbleven in november 2025

8/10 โ€“ Goed

Masayoshi

2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

TOSHIKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆœใƒกใƒ‹ใƒฅใƒผใฏๅ’Œ้ฃŸใ‚’ใ„ใŸใ ใใพใ—ใŸใ€‚็ฟŒๆ—ฅๆธ‹่ฐทใซ่กŒใไบˆๅฎšใŒใ‚ใ‚Šใ€ๆˆ็”ฐใ‚จใ‚ฏใ‚นใƒ—ใƒฌใ‚นใ‚’ๅƒ่‘‰้ง…ใ‹ใ‚‰ๅˆฉ็”จใ—ใพใ—ใŸใ€‚ๅคงๅค‰ใ„ใ„ใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚นใงใ—ใŸใ€‚
ๆœใƒกใƒ‹ใƒฅใƒผ
ใƒฏใƒณใƒกใƒผใ‚ฟใƒผใง่กŒใ‘ใ‚‹ๅƒ่‘‰้ง…
ๆˆ็”ฐใ‚จใ‚ฏใ‚นใƒ—ใƒฌใ‚น
ๅƒ่‘‰้ง…ๅ‘จ่พบ
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

keiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใŠๆŽƒ้™คใฎใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใ€…ใŒใ€10ๆ™‚ๅ‰ใ‹ใ‚‰๏พŠ๏พž๏พ€๏พŠ๏พž๏พ€ใจโ€ฆ ๆœญใ‚’ๅ‡บใ•ใชใ‹ใฃใŸใ“ใกใ‚‰ใ‚‚ๆ‚ชใ„ใŒใ€ใƒ”ใƒณใƒใƒณใ‚’้ณดใ‚‰ใ•ใ‚Œใ€Œไฝ•ๆ™‚ใซใŠๆŽƒ้™คใซๅ…ฅใ‚Œใฐใ‚ˆใ„ใงใ™ใ‹๏ผŸใ€ใจ่žใ‹ใ‚Œโ€ฆ่ฝใก็€ใ‹ใชใ‹ใฃใŸใ€‚ ใŠๅฟ™ใ—ใ„ใŠไป•ไบ‹ใจใฏ็†่งฃใ—ใฆใ„ใพใ™ใ€‚ ๅ‹ๆ‰‹ใ‚’่จ€ใ„ใ€็”ณใ—่จณใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Gabriel

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Impressive
7 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Dipendra

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

SHINICHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅคงๅค‰ๆฐ—ๆŒใก่‰ฏใๆปžๅœจใ•ใ›ใฆใ„ใŸใ ใใพใ—ใŸใ€‚ ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™ใ€‚ ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Chikako

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

SHINICHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ™โ™ช ๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ›ใพใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Masayoshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Hisato

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ๅฏพๅฟœใŒ็ด ๆ™ดใ‚‰ใ—ใ„ใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

MITSUNORI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

Yuka

Positief: Netheid
ๆญฉใ„ใฆ่กŒใ‘ใ‚‹ๆ–ฝ่จญใ€้ฃฒ้ฃŸๅบ—ใŒใ‚ใฃใŸใฎใง็ซ‹ๅœฐใŒใจใฆใ‚‚ใ‚ˆใ‹ใฃใŸใ€‚ๅœฐไธ‹ใฎ้ง่ปŠๅ ดใŒใ‚ใ‹ใ‚Šใซใใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Shin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไบฌๆˆ็ทšใฎ้ง…็›ด็ตใงไพฟๅˆฉใ€‚ๅปบ็‰ฉใŒใ—ใฃใ‹ใ‚Šใ—ใฆใ„ใ‚‹ใฎใงใ€่‰ฏใๅฏใ‚Œใ‚‹ใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎไธญใฏ้™ใ‹ใ€‚
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

YOHEI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ƒจๅฑ‹ใซๅฟ˜ใ‚Œ็‰ฉใ‚’ใ—ใฆใ—ใพใ„ใพใ—ใŸใŒใ€€ไธๅฏงใซๅฏพๅฟœใ—ใฆใ„ใŸใ ใใพใ—ใŸใ€€ๆ„Ÿ่ฌใงใ™
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Parth

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel with a convenient location!
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Takurou

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง…ใซ็›ด็ตใงๅˆฉไพฟๆ€ง้ซ˜ใใ€้ƒจๅฑ‹ใ‚‚็ถบ้บ—ใงใ—ใŸใ€‚
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay
5 nachten verbleven in september 2025