The Garage
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Central Plaza Chiangrai winkelcentrum
Fotogalerie voor The Garage





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een zetelbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

144 Moo 2, Phahonyothin Road, T. Sansai, Chiang Rai, 57000
Over deze accommodatie
The Garage
Gelijkaardige accommodaties

Baan Nuk Anong
Baan Nuk Anong
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 66 beoordelingen
De prijs is € 13
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van THB 300 te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer THB 100 voor volwassenen en THB 50 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: THB 250.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Garage Hostel Chiang Rai
Garage Chiang Rai
Garage House Chiang Rai
Garage Guesthouse Chiang Rai
Garage Guesthouse
The Garage Guesthouse
The Garage Chiang Rai
The Garage Guesthouse Chiang Rai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Garage
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
8,2
Locatie
9,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Normen
Reisde met partner
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Normen
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Normen
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Normen
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Jiratha
Reisde met een groep, Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Jiratha
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Somkid
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Somkid
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
John
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Susanne
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susanne
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Tima, Bkk
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tima
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
iczy, bangkok
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อาหารเช้าอร่อย ห้องพักกว้าง
iczy
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Kanyanat
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ชอบค่ะ เรียบง่าย สบายๆ
Kanyanat
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
yuijujup, กรุงเทพ
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ที่พักสะอาด คนดูแลน่ารักเป็นกันเอง
yuijujup
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Ian, Canada
9 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huge rooms
Ian
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
mind, Bangkok
16 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ติดถนนใหญ่
mind
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Napat
30 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Napat
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Brian
22 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
karima
18 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hôtel à recommander, propriétaires adorables
karima
10/10 – Uitstekend
JOSE JUAN
10 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel excelente servicio
JOSE JUAN
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Stay with Nice Host
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
steve
25 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent value and Helpful
steve
10/10 – Uitstekend
Chelsea, Victoria, BC
15 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








