Chorlada Lanna Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Chiang Mai Bazaar
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Chorlada Lanna Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

354/1 Charoen Prathet Road, Chang Khlan, Chiang Mai, Chiang Mai, 50100
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Old City Wall Inn
The Old City Wall Inn
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 204 beoordelingen
De prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: THB 300 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 200 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: THB 300.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chorlada Lanna Hotel Chiang Mai
Chorlada Lanna Chiang Mai
Chorlada Lanna
Chorlada Lanna Hotel Hotel
Chorlada Lanna Hotel Chiang Mai
Chorlada Lanna Hotel Hotel Chiang Mai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Chorlada Lanna Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
saw
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
saw
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Edoardo
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edoardo
11 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jon
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for good quality hotel
Jon
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met een groep
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chih Ping
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chih Ping
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
jean marc
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jean marc
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ryo
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 apr 2024
Too far out
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Graham
Reisde met partner
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graham
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Pam, Tavernier
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pam
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
john
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
john
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
john
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
john
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
YUNG GOO
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUNG GOO
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Christian
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Naw
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naw
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Alexander
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
robert
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean nice room, staff was very good
robert
1 nacht verbleven in februari 2019