Marisa Resort & Spa Chiang Dao
Hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten in Chiang Dao
Fotogalerie voor Marisa Resort & Spa Chiang Dao





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Een ligbad
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

304 Moo 4 Tambon Mueang Ngai, Amphoe Chiang Dao, Chiang Dao, Chiang Mai, 50170
Over deze accommodatie
Marisa Resort & Spa Chiang Dao
Gelijkaardige accommodaties

Azalea Village Wellness Resort
Azalea Village Wellness Resort
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 37 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: THB 2000.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer THB 175 voor volwassenen en THB 100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marisa Resort Chiang Dao
Marisa Resort
Marisa Chiang Dao
Marisa & Chiang Dao Chiang Dao
Marisa Resort & Spa Chiang Dao Hotel
Marisa Resort & Spa Chiang Dao Chiang Dao
Marisa Resort & Spa Chiang Dao Hotel Chiang Dao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Marisa Resort & Spa Chiang Dao
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,0
Locatie
9,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
jeongjin
Reisde met familie
26 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
서비스가 최악이었어요
jeongjin
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Henrik
Reisde met een groep
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pragtfuldt sted


Henrik
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Timothy
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Thanya
6 feb 2023
Thanya
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
paul
29 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A lovely overnight stay
paul
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Arina, London
16 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arina
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Steven E
25 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will be back!
Steven E
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
fujiko
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fujiko
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Aung
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very quick check in good service
Aung
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
jeffrey
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet and Serene
jeffrey
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Anita
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
2 nachten verbleven in februari 2019








