EuroStar Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras en een 24-uurs receptie in Rajnagar

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 15
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer ( A/C )

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer ( A/C )

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Main temple road, Rajnagar, Madhya Pradesh, 471606

In de buurt

  • Museums - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Varaha Temple - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Khajuraho-tempels - 6 min. rijden - 1.4 km
  • Lakshmana Temple - 6 min. rijden - 1.4 km
  • Kandariya Mahadev Temple - 6 min. rijden - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Khajuraho Station - 10 min. rijden
  • Khajuraho (HJR) - 3 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pinch Of Salt - ‬10 min. wandelen
  • ‪Paradise Restaurant - ‬15 min. wandelen
  • ‪Rock 'n Roll Restaurant - ‬2 min. rijden
  • ‪Universal Lassi - ‬17 min. wandelen
  • ‪전라도 밥집 - ‬16 min. wandelen

Over deze accommodatie

EuroStar Inn

Hotel vlak bij de luchthaven
Bij EuroStar Inn zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Bij Fire and Ice, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor Indische gerechten. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een businesscentrum.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), fietsverhuur en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Bagageopslagruimte, gratis kranten en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij EuroStar Inn zorgen voor veel comfort met 24-uurs roomservice en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Plafondventilators, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 10.00 uur en 19.00 uur
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 150 tot 300 voor volwassenen en INR 150 tot 300 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Fire and Ice

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer INR 150–300 voor volwassenen en INR 150–300 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 300 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

EuroStar Inn
EuroStar Inn Khajuraho
EuroStar Khajuraho
EuroStar Inn Chhatarpur
EuroStar Chhatarpur
Hotel EuroStar Inn Chhatarpur
Chhatarpur EuroStar Inn Hotel
Hotel EuroStar Inn
EuroStar
EuroStar Inn Hotel
EuroStar Inn Rajnagar
EuroStar Inn Hotel Rajnagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij EuroStar Inn?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij EuroStar Inn?

Vandaag, 25 nov. 2025, kost een verblijf bij EuroStar Inn van één nacht voor twee volwassenen op 27 nov. 2025 min. € 14,7, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij EuroStar Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij EuroStar Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt EuroStar Inn een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 10.00 uur en 19.00 uur. Er geldt een toeslag van INR 300 per voertuig.

Waar staat EuroStar Inn?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 2 km afstand van Museums, Viswanath Temple en Varaha Temple. Ook Matangeshwara Temple en Parvati Temple liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over EuroStar Inn

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 20 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Alvin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t recommend staying here. Rooms were not clean, sheets and towels could do with a wash, mosquitoes in the room. Very limited breakfast option. Overall not a clean place to stay. It’s cheap for a reason, they pay no attention to cleaning, hygiene or customer service.
6 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Ashutosh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was okay though it was close to airport
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriela

4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sanjay

Positief: Comfort kamer

Good

2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

m h, seoul korea

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

서 고적군과 가까운 호텔이나......

1.이그제큐티브 룸을 예약했으나 보통 룸에 킹 싸이즈 침대 있는 방을 배정 했음. 2. 호텔이 너무 소란스럽고 모기가 있어서 잠을 잘수가 없었음. 3.처음 방에 들어 갔을때 시트가 갈아지지 않은 상태 였음.시트 갈아 주기를 요청 하였으며 갈아준 시트도 더러웠으나 재 요청 포기.
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

liz, Australia

Positief: Personeel en service
Pleasant staff Room OK but not great Very helpful
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

liz, sydney australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Average hotel

Helpful staff, room ok but bedding looked unchanged and there was rubbish in the wardrobe. Needed a female touch!
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Karla, peru

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Las instalaciones estan pesimas

Los cuartos sucios, los caños goteaban. Tuvimos q insistir para q nos cambien de cuarto. Una mala experiencia

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel triste y apagad

Muy mal servicio del hotel no hacen aseo en la habitación y muy malo el desayuno que dan.

8/10 – Goed

CHUNG, Glasgow

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent budget stay

Despite arriving stupidly early from an overnight train, the staff were happy to check me in which was great as it meant I had 2 full days exploring the temples of Khajuraho. The room is spartan and strictly no frills. Considering the price paid, it's clean, comfortable and functional. The bathroom was okay, but absolutely no problem with hot water, WiFi and rom service was decent. Location wise, it's about 20 minute walk to the Western group of temples, so no problems with traffic or noise. It's also about 30 minute walk to the airport if you're bloody minded enough. This hotel is excellent value for money and would stay again.

6/10 – Redelijk

paulo antonio, brazil

i recommend

It simple hotel, but there s wi fi, breakfast cost benefit, i recomemmd.

8/10 – Goed

paulo antonio, brazil

i recomennd

simple hotel , but well located , the owner and his lovable son ,there s wi fi benefit cost. i recommend.

8/10 – Goed

Andrew, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good basic hotel

Good hotel that does the job. Staff is honest and good intentioned - the check in person was honest in advising me that the town/attractions are all within walking distance when the taxi driver was hassling me about taking a car. Rooms are basic but clean and has cable tv channels.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Family Run Hotel with very helpful management

We enjoyed our stay in Eurostar and felt that we were treated as a family member. It is a clean and convenient budget hotel in Khajuraho

4/10 – Matig

Gerard, Australia

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

A few elements made this a disappointing hotel

The good - very clean hotel, rooms were good, beds were comfy, location was ok. Autos are readily available nearby. There's a small shop close by and it only cost about Rs30 for an auto into town, 5 mins away, or a 15-20 min walk. The BAD - went there in Jan (3 rooms, 2 nights, deluxe rooms with AC) and the place was absolutely freezing!! On asking for a heater we were told it would be an extra Rs 500 per room. - As with many places in India now, the water is heated by solar. In winter, with fog and cloudy skies a routine experience, hot water was not available. Arriving tired after a long journey at 11am, and finding no hot water and freezing cold rooms, let's just say this was extremely disappointing. To their credit the staff organized a wood/coal fire to heat water the next morning - great hot showers then. - Expedia advertised a 'Full buffet breakfast'. Guess what we got? Tea and a slice of toast and jam. On making a fuss about this (about 8 bain-marie's were set up at the dining room) we were told that buffet's were only when the hotel was full, and even in that case only toast was offered in the bain-maries. What a joke!!! And a rip-off, considering the hotel was chosen because it did offer a "Full Buffet Breakfast". - The hotel manager was not to be seen anywhere till the last few hours of our stay. The staff, while friendly enough, were not very competent. Checking in 8 people was tedious. -(Poor) Wifi access was only available in reception /dining areas

10/10 – Uitstekend

Dipak, Ontario, California, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for the money.

Service was exceptionally good. Complementary breakfast was served in time even as early as 5:00 am with previous request. Good value for money.

8/10 – Goed

Manish, Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel with clean rooms

We went end November 2014 and had booked 4 rooms. The Hotel manager Ravi has very helpful and ensured our stay was very comfortable. Only thing we regretted was that we should not have booked Ac rooms since it was very cold there and none of used Ac rooms. In any case for the price we paid Rs 1525 per room with complimentary breakfast it was value for money.

8/10 – Goed

Faye, San Diego

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Average stay in Eurostar

Hotel is not near the main area so transportation was needed for meals, etc. Initial reception was poor, had the beds wrong, everyone seemed indifferent, untrained. The next day a manager was there who was very competent and made things much better. The hotel and room are plain, mattress thin, breakfast average, shower the usual thing that splatters all over the bathroom. Nothing special, not terrible. Needs consistent good management.

10/10 – Uitstekend

Purpi and Jolf, Munich and Canberra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

An oasis near one thousand years old temples

We arrived with a night train in Khajuraho and were already at 7am in the Hotel Eurostar Inn, where the reception was warm and friendly. In contrast to all other places where we stayed, our room was already prepared and we could move straight in. Our room was quiet large, light and everything was new and spotlessly clean (also unlike other hotels and to our greatest delight the double bed had no gap in the middle in to which one of us would disappear at night). The room had a balcony, air conditioning and a bed table lamp with a switch accessible from the bed (!!! not a given at all in India). The Hotel also offered an exquisite Northern Indian breakfast (baji puri). Although the view of our specific room was not so nice, there was a lovely little green front garden with papaya trees and several Tulsi bushes. All temples and restaurants of Khajuraho can be reached by a small hike. The Eurostar Inn was like an oasis in the tohuwabohu of this little village. The best thing about the Eurostar Inn are the personnel that is not only very competent and helpful, but reliable and very engaged! We particularly liked the young manager who is smart and very quick. At night, in the new and modern foyer, we had insightful discussions with the owner of Eurostar about India and its culture All in all, this was our most pleasant stay out of seven Hotels in India.