Hotel le royal
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Chaumont
Fotogalerie voor Hotel le royal





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

31 rue Mareschal, Chaumont, 52000
Over deze accommodatie
Hotel le royal
Gelijkaardige accommodaties

B&B HOTEL CHAUMONT
B&B HOTEL CHAUMONT
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 155 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.80 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 9 voor volwassenen en EUR 9 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel le royal Hotel
Hotel le royal Chaumont
Hotel le royal Hotel Chaumont
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel le royal
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Laurent
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurent
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
guy
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel au top
guy
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Annick
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annick
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel!
Colin
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ANNE
29 mei 2025
ANNE
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Goetz
6 mei 2025
Goetz
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Delphine
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delphine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Grandsire
23 apr 2025
Grandsire
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Olivier
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stephane
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephane
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Camille
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Camille
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met een groep
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Angela
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Angela
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jean pierre
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean pierre
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Karine
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un service fantastique qui devient rare
Karine
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
CENGIZ
19 apr 2024
CENGIZ
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
serge
Zakenreiziger
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
serge
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
hubert
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hubert
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Adrian
Reisde met familie
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adrian
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Nadine
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadine
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Luigi
22 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luigi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024








