Hotel Don
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Changwon
Fotogalerie voor Hotel Don





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe Twin kamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Vloerverwarming (badkamer)
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donsdeken
Alle foto's voor Luxe kamer laden

Luxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8F, 7 Yongji-ro 153beon-gil Uichang-gu, Changwon, South Gyeongsang, 51436
Over deze accommodatie
Hotel Don
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Changwon
Toyoko Inn Changwon
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 685 beoordelingen
De prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KRW 8800 voor volwassenen en KRW 8800 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 30000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: KRW 30000 als je incheckt tussen 12.00 uur en 15.30 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: KRW 20000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Don Changwon
Don Changwon
Hotel Don Hotel
Hotel Don Changwon
Hotel Don Hotel Changwon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Don
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
li
Zakenreiziger
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
li
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Han
28 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주인 친절, 비지니스 호텔보다는 모텔에 가까움
Han
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
SAN
24 apr 2024
SAN
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
HYUNSOO
31 mrt 2024
HYUNSOO
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNG IN
2 okt 2023
SEUNG IN
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Bogook
Reisde met familie
13 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bogook
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
HONG-GI
Reisde met familie
4 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
내부는 깨끗하고 편안함
HONG-GI
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
JAEHOON
Reisde met familie
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

JAEHOON
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
ryota
24 nov 2021
ryota
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장시 좋은 곳
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 okt 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
King Chuen
1 sep 2021
King Chuen
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jun 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
JEONGSIK
Zakenreiziger
30 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEONGSIK
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장 숙박으로 괜찮은 곳~
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
taewon
Zakenreiziger
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
taewon
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
MINWOO
Zakenreiziger
17 jun 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINWOO
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
4/10 – Matig
Sungsoo
8 mei 2020
Sungsoo
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Seung yong
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seung yong
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
HYUNGDUK
7 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
조식이 정말 맛있어요.
HYUNGDUK
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
SangJoon
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 모텔. 그렇지만 가족용 숙박 시설이기에는 부담스러움
SangJoon
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
choongho
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
choongho
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절한 사장님~
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019








