Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Changwon AT Business Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior studio suite laden

Junior studio suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5F, Gaenari Bldg, 102, Yongji-ro, Seongsan-gu, Changwon, South Gyeongsang, 642-845
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Changwon
Toyoko Inn Changwon
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 606 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer KRW 5000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KRW 55000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 5 personen)
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 306-23-52856
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Business Hotel Changwon
Business Changwon
Changwon Crown Hotel
Changwon Crown
AT Business Hotel
Changwon At Business
Changwon Crown AT Hotel
Changwon AT Business Hotel Hotel
Changwon AT Business Hotel Changwon
Changwon AT Business Hotel Hotel Changwon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Changwon AT Business Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
JONG KI
Zakenreiziger
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천
JONG KI
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Hana
Zakenreiziger
23 okt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결은 안좋고 친절은 좋고
Hana
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ChangBum
16 jun 2023
ChangBum
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Daeyeon
Zakenreiziger
12 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Daeyeon
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
BONGIK
Zakenreiziger
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BONGIK
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
ohtae
Zakenreiziger
6 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ohtae
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Hyeong Dong
6 aug 2022
Hyeong Dong
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Sungdo
Zakenreiziger
16 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sungdo
10 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
young suk
Zakenreiziger
14 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
young suk
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Kaeun
Zakenreiziger
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋다
Kaeun
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
CHANIK
Zakenreiziger
28 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
시설 만족, 화장실 및 방음은 개선 필요
CHANIK
1 nacht verbleven in mei 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 feb 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Jongbum
Reisde met familie
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jongbum
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
YUTA
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめ!
YUTA
6 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
동식
20 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
동식
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Eric
16 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
정현
16 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
정현
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
인식
21 mrt 2019
Positief: Personeel en service
인식
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sumi
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 최고
Sumi
1 nacht verbleven in februari 2019