Express Inn - Cebu Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 4 minuten stappen van SM City Cebu

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
M.J. Cuenco Avenue, Mabolo, Cebu City, Cebu, 6000

In de buurt

  • SM City Cebu - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Bedrijvenpark van Cebu - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Winkelcentrum Robinsons Galleria Cebu - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Ayala Center - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Waterfront Cebu City Casino - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Cebu (CEB-Mactan - Cebu Intl.) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Jollibee - ‬7 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬7 min. wandelen
  • ‪Andok's - ‬1 min. wandelen
  • ‪Luy's Classic Tea House - ‬7 min. wandelen
  • ‪Zubuchon - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Express Inn - Cebu Hotel

Hotel vlak bij SM City Cebu
Express Inn - Cebu Hotel bevindt zich vlak bij Ayala Center en biedt onder andere een restaurant. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, bagageopslagruimte en geldautomaat/bankservice
  • Een kluis bij de receptie, rookvrije accommodatie en een lift
Kamervoorzieningen
De 84 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 24 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Sammys Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 8 etages
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Lcd-tv van 24 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Express Cebu
Express Inn Cebu
Express Inn Cebu Hotel
Express Inn Hotel
Express Inn Cebu Hotel
Express Inn - Cebu Hotel Hotel
Express Inn - Cebu Hotel Cebu City
Express Inn - Cebu Hotel Hotel Cebu City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Express Inn - Cebu Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Express Inn - Cebu Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Express Inn - Cebu Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.30 uur uit te checken.

Waar staat Express Inn - Cebu Hotel?

Dit hotel ligt in Mabolo, op 2 km afstand van SM City Cebu en Ayala Center. Ook Karmelietenklooster en Winkelcentrum Robinsons Galleria Cebu liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Express Inn - Cebu Hotel

6,0

6,4

Netheid

6,0

Locatie

6,6

Personeel en service

4,6

Milieuvriendelijkheid

6,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 140 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

max veldhuis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

ja, dicht bij de overdektewinkel

goed, ik verblijf hier vaken als ik naar mijn vriendin ga of naar huis voor een door reis naar haar woonplaats en voor een dagje shoppen in de stad.

6/10 – Redelijk

Will

2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Elizabeth

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They should stop their online reservation until they fix their system, its inconvenient for the people who will going to rent and they already charge your credit card because you do not know that they have problem in their system and its too late for you to cancel the reservation and when you get to their building you need to pay cash over your pocket because you no longer have a choice. Very tirreble, its good thing that I bring extra peso during my vacation or else I dont know where to stay, I cant withdraw money and I have appointments close to that area the next morning, thats why I rented that place. What a terrible place. I will not coming back again. Until now I did not yet get my refund.
2 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Stéphane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ma pire expérience depuis 10 ans

Hôtel de plus en plus sale, des cafards dans les chambres, la fenêtre de la chambre qui ne ferme pas, de l'eau rarement chaude, très bruyant mais le comble a été de nous demander de payer 3500 PHP de plus que le prix payé à l'origine car les conditions ont changé depuis que nous avons réservé, notamment le petit déjeuner est compris... Hormis le fait que le petit déjeuner ne coûte que 150php, je trouve inadmissible de nous obliger à payer 3500php de plus certainement pour se faire de l'argent car c'est le weekend du Sinulog. Je ne recommande pas cet hôtel et après 10 ans que ma femme et moi venons régulièrement dans cet hôtel, nous n'y viendrons plus.
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Roselyn

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toilet cover seat was gone. its hard to get a taxi. no security in the lobby. shower look like they never clean up.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
This property is so far from the photos and amenities described. DO NOT BOOK. The walls and plaster are peeling the bathrooms mild and mildew. Only one bed was made and the second was vinyl. AC was noisy and outside the window was a vent which started at 6am like a freight train. The area is less than desirable.
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Robuen

1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sherry Ann

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked the room for my brother but since I’m not so good with online stuff. I didn’t get to put his name in the booking. I called Expedia customer service to ask for help but was told that it’s the hotel that could not help me. So I just paid something that I didn’t get to avail. So disappointed for both Expedia and the Express Inn Cebu
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

ian francis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel's only strong point: hot shower

1. i can deal with poor/so-so facilities. even if the hotel does not look good, even if you have very very old/overused towels, even if the toilet bowl is a bit dirty and the shower head, a bit rusty, all good with me. 2. i just wish the hotel staff were a little bit more considerate during checkin. i already showed you my payment receipt. you still wouldn't let me checkin just because it's not reflected in your system. you didn't even offer to help sort the problem out. 3. i hope you don't enter the guests room before they checkout. your excuse/reason for doing so is unacceptable. it also caused inconvenience on my part because i had to wait until you find the person who has the key to my room.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

maryjoy

2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

TAKAHASHI

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Aileen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was terrible. Dirty, dusty, toilet flush is broken, many cockroach. Towel 3-4 days used before they change it.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

HERMINIA VERA ALITA

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good

Nice
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Randy

Positief: Netheid, personeel en service

Cold shower

The room was decent. The bed was a common uratex 6" foam mattress. It wasn't good for my back but I survived. The price was fair. The shower was unfortunately cold.
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dirk

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I did not like being changed twice for my one day stay at the hotel. Despite my best efforts to explain and attempt to explore options, I was being required to pay again. If you two (Expedia &hotel) would communicate, I would not be mistreated. It became so miserable that I booked a different hotel, using a different agent, for my remaining 25 days in the Philippines. And to Expedia, according to Google maps, I traveled 2.9 times around the world. I stayed in hotels, and traveled 352 days. You will see me do it again this year. But not a penny through Expedia. Four different years in my dozen years of travel, I used you, same bad results.
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was rude upon check-in and refused to help my pregnant wife with her luggage. 1st room she was given wasn’t cleaned, 2nd room she was infested with roaches. checked out and went to another hotel.
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was elated to check out of The Roach Motel from Hell plus plus. During my check in experience.I was told per the male night counter boy to have a seat while they waited on guest checking in after me. I asked the counter boy. What am i waiting over 20 minutes for? He gave my reservation to Ms. Kim the Manager. She started to rush on my reservation because she was ashamed of me waiting so long. I then checked into my room #403. I was greeted by 2 roaches and black/white bath towels and bath mat. I called the front desk and i explained my finding to Ms.Kim. She told me that they cant do anything about the roaches. I asked Ms.Kim ( do you expect me to kill all your roaches all night). She said yes you can kill roaches all night. I excuse, you need to bring roach spray here and clean towels. I hung up the phone. Later the phone rang, it was guy whom said he would come to check the room. The guy arrived and i showed him area in the bathroom where the roaches were. The Amored Roache i killed came back to life and walked away. He sprayed the bathroom. Also he left another dirty black/white dirty towel. This is Poor /Disgrace structure of a Roach Venue. Also smoke detector is missing battery and face cover.
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No hot shower and traffic noise is terrible. The location is good, food was alright.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

LYDIA MILA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I was so disappointed. It has no hot and cold bath

2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Jean-paul

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No Air-conditioning, management unsympathetic

As promised on their hotel.com site, the facility had Air-conditioner (AC), because sleeping the Philippines without AC is not very comfortable. The AC in the room did not work. Called to complaint, and was visited by house keeping to check the AC. As suspected the staff declared the AC non-functional. Requested for a room transfer, nothing was available, for a fan, no fan in the hotel. At this point, leaving the hotel in the middle of the night was not an option. The first night was hell on earth, with the Philippine heat turning the room into an oven. The overnight staff was apologetic and I would not dare blame the front end for this debacle. The morning after I called for compensation, at minimum the first of three nights, to be comp. In the beginning of the conversation, Admin manager Ruby's tactic was, blame the guest, making sure I was aware that all their AC was checked and fully functional. I was trying to interpret what she meant, was it that I broke the AC or the malfunction never happened. Ruby and the person she had a conversation with while I was on the phone, possibly feeding her answers, were not sympathetic to how that room felt overnight. For a hotel chain that is aspiring to expand into the touristy area, they have a long way to go. I blame all this on the inept regional manager Ray, for not training and empowering his staff to service their customers properly. Sorry Ray I did not have the opportunity to chat with you, as Ruby made sure of that.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018