Hotel Du Fiacre
Hotel in Carpentras
Fotogalerie voor Hotel Du Fiacre





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

153 Rue Vigne, Carpentras, 84200
Over deze accommodatie
Hotel Du Fiacre
Gelijkaardige accommodaties

Hotel du Forum
Hotel du Forum
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 153 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.53 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 12 voor volwassenen en EUR 12 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 7 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 7 per accommodatie, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Fiacre Carpentras
Hotel Fiacre
Fiacre Carpentras
Hotel Du Fiacre Hotel
Hotel Du Fiacre Carpentras
Hotel Du Fiacre Hotel Carpentras
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Du Fiacre
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
jackie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jackie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NIGEL
Reisde met een groep
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quirky, Artsy old church converted to lovely hotel




NIGEL
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dinesh
15 jul 2023
Dinesh
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Cedric
Reisde met familie
10 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cedric
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Martine
19 aug 2022
Martine
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Gabriel
3 jun 2022
Gabriel
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Lysiane
26 apr 2022
Lysiane
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Pierrick
6 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierrick
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
David
17 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Patrick
23 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moyen
Patrick
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Antoine
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Antoine
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Luc
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
ROBERT
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ROBERT
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Isabelle
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Isabelle
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Philippe
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
jean-Pierre
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean-Pierre
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Wolfgang
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wolfgang
4 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No wifi
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Jaja
Reisde met partner
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaja
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Olivier
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018








