Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Solymar Hotel - All Inclusive





Solymar Hotel - All Inclusive bevindt zich dicht bij El Rey Ruïnes Trailhead en Playa Delfines en biedt gratis toegang tot een waterpark, een strandbar en een poolbar. Dit hotel is fantastisch om van de zon te genieten met een privéstrand en ligstoelen. Ga vooral lekker eten bij Restaurante "La isla", het restaurant ter plaatse. Gasten kunnen hier een terras, shoppen ter plaatse en een tuin verwachten.
Beoordelingen
5,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (No internet access in room) laden

Standaard kamer (No internet access in room)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Sensira Resort & Spa Riviera Maya – All Inclusive
Puerto Morelos
- Op privéstrand
- Zwembad
- Bubbelbad
- All-inclusive
8.4 van 10, Zeer goed, 2.090 beoordelingen
De prijs is € 264
inclusief belastingen en toeslagen
11 sep - 12 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Boulevard Kukulcan Km 18.7, Cancun, QROO, 77500
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MXN 79.20 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Solymar
Hotel Solymar Cancun
Solymar
Solymar Cancun
Solymar Hotel
Hotel Solymar Beach Resort Cancun
Hotel Solymar Beach Resort
Solymar Beach Cancun
Solymar Beach
Solymar Resort
Solymar Cancun Beach
Solymar Beach Resort
Solymar Beach Hotel Cancun
Solymar Cancun
Solymar Beach And Resort
Solymar Cancun Beach Resort
Solymar All Inclusive Cancun
Solymar Hotel - All Inclusive Hotel
Solymar Hotel - All Inclusive Cancun
Solymar Hotel - All Inclusive Hotel Cancun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Solymar Hotel - All Inclusive
Beoordelingen
5,4
6,2/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
5 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yusnier
Reisde met partner, Reisde met familie
10 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusnier
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Gabriela
Reisde met familie
10 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michael Edward Perez
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael Edward Perez
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hadi
7 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hadi
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Andrea
2 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sully Guillaume
Reisde met partner
1 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sully Guillaume
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Odelquis
Reisde met familie
30 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Odelquis
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Ilda
Reisde met familie
4 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilda
7 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Juan Francisco Leon
Reisde met familie
22 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Francisco Leon
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jeneva, York Springs
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jeneva
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Liz
13 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liz
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Maksym
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
Maksym
9 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Robert
2 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Phuong
Reisde met een groep
28 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worse customer service and dirty/old furniture
Phuong
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
EUNICE NOEMI
Reisde met familie en kleine kinderen
26 apr 2025
EUNICE NOEMI
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excelentes Vacaciones
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Brittany
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Brittany
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Bernadette
30 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernadette
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Linda
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
4 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Liliana
Reisde met familie
8 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Liliana
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mario Alberto
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario Alberto
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Sagnite Zermeño
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sagnite Zermeño
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
NANCY NAYELI
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
NANCY NAYELI
5 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Michel, Magnolia
19 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
3 nachten verbleven in januari 2025