Hotel Jardin Cancun
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Ultramar Ferry Puerto Juárez
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Jardin Cancun





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer, Meerdere bedden laden

Familie driepersoonskamer, Meerdere bedden
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
7,4 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 4 Oriente Lote 20, 64, Cancun, QROO, 77524
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Hacienda de Castilla
Hotel Hacienda de Castilla
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
7.4 van 10, Goed, 826 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MXN 79.20 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Jardin Cancun
Jardin Cancun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Jardin Cancun
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Felice
22 jul 2023
Felice
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Teresita
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Teresita
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Efraín
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Efraín
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NIX IRERI
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NIX IRERI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
BeautifulMichelle
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BeautifulMichelle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rodolfo
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodolfo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
JUAN
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUAN
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Andrea
Reisde met een groep
17 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
10/10 – Uitstekend
Kevin
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Esmeralda
Reisde met partner
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esmeralda
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
JONATAN RODRIGUEZ
Reisde met familie en kleine kinderen
8 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JONATAN RODRIGUEZ
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Areli
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
7 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Areli
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alvin
2 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvin
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jennifer
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mauricio
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauricio
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
GILBERTO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GILBERTO
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Molly
23 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Molly
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Patricia
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Ruby
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ruby
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Itzel
6 mrt 2025
Positief: Netheid
Itzel
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tiare
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiare
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Fernando
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Armando
22 feb 2025
Armando
5 nachten verbleven in februari 2025