Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Red Lion





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Red Lion Feature Room) laden

Superior tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Red Lion Feature Room)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Royal Rooms) laden

Deluxe tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Royal Rooms)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, en-suite badkamer laden

Eenpersoonskamer, en-suite badkamer
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Regency Rooms) laden

Tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Regency Rooms)
7,4 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

The Duxford Hotel - Cambridge South M11 Jct 10
Cambridge
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
14 sep - 15 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Station Road East, Whittlesford Bridge, Cambridge, England, CB22 4NL
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: GBP 15.00 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Red Lion Cambridge
Red Lion Hotel Cambridge
The Red Lion Hotel
The Red Lion Cambridge
The Red Lion Hotel Cambridge
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Red Lion
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Adam
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Sonal
Zakenreiziger
10 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonal
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robert, Shanklin
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met een groep
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
31 mei 2025
Steve
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Stephen
Reisde met familie
26 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Stephen
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
10 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Jeff
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dean
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dean
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
paul
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paul
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Stephen
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Business Stay
Stephen
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mixed
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
A L
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A L
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
Reisde met een groep
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Zakenreiziger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy first stay
Daniel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
jason
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jason
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kim
Zakenreiziger
24 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking fine despite being told it was ok to park
Kim
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Tim
23 dec 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Tim
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Nicholas
Reisde met partner
19 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Nicholas
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Maria
6 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in december 2024