North Cambridge Guesthouse

2.5-sterrenaccommodatie
Pension in Cambridge, in de buurt van Universiteit van Cambridge

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor North Cambridge Guesthouse

Exterieur
Exterieur
Comfort vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek
Een microgolfoven, een oven, een vaatwasser, een broodrooster
Details aan de binnenkant
North Cambridge Guesthouse ligt in de buurt van Universiteit van Cambridge en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Eenvoudige driepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Diepvriezer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Comfort vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Diepvriezer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Verwarming
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Diepvriezer
Kookgerei, borden en bestek
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Diepvriezer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

North Cambridge Guesthouse ligt in Chesterton, een wijk in Cambridge. Bezoek culturele hoogtepunten Imperial War Museum Duxford en ADC Theatre. Daarnaast kun je ook enkele van de bezienswaardigheden in de buurt verkennen, zoals Castle Hill en Brug der Zuchten. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Fenner's of kies voor een avondje uit bij Burwell House.
Kaart
82 Arbury Rd, Cambridge, England, CB4 2JE

In de buurt

  • Universiteit van Cambridge - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Jesus College - 3 min. rijden - 1.7 km
  • The River Cam - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Trinity College - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Cambridge Corn Exchange - 6 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Cambridge North - 8 min. rijden
  • Cambridge (CBG) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Haymakers - ‬11 min. wandelen
  • ‪The Portland Arms - ‬16 min. wandelen
  • ‪Milton Arms - ‬7 min. wandelen
  • ‪The Viking - ‬6 min. wandelen
  • ‪Thirsty Cambridge - ‬16 min. wandelen

Over deze accommodatie

North Cambridge Guesthouse

Pension vlak bij Universiteit van Cambridge
North Cambridge Guesthouse heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit pension zijn:
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij North Cambridge Guesthouse bieden volop comfort met laptopwerkplekken en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, haardrogers en toiletpapier
  • Gemeenschappelijke keukens, vaatwassers en microgolfovens

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Gezinsvriendelijk

  • Microgolfoven op de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Afwasmachine
  • Broodrooster
  • Diepvriezer
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Microgolfoven
  • Oven
  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 15
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 15

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en een toegangscode te ontvangen. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van GBP 50 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij North Cambridge Guesthouse?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent North Cambridge Guesthouse voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij North Cambridge Guesthouse inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Tegen een bedrag van GBP 15 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij North Cambridge Guesthouse uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van GBP 15 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat North Cambridge Guesthouse?

Dit pension ligt in Chesterton, op 2 km afstand van Universiteit van Cambridge, Jesus Green en Midsummer Common. Ook Cambridge Regional College en Cambridge Business Park liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over North Cambridge Guesthouse

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 25 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Manohar

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It could be nice but it's not. Furnishings poor quality and worn, dirty despite being "cleaned" daily, kitchen utensils abysmal, kitchen consistently a mess. No staff on site. Bed was queen-size, mattress was much smaller and lumpy. Room had hair all over the carpet, several holes in the walls, and an electric kettle filled with rust. Check-in was a nightmare. The property would not release room key code unless a glitchy web registration form was completed and a security deposit of 50 GBP was paid. The form doesn't process US addresses correctly, so credit card payment proved impossible. After several hours exchanging emails with the management company while waiting at the property, they suggested having a local friend or relative pay the deposit (bank transfers from UK accounts only). Without this, I have no doubt that they would have canceled the booking and left me stranded on a rainy afternoon far from the center of town. Note that the reservation had already been paid for on Expedia. A week after checking out and sending several emails, security deposit still has not been returned. The only positive is proximity to the Cambridge Science Park. Do yourself a favor - avoid this place and any other property managed by Payman Club.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Debashis

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a good property for budget stays
7 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jonny

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Adam

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Bad but relatively good for the price.

First of all trying to pay the deposit was a hassle with payments not going through, tried to contact someone but phone rang out 3 times before I got an answer. When I got to the property there was one of these new technology keypads on the door to unlock which made alot of noise when you entered keys (not ideal if you're in and out all day or if you're back late at night). The room also smelled of cigarettes so had to open all of the windows Got settled in and found a bottle behind the chest of drawers which hadn't been thrown away. Had a cleaner access my room without knocking first to my surprise luckily I wasn't sleeping or in the shower. Left me with concerns that they were accessing my room whilst I'm out. Bed was really uncomfortable and you can feel the springs through the bed so had to lie on top of the quilt for comfort.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Roger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn't like having to pay a damage deposit sprung on me, after I had booked and paid. Place was cheap so wasn't expecting too much....that is what I got. Mattresses were awful and downstairs communal toilet was disgusting. Good kitchen and cooking facilities.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Kuldip

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Evgeniya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall good experience.

It was good experience overall, nice, clean good size room, comfortable bed and pillows. Person who checks the room helped me to find way to main door and my room, helped me with code to doors. Only on first night I had issue with noise from banging doors, even I had earplugs. Also no soap in bath. Just waiting for my 50 pounds to be returned for security deposit.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lidiana

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Guttorm

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice room, issues with entrance codes

Nice big room. Long nice strawl to the city centre. Recommend to walk by the river! 😍 Pub(s) near by and groceries. However, big issues with being cleared to check in! Because there are no staff at site, codes have to be punched by the doors at the main entrance and your room. A good thing by itself, but they have to work! I had to get an employee to come by car to the place to help me, when the links from the management didn't work all the way through. Nice guy, by the way. Thanks! He also had to help me add my picture for id security on the internet and pay the £50 deposit because of the not working links. After one night at the place the main door code was changed and I was not texted about this. Didn't get back in. Another employee came by car to my assistance, as I was given the wrong new code by management on the phone. Thanks to you too! To top my 3 day stay off, management/the office rang me up 1 day too soon and claimed I was supposed to leave that day. I told them I had paid for yet another night to begin with. But as I said before all these exciting experiences took place, the room was really nice! 😂👍
3 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

KIRSTY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The property was nice and clean with good facilities, it has a communal kitchen and parking. There were x2 significant issues that really let the Property down for us. 1. The mattress was probably the worst I’ve ever slept on, the springs digging into my back was actually painful. I had to go out and buy a duvet to act as a mattress protector which improved it. Disappointingly, other reviewers mention this but it has not been actioned. 2. The room was so cold, heat wasn’t coming out of the radiator. Luckily there was a little electric heater but I also had to buy myself a hot water bottle. Another issue was there were only enough tea / coffee / UHT milk for x1 day. We stayed x4 so went without. They also phoned me to ask if they could come in to do electric testing, I wasn’t keen on this either having our room disturbed.
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Melody

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Contractors staying fir a few bughts for ibgoing works in the area. Has all the facikities tou beed with many room options available Easy check in and out
4 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Stephen

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Suwan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for holidays
8 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
The cost is low, but we wasted hours due to buggy software for the security deposit. The next day, the heat suddenly went on full blast, in July. Hours wasted until the maintenance man shut it down. Make certain that you fully understand the two door codes for building entry and room entry. There is no staff on the premises.
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Siu Yin Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything good.
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Melvin, preston

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
They took 1and half hours to check in
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kam Yan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Sia

2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gillian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Raymart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

It was nice!

Everything was fine. Room was clean and does not smell. Onlt thing was the bed too soft for our liking. Plus, i liked that they have a communal kitchen which was reallt helpful when you wanr to cook your own meal instead of ordering from fast food! We had a lovely stay at the hotel. Thank you!
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Agatha, Birkenhead

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only negative thing was the bed, which wasnt very comfortable but bearable for a few nights. Very secure, with keypads on doors.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

RODRICK

Positief: Netheid, personeel en service
Nice
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Lokeshwar

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing experience

The door lock did not work with the keycode for me, an actual key was required to enter the room which I had to fetch from outside in the rain. Then the radiator was broken, I turned it on somehow but couldn't switch it off, so had to open the windows to balance it off, such a wastage of energy. Keeping the windows open also filled the room with smoke that somebody must have smoked outside. The room cleanliness was also disappointing, the pillow covers had stains. The kettle was all rusty, thankfully I checked before using it. The room was nice and quiet though, so if the maintenance issues are fixed it can be a pleasant stay.
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Edguelza

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am very disappointed with the accommodation offered. There were a number of issues with the accommodation which I have outlined below: - the property has a very strong and unpleasant smell. As soon as you enter the property you can smell this. This smell lingers into other areas of the property. - the kitchen also has a strong food smell as residents do not clean up after cooking. We had to walk through the kitchen to get to our room so were often taken back by the smells. - the levels of noise within the property were appalling. Residents talked on the phone in the kitchen early in the morning and disturbed our sleep.  - when we arrived, there was only 1 used toilet roll in the toilet. More than half of the toilet roll had been used. Thus, we had to find a shop near by and buy a pack of toilet rolls - we found a long strand of hair in our towel. This hair did not belong to us as we both have short hair. Overall, the cleanliness of the room was appalling. The pillow cases were inside out which makes me wonder whether they were washed prior to our arrival. - the front door of the property was left open/unlocked at all times. We never needed the code to get into the property even at night. This is extremely unsafe and made me feel very very unsafe. I complained about this on the 29th of January and have not received a response.
2 nachten verbleven in januari 2023