ibis Cambridge Central Station
Hotel met een restaurant, in de buurt van Universiteit van Cambridge
Fotogalerie voor ibis Cambridge Central Station





Beoordelingen
9,0 op 10 – 
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 96
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed (SweetRroom by Ibis) laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed (SweetRroom by Ibis)
9,0 van 10
Fantastisch
(87 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen 
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Sweet Room) laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Sweet Room)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen 
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen 
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Cambridge North
Cambridge
- Zwembad
 - Huisdiervriendelijk
 - Gratis wifi
 - Restaurant
 
8.8 van 10, Uitstekend, 950 beoordelingen
De prijs is € 96
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 Station Square, Cambridge, England, CB1 2GA
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hyatt Centric Cambridge
Hyatt Centric Cambridge
- Huisdiervriendelijk
 - Gratis wifi
 - Restaurant
 - Airconditioning
 
9.0 van 10, Fantastisch, 550 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
15 nov - 16 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer GBP 13.5 voor volwassenen en GBP 6.75 voor kinderen
 - Toeslag voor huisdieren: GBP 10 per huisdier, per nacht
 - Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
 
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.  
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk) 
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Cambridge Opening September 2016 Hotel
ibis Cambridge Central Station Hotel
ibis Central Station Hotel
Hotel ibis Cambridge Central Station Cambridge
Cambridge ibis Cambridge Central Station Hotel
Hotel ibis Cambridge Central Station
ibis Cambridge Central Station Cambridge
Ibis Cambridge (opening August 2016)
ibis Cambridge (Opening September 2016)
ibis Central Station
Ibis Cambridge Central Station
ibis Cambridge Central Station Hotel
ibis Cambridge Central Station Cambridge
ibis Cambridge Central Station Hotel Cambridge
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Cambridge Central Station
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kjell
Zakenreiziger
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjell
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Sjoerd
20 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sjoerd
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
ANJONG
Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANJONG
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jize
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jize
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KATARINA
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATARINA
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Sheila
17 okt 2025
Positief: Personeel en service
Sheila
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
john
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Claire
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ANDREA
10 okt 2025
ANDREA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bruno
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruno
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
John
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adam, Seattle, WA
Zakenreiziger
28 sep 2025
Positief: Netheid
Adam
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hector
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kazuhiko
26 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Haoxuan
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haoxuan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Louise
Zakenreiziger
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Denise
Reisde met familie
14 sep 2025
Denise
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Girishkumar
12 sep 2025
Girishkumar
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mark
Reisde met familie en kleine kinderen
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Silvia
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in augustus 2025














