Hôtel ibis Cambrai
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Musee de Cambrai
Fotogalerie voor Hôtel ibis Cambrai





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Superior kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route De Bapaume, Fontaine-Notre-Dame, Nord, 59400
Over deze accommodatie
Hôtel ibis Cambrai
Gelijkaardige accommodaties

Zenia Hotel & Spa
Zenia Hotel & Spa
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.0 van 10, Zeer goed, 230 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.88 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10.90 voor volwassenen en EUR 5.45 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
CAMBRAI IBIS
IBIS CAMBRAI
IBIS Hotel CAMBRAI
Hôtel ibis Cambrai
Hôtel ibis Cambrai Hotel
Hôtel ibis Cambrai Fontaine-Notre-Dame
Hôtel ibis Cambrai Hotel Fontaine-Notre-Dame
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel ibis Cambrai
7,8
Goed
8,4
Netheid
7,0
Locatie
8,4
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jan 2025
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
arnaud
Reisde met een groep
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
arnaud
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Maria
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Maria
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Carine
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carine
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Jan
4 jun 2025
Jan
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Julian
27 mei 2025
Julian
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nicolai
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolai
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rudy
Zakenreiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rudy
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jérôme
Zakenreiziger
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jérôme
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Jérôme
Zakenreiziger
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jérôme
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Younes
Zakenreiziger
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Younes
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
aurelien
Zakenreiziger
9 okt 2024
aurelien
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Philippe
Reisde met een groep
12 sep 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Déception
Philippe
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Oluf
9 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oluf
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
yusheng
19 jul 2024
yusheng
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Cristian
Zakenreiziger
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As expected
Cristian
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Prosper
17 jun 2024
Prosper
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Francois
Zakenreiziger
12 jun 2024
Positief: Netheid
Francois
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Burg
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Non, y a pas de Bornes de recharge !
Burg
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
John
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jorma
23 nov 2023
Jorma
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Bruce
24 okt 2023
Bruce
1 nacht verbleven in oktober 2023








