Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial

3.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en 10 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial

Luchtfoto
Receptie
Exterieur
Ontbijtbuffet
Standaard studio suite | 1 slaapkamer, verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed
Geniet van gratis toegang tot een waterpark, een buurtwinkel en 2 koffiebars/cafés bij Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial. Geniet van een stoombad om tot rust te komen. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een speeltuin en een kapsalon.

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Wasservice
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenida Elias Bufaiçal, Gleba 01 s/n, Caldas Novas, GO, 75690-000

In de buurt

  • Liberty Square (plein) - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • diRoma Acqua Park - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Feira do Luar - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Jardim Japonês - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Acqua Park diRoma (waterpark) - 3 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Caldas Novas (CLV-Nelson Ribeiro Guimaraes) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪Buteco Do Simprão Caldas Novas - ‬14 min. wandelen
  • ‪Pão de Queijo Assado Toda Hora - ‬13 min. wandelen
  • ‪Umai Japa's - ‬8 min. wandelen
  • ‪Bistrot du Français - ‬9 min. wandelen
  • ‪Acqua Bella Restaurante - ‬15 min. wandelen

Over deze accommodatie

Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in Jardim Belvedere
Overweeg een verblijf bij Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial en geniet van gratis toegang tot een waterpark, een buurtwinkel en 2 koffiebars/cafés. Geniet van een stoombad om tot rust te komen. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een speeltuin en een kapsalon.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • 10 buitenzwembaden en 9 binnenzwembaden met een waterglijbaan, gratis cabana's en ligstoelen
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, toegang tot een binnenzwembad in de buurt en conciërgeservice
  • Rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en een lift
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een 24-uurs receptie en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial zorgen voor veel comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Douches en bidets
  • Televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, beperkte schoonmaak en telefoons

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (BRL 35 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 bars/lounges
  • 2 koffiebars/cafés
  • 2 restaurants
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • 10 buitenzwembaden
  • 24-uurs toegang tot het zwembad
  • 9 binnenzwembaden
  • Binnenzwembad (toegang voor gasten)
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Gratis waterpark
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Waterglijbaan

Gezinsvriendelijk

  • 10 buitenzwembaden
  • 9 binnenzwembaden
  • Gratis toegang tot waterpark
  • Kinderzwembad
  • Kruidenier/supermarkt
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij
  • Waterglijbaan

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Zakelijke diensten

  • 5 vergaderruimtes

Buiten

  • Gratis zwembadcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schoonmaakkosten: BRL 60 per accommodatie, per verblijf (afhankelijk van de unitgrootte)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: BRL 35 per nacht
  • Schoonmaakkosten: BRL 66 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van januari tot december
Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Dolphin Grand Hotel Mondial Caldas Novas
Golden Dolphin Grand Hotel Mondial
Golden Dolphin Grand Mondial Caldas Novas
Golden Dolphin Grand Mondial
Apartamentos Mondial
Golden Dolphin Grand Mondial
Golden Dolphin Grand Hotel Mondial
Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial Hotel
Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial Caldas Novas
Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial Hotel Caldas Novas

Veelgestelde vragen

Beschikt Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over 9 binnenzwembaden, 10 buitenzwembaden en een kinderzwembad. Het zwembad is 24 uur per dag geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial voor parkeren?

Parkeren kost BRL 35 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Caldas Novas bevindt zich in Jardim Belvedere, op 10 minuten wandelen van Sol das Caldas en diRoma Acqua Park. Ook Lagoa Quente de Pirapitinga en Liberty Square (plein) liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Golden Dolphin Grand Hotel - Mondial

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 70 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marcelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

bruno valu

2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

miguel abdala

4 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Sinerio Carlos

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Sobre a estadia e razoável porque cobra seslateria

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

mateus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ótimo tudo limpo,piscina quintinhas voltaremos com certeza
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Márcia Vasconcelos Melo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Marcelo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na verdade acabou havendo uma mudança e fiquei hospedado no Golden Dolphin Express, quarto 912. Utilizei o parque aquático tanto de onde estava como do Golden Dolphin Grand Hotel. Venho relatar que no último dia tinha que fazer o check in até 11h, podendo se estender ao máximo até 13h. Realizei o mesmo por volta de 11:10h, quando deixei a chave na portaria e perguntei se poderia entregar a pulseira de acesso posteriormente, pois iria precisar usar para ter acesso a área do restaurante do Golden Dolphin Grand Hotel, o qual me foi prontamente autorizado pelo recepcionista, também permitindo a permanência do meu veículo no estacionamento até que acabasse minha refeição e pudesse iniciar minha viagem de volta para casa. Acontece que o restaurante só iniciava o almoço 12h. Aguardei a almocei tranquilamente, indo até a recepção entregar a pulseira de acesso e retirar meu carro, passando assim mais de uma hora e quarenta minutos. Quando cheguei em casa percebi que tinha esquecido um moletom que tinha acabado de adquirir, nunca usado, ou seja, novo, no quarto do hotel. Daí veio o questionamento: quando deixei a chave na recepção, provavelmente alguém foi ao quarto verificar se estava tudo ok com as instalações e de certo viu o meu moletom, pois estava bem visível. Deveria ter reportado a recepção, pelo menos imagino ser essa a orientação a todos os funcionários. No entanto retornei a recepção para retirar a pulseira de acesso e ninguém reportou nada. Fiquei muito chateado
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Kelen

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ficamos de sexta a segunda feira e o ar condicionado nao funcionou e o chuveiro sem esquentar. Contatamos o hotel e a responsavel pelo quarto, sem solução p o problema. ituação.
3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

JOSE MARIO

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

José

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Águas das piscinas sempre limpas!
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

kleber

2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

vitor

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again

Upon arrived We couldn’t get the room till pay a cleaning fee and the hotel couldn’t do anything till we had paid. Never had that before.. this hotel will charge for absolutely everything before get the keys for the room. Never will be there again even for free
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

ANA

Negatief: Personeel en service
Absurdo pagar 25,00 a diaria de estacionamento, sendo que era 6,00... absurdo pagar pra usar cobertor... vc tem que alugar o cobertor... e checkin lento
2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Juliana H S

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ruim

Muito ruim a experiência, barulho, limpeza e instalações, copa baby ruim tbm.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

JOSE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Shirley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Josiel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Danilo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Márcia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito bom. Já foi melhor, mas acredito que seja por conta da pandemia. Faltava muita coisa no restaurante.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Laís

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hospedagem final do ano

Fiquei hospedada do dia 30/12 ao dia 02/01. Hotel estava super cheio, la tem poucos elevadores o que fez a gente utilizar muito as escadas, até mesmo carregando as malas. A maioria dos funcionários são resolutíveis. Quarto espaçoso, só senti falta de um microondas.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Paulo Roberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Superou minhas expectativas

Quando fiz a reserva pelos comentários fiquei assustado e resolvi pagar pra vê e quando cheguei no hotel simplesmente me surpreendeu de forma 100% POSITIVA. Ao chegar no hotel para fazer o check-in ( golden dolphin gran hotel), Fomos muito bem recebidos desde a entrada, o atendente super gentil e educado, ao entrar no quarto super limpo, lindo, organizado e confortável , quarto com varanda, tv de tubo mas como passava o dia fora não me incomodou a tv (tinha toalha e roupa de cama já no quarto, ar-condicionado maravilhoso) eu levei edredon de casa mas no hotel vc pode alugar tbm. hotel é maravilhoso tem várias piscinas e podiamos usar tbm as piscinas da rede golden dolphin express tbm. Fui nos dia 23/12 a 26/12 o hotel estava cheio mas não tinha aglomeração, não tinha barulho, bagunça nada disso. dentro do hotel tem td que vc precisar porém td é extremamente caro, mas comprar la dentro é opcional, claro. A única coisa chata era o pessoal que esperava os hóspedes pela manhã pra ficar oferecendo venda de cotas e etc com insistência mesmo eu falando que não queria. No mais como eu disse tudo maravilhoso e oq é bom a gente recomenda e volta sem duvidas. Ah café da manhã maravilhoso, almoço e janta tbm, na minha diária não incluía refeição então tinha que pagar, claro. O estacionamento é pago no hotel assim que chega, a taxa de limpeza vc paga antes ao proprietário.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Cláudia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito agradável

A estadia foi muito boa eu já conheço o hotel de outras vezes porém dentro deste aplicativo fiz a reserva diretamente com proprietário de apartamento em particular no mesmo prédio paguei duas taxa de limpeza alimentação e estacionamento O hotel é ótimo tem 12 piscinas a comida é muito boa café da manhã também é excelente o atendimento é muito agradável Eu recomendo Voltarei mais vezes
Muito variados excelente café no próprio hotel
7 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Isabela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mario Sérgio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bem localizado, variedade de piscinas, parque aquatico limpo, estacionamento muito caro e do proprio hotel,(achei estranho mas....), quarto bacana.
5 nachten verbleven in december 2021