Marlin Rooms
Mediterraanse accommodatie met een koffiebar/café en een restaurant
Fotogalerie voor Marlin Rooms





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, koelkast & magnetron, uitzicht op de stad laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, koelkast & magnetron, uitzicht op de stad
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een gratis minibar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een gratis minibar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Roma 173, Cagliari, CA, 9124
Over deze accommodatie
Marlin Rooms
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Ristorante Calamosca
Hotel Ristorante Calamosca
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.0 van 10, Goed, 107 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 10 per dag (op 50 meter afstand; open van 9 tot 20)
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 10 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: EUR 10 als je incheckt tussen middernacht en 01.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marlin Rooms House Cagliari
Marlin Rooms House
Marlin Rooms Cagliari
Marlin Rooms
Marlin Rooms Cagliari, Sardinia
Marlin Rooms Guesthouse Cagliari
Marlin Rooms Guesthouse
Marlin Rooms Cagliari
Marlin Rooms Guesthouse
Marlin Rooms Guesthouse Cagliari
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marlin Rooms
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Mads
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mads
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Johannes
21 jul 2025
Johannes
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sandra
15 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svartmögel i badrummet, Black mold in the bathroom
Sandra
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jenny
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Ulrike
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulrike
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alf
26 mei 2025
Alf
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Milton
30 mrt 2025
Milton
7 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Giulia Diletta
26 mrt 2025
Giulia Diletta
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Stanislas
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanislas
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Leonardo
Reisde met een groep
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
arne
Reisde met een groep
11 sep 2023
Vorsicht kein Hotel und niemand vor Ort
arne
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sandra
4 jun 2023
Sandra
4 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Milla
29 okt 2022
Milla
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Maria Grazia
Reisde met familie
15 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Grazia
3 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Juan Manuel
14 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena opción
Juan Manuel
7 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Stéphanie
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphanie
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Petra
Reisde met familie
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neskutecne mili a ochotni provozovatele
Petra
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Martin
24 jul 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bewachter Parkplatz fussläufig 10€ 24 Stunden
Martin
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Davide
6 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good for its position
Davide
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Ana, München
22 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
3 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything ok
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Filippo
13 jan 2020
Filippo
3 nachten verbleven in januari 2020








