Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Le Cerf





Hôtel Le Cerf bevindt zich dicht bij Musée des Deux Marines et du Pont-Canal en Pont-canal de Briare en biedt een terras, een tuin en een bar. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
1 okt - 2 okt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Eigen bubbelbad
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22, Boulevard Buyser, Briare, Loiret, 45250
Over deze accommodatie
Hôtel Le Cerf
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.80 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 12.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Le Cerf
Hôtel Le Cerf Briare
Le Cerf Briare
Hôtel Cerf Briare
Cerf Briare
Hôtel Le Cerf Hotel
Hôtel Le Cerf Briare
Hôtel Le Cerf Hotel Briare
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Le Cerf
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jul 2022
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Erik van den
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik van den
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Sonja
15 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Sonja
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Iris
Reisde met een groep
15 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Iris
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
fam. kampman, Stegeren
2 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fam. kampman
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
francis
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
francis
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Denis
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denis
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
jean-Christophe
Reisde met partner, Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jean-Christophe
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
29 apr 2025
Deborah
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
20 apr 2025
Robin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marie-Paule
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie-Paule
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
francis
10 apr 2025
francis
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour d'affaires
Deborah
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deborah
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Damien
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Damien
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
francis
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
francis
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
francis
12 feb 2025
francis
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Deborah
11 feb 2025
Deborah
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clairement moyen…
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
francis
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
francis
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
William
Zakenreiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Wojciech
Zakenreiziger
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wojciech
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Marion
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marion
1 nacht verbleven in oktober 2024