Hotel GHL Collection 93

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van World Trade Center

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel GHL Collection 93

Dagelijks uitgebreid ontbijt inbegrepen
Feestzaal
Voorkant van accommodatie
Exterieur
1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, een minibar

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 63
16 aug - 17 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard kamer, 1 kingsize bed

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, bad

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Room Deluxe with View

  • Max. aantal: 2

Double Room Standard

  • Max. aantal: 3

Twin Room

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Calle 93, 11A-31, Bogotá, Distrito Capital, 11001

In de buurt

  • Parque de la 93 - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Parque El Virrey - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Centro Comercial Andino - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • World Trade Center - 14 min. wandelen - 1.3 km
  • Unicentro Bogotá - 5 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • Estación Usaquén Station - 9 min. rijden
  • San Antonio Station - 26 min. rijden
  • Internationale luchthaven El Dorado (BOG), Bogota, Colombia - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Al Agua Patos - ‬1 min. wandelen
  • ‪El Irish Pub - ‬1 min. wandelen
  • ‪El Mono Bandido - ‬1 min. wandelen
  • ‪La Lucha Sanguchería Criolla 93 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Galería Café Libro - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel GHL Collection 93

Hotel met een chique stijl niet ver van World Trade Center
Hotel GHL Collection 93 bevindt zich dicht bij Country Club de Bogotá en biedt een gratis uitgebreid ontbijt, een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Het plaatselijke restaurant Cook's serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de tuin. Gratis wifi in de kamer en conferentieruimte zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, meertalig personeel en conciërgeservice
  • Bagageopslagruimte, rookvrije accommodatie en een kruier/portier
  • Een kluis bij de receptie, hulp bij uitstappen/tickets en 3 vergaderruimtes
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel GHL Collection 93 hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met digitale zenders
  • (kleer)kasten, minikoelkasten en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.30 uur
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cook's

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 125 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 3 vergaderruimtes

Buiten

  • In een nationaal park

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2010
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar
  • Minikoelkast

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je COP 40000 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 8 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 8 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd; kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 55000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor huisdieren: COP 40000 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GHL 93
GHL Hotel
Hotel 93
Hotel GHL
Hotel GHL 93
Hotel GHL 93 Bogota
GHL 93 Bogota
Hotel GHL Collection 93 Bogota
GHL Collection 93
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93
Hotel Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Bogotá Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel Hotel GHL Collection 93
Hotel GHL 93
Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Hotel GHL Collection 93 Hotel Bogotá

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel GHL Collection 93?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden en katten met een gewicht van maximum 8 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van COP 40000 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel GHL Collection 93?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel GHL Collection 93 van één nacht voor twee volwassenen op 16 aug. 2025 min. € 63,26, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Hotel GHL Collection 93 inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel GHL Collection 93 uitchecken?

Je dient om uiterlijk 13.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel GHL Collection 93 een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van COP 55000 per voertuig.

Waar staat Hotel GHL Collection 93?

Dit hotel ligt in Chicó, op 1,3 km van World Trade Center en op 4,2 km van Country Club de Bogotá. Ook Nationale universiteit van Colombia en Botanische tuin Bogota liggen op 10 km afstand. Estación Usaquén Station ligt op 28 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel GHL Collection 93

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 402 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 190 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 682 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 682 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele fijne locatie, met veel leuke dingen in de buurt qua eten en uitgaan. Daarnaast heel goed en aardig personeel die bereid zijn met alles te helpen. Ontbijt was goed en datzelfde geldt voor de kamers
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Johan Fernando

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El Hotel es bueno, el personal muy amable y atento, lo incómodo son los baños, la cabina tan transparente, no siempre se viaja en pareja , compartí habitación con un compañero de trabajo y era incómodo al momento de tomar una ducha , por respeto él se salía del cuarto y viceversa. La ubicación es excelente! Por motivos trabajo en Bogotá, no volvería a este hotel.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Derek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the location. I had a nice street view. The complimentary breakfast was great and the staff were all terrific.. the beds were the most comfortable ever.. I had a the best night sleep!
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful neighbor with parks and restaurants
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel in El Chico Lots of restaurants around Fast to downtown
9 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Michael, denver

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No coffee pot in the room, bad bad bad No microwave in the room bad bad bad The temperature control was not explained upon entering the room Staff very very helpful Breakfast food very good Dead tree limbs outside front entrance looked trashy
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

JANINA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente desayuno, cama cómoda, personal muy amable en especial Rosa del restaurante. Lo único un poco incómodo es que la ducha y lavamanos está integrado en la habitación.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Karina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This reasonably priced hotel is in a great location with many dining and shopping options. It is also approximately two blocks from Parque 93. I highly recommend it.
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Arturo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Mariel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Close to everything
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alfonso

Muy bien
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Andres

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
B
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

fabiola

Positief: Netheid, personeel en service
Su personal servicio excelente
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kirsy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the place
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

alfonso

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No pool
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Gilberto J

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Make sure you get the room you paid for!

The hotel tried to downgrade me! I was given a Standard room and had paid for a Collection room. I immediately went to reception to request the type of room I had paid for. Instead of simply correcting the "mistake", they made things worse by claiming what they gave me was a Collection room - it was not (and they were telling someone else who was trying to get a room that there were no more standard rooms to get them to pay more!). I eventually got the room I paid for and which I should have gotten from the start had they been honest. The Collection rooms are much nicer albeit still quite dated, with paint coming off come of the walls. The rooms was also freezing (I could not get the temperature above 16 degrees celsius so it was colder in the room than outside!). The hotel eventually provided a small space heater, which made it more bearable. The check-in took a very long time despite there not being anyone before me and the person at the front desk tried to make me sign a paper without reading it - I read it and there were many mistakes that they begrudgingly corrected. I had also sent an email asking to organize transportation and never received a reply. On the plus side, the location is great and the staff I had at check out seemed better. However, I had to extend my stay in the city and I gladly switched hotels because I didn't want to extend at GHL. I would not return.
3 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

jeffrey

5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Carlos Mario Cardona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel apenas para ejecutivos , no para un fin de semana o semana de vacaciones .
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Yesenia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel. No me gustó la ubicación de la ducha dentro de la recamara.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Aryel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Carlos E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy bien ubicado
2 nachten verbleven in februari 2025