Hotel GHL Collection 93
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van World Trade Center
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel GHL Collection 93





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
16 aug - 17 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Superior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, bad laden

Kamer, bad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Room Deluxe with View laden

Room Deluxe with View
Alle foto's voor Double Room Standard laden

Double Room Standard
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Salvio Parque 93 Bogota, Curio Collection by Hilton
Chicó
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 327 beoordelingen
De prijs is € 138
18 jul - 19 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 93, 11A-31, Bogotá, Distrito Capital, 11001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Novotel Bogotá Parque 93
Novotel Bogotá Parque 93
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 61
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 55000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: COP 40000 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GHL 93
GHL Hotel
Hotel 93
Hotel GHL
Hotel GHL 93
Hotel GHL 93 Bogota
GHL 93 Bogota
Hotel GHL Collection 93 Bogota
GHL Collection 93
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93 Bogotá
GHL Collection 93
Hotel Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Bogotá Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel Hotel GHL Collection 93
Hotel GHL 93
Hotel GHL Collection 93 Hotel
Hotel GHL Collection 93 Bogotá
Hotel GHL Collection 93 Hotel Bogotá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel GHL Collection 93
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 apr 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Johan Fernando
Reisde met een groep, Zakenreiziger
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan Fernando
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Derek
Reisde met een groep
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Derek
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guy
9 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Michael, denver
31 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JANINA
Reisde met een groep
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JANINA
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Karina
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karina
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cheryl
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheryl
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Arturo
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arturo
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mariel
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mariel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alfonso
19 apr 2025
Alfonso
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Andres
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
fabiola
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
fabiola
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kirsy
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsy
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
alfonso
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alfonso
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gilberto J
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gilberto J
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Make sure you get the room you paid for!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
jeffrey
3 apr 2025
jeffrey
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Carlos Mario Cardona
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Carlos Mario Cardona
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yesenia
Reisde met partner
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yesenia
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Aryel
Reisde met partner
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aryel
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Carlos E
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos E
2 nachten verbleven in februari 2025