Swiss-Belcourt Bogor

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een stoombad in Bogor

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Swiss-Belcourt Bogor

Lobby
Exterieur
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Junior suite | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Vergaderruimte

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Junior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 5 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 3 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin Room With Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Family Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Superior Room 2 Single bed

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Executive Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 Double Bed and 1 Twin Bed

Junior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Raya Baru No. 1, Bukit Cimanggu City, Bogor, 16168

In de buurt

  • Yasmin-centrum - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Botanische tuin van Bogor - 8 min. rijden - 6.3 km
  • Botani Square - 8 min. rijden - 8.4 km
  • Sentul International Convention Centre - 10 min. rijden - 10.9 km
  • Sentul International Circuit - 12 min. rijden - 13.7 km

Lokaal vervoer

  • Tanjakan Empang Station - 10 min. rijden
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bakso Reog BCC - ‬4 min. wandelen
  • ‪CFC - ‬8 min. wandelen
  • ‪Kopi Soe - ‬3 min. wandelen
  • ‪Warung Bakso Reog - ‬13 min. wandelen
  • ‪Chikin N Coffee - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Swiss-Belcourt Bogor

Hotel met een chique stijl in een winkelbuurt
Een tuin, een droogkuis/wasserijservice en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Swiss-Belcourt Bogor. Geniet van een stoombad om tot rust te komen. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle incheckservice
  • Een kruier/portier, conciërgeservice en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
De 345 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 92.000 voor volwassenen en IDR 92.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 16 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 92000 voor volwassenen en IDR 92000 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Best Western Bogor Icon Hotel
Best Western Icon Hotel
Best Western Bogor Icon
Best Western Icon
Bogor Icon Hotel
Bogor Icon
Bogor Icon Hotel
Swiss Belcourt Bogor
Swiss-Belcourt Bogor Hotel
Swiss-Belcourt Bogor Bogor
Swiss-Belcourt Bogor Hotel Bogor

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Swiss-Belcourt Bogor?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Swiss-Belcourt Bogor voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Swiss-Belcourt Bogor inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Swiss-Belcourt Bogor uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Swiss-Belcourt Bogor een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Swiss-Belcourt Bogor?

Dit hotel ligt in het centrum van Bogor, op 1,8 km van Yasmin-centrum en op 3,5 km van Batutulis. Ook Fishing Valley en Botani Square liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Swiss-Belcourt Bogor

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 26 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

WIJNAND DURK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean. Helpful staff. Corona conscious. Shops nearby
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Rifki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
So cheap, but need improvement in food menu
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋は十分な広さがあり、大人3人での宿泊には十分でした。 夕食をホテルのレストランで取りましたが、レストランのエアコンが故障していて修理中であり、あまり快適ではありませんでした。
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

nikodemus

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lantai kamar kotor, perlengkapan kamar mandi kurang dan cs nya sangat tidak ramah
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Stella

Reisde met familie

Bogor Icon Average....

Kami pesan 2 kamar. Salah satu kamar kurang OK. Refrigerator tdk dingin. Sarapan lumayan. Saluran TV tidak bagus. Lokasi strategis dibantu dgn jalan layang.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

nikodemus

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Air hangatnya tidak lama mengalir, perlengkapan kamar mandi kurang lengkap utk hotel sekelas ini. Saya masuk lantai kamar masih banyak rambut dan kurang bersih. Regues saya untuk kamar yg jauh dari jalan tidak di akomdasi sama sekali walopun SDH saya ajukan 1 Minggu sebelum kedatangan.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

tidak nyaman

kamar hotel tdk sesuai foto, closet rusak, kasur tdk nyaman-keras, bergelombang membuat dakit badan, makanan breakfast tdk enak dll yg tidak menyenangka
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Helen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointed customer

Book this hotel with hotel.com. I purchase with breakfast but when I checked in, breakfast was not included. When I check my confirmation slip, nothing was written about breakfast. So be careful when you purchase with hotel.com. When I got my key card, it was for a wrong floor, so I cud not go to the floor that I was supposed to be in. Had to go to the reception to redo my card Got into my room, there was hair all over the place. It was not swept. Luckily there was some slippers. I wouldn’t want to step on the floor The bedsheet looks like it has been used before as you can see it’s a little crumpled. New sheets you can see the folding lines, there’s none here After I showered, the towels smells horrible once it’s wet. When it’s dry, it smells ok I took GRAB everywhere I went, everytime the GRAB comes into the hotel to pick me up, they will charge us parking although if it was only 1 minute. I was told we can take a bus to the hotel, the bus actually stops us across the highway and it’s not easy to cross the highway with so many cars zooming pass but goin to the airport was very convenient. The bus stops right in front of the hotel Be very frank, I won’t mind staying in this hotel again as this is the closest to the place I need to go but I will bring my own towels and I will definitely not go thru hotel.com. I felt cheated
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chee's with always good & friendly staffs , willing to assist us for the 4 rooms booked ...
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel Bagus dlm pelayanan, ruangan bersih baik utk rehat sejenak bersama keluarga. Sayang fasilitas nya krg menunjang
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

dirty and worst management

worst.. dirty
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Francis

Meh@Cimanggu

Hotel room is spacious and sorrounding area is quiet. Towels are old and some are itchy, I wonder if they use the same for the bathroom floors(eww?!) The breakfast buffet is unremarkable and repetitive.
6 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Antony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bogor hotel

Nice hotel close to mall with cinema, a few other shops and restaurants. Easy access to highway/ toll road. Recommended
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

hsinchieh

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Dmitry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice located hotel

Nice located hotel and nice breakfast variety for this level of comfort hotel. The elevator (lift) is too slow plus only 2 of 3 elevator are working.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ini adalah kali kedua kami menginap di hotel ini, pertama kali waktu managementnya masih dipegang Best Western. Terus-terang kami memilih hotel ini krn dekat dg rumah keluarga kami di Yasmin. Pelayananan hotel ini sungguh biasa2 saja. Ketika masuk kamar jam 8 malam, handuk tidak ada. Telepon housekeeping minta handuk, tidak diantar. Akhirnya besok paginya sebelum mandi kami harus telpon lagi housekeeping utk minta handuk. Di hari kedua kami menginap, kami sempat 'diusir' dari kamar kami krn bookingan kamar yg kedua tidak dibaca dg teliti oleh pihak hotel. Mrk bilang bookingan kamar malam kedua saya yg tipe superior & kamar yg saya tempati sudah dijual ke orang lain, padahal jelas2 saya booking kamar dg tipe junior suite. Setelah 'pengusiran' krn salah membaca term booking diselesaikan, petugas tidak buru-buru ke kamar saya utk menukar kunci sehingga lagi enak2 saya santai di kamar, electricity centralnya mati krn kunci saya blm diganti, menyebabkan saya harus turun sendiri ke bawah utk meminta ganti kunci. Sungguh pelayanan yg mengecewakan.

8/10 – Goed

lim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

not to far to sentul and good hotel condition

nice big hotel , breakfast is decent

8/10 – Goed

widy, demak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bagus

bagus untuk lokasi pekerjaan, dikarenakan di tengah kota

10/10 – Uitstekend

Agnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Lily

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Fiendly staff but horrible hotel

We spent 2 nights from 31 Dec 2015 - 2 Jan 2016. We stayed at 711 and 715 which are connected rooms. The pillow case smelled like it hadn't been dried properly after washing. The toilet seat has yellow spots like dried urine. Tried to wipe it but wouldn't disappear since they are permanent. The hot water didn't work. They only gave us soaps, shampoo and bags. No shower caps, toothbrush, toothpaste, combs and sewing kits. They didn't provide tea cups, only drink glass. The fridge didn't work. Since it's so far from the city we had breakfast, lunch and dinner in the hotel which were awful. The tea cups and tea pot had lots of brown marks. They didn't wash them properly. The vegetables were brownish and lots of black spots. Soto kuning which the meat were very tough. Seafood chap cay but the seafood itself was only fishball haha....We found little worm in the cawly flower. The flies were flying around the breakfast buffet. I wonder how long this hotel will last.

10/10 – Uitstekend

Yoza, Bogor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel in Bogor

I'm very like this hotel because the staff is very friendly, and i feel very safe!! i recommend this hotel for you!

10/10 – Uitstekend

Talal, الرياض

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

تجربتي

الفندق ممتاز لكن بعيد عن أماكن التسوق

10/10 – Uitstekend

anissa, bandung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recommended

mengesankan