Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Mercure Hotel Bochum City

4 out of 5
Mercure Hotel Bochum City
Massenbergstr. 19-21, Bochum, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 215 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 305 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 610 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, mooie en ruime kamer, netheid, centraal gelegen.
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 10 dec 2022
Beste Hans,We zijn erg blij met uw lovende woorden. Uw tevredenheid is de beste beloning voor ons personeel, dat zich dag na dag inzet om u een onberispelijke service te bieden.We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.Tot dan het allerbesteHet team van Hotel Mercure

8/10 – Goed

Ruben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van IWINKING op 21 nov 2021
Lieber Ruben, wir bedanken uns für Ihr Feedback. Bis zum nächsten Mal, das Team vom Mercure Hotel Bochum City

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van IWINKING op 8 nov 2021
Dear John, thank you for your feedback. Hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakelijk verblijf
Prima kamer en verder een mooi hotel. Helaas was het restaurant alléén geopend voor ontbijt en waren een aantal faciliteiten (gym/sauna/zwembad) gesloten wegens coronamaatregelen. In principe had ik dit best wel willen weten voordat ik het te horen kreeg bij het inchecken. verder zeker tevreden over het verblijf!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van IWINKING op 21 nov 2021
Dear Guest, many thanks for your feedback. Hope to welcome you soon back at the Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

Remco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De derde, of vierde keer inmiddels dat ik hier een nacht verblijf. Zeer goede accommodatie voor een verblijf in het centrum van Bochum. Ruime kamer met prima bed. Uitstekende klimaatregeling, erg prettig. Snelle manier van in- en uitchecken door vriendelijk personeel. Uitstekende parkeergarage naast het hotel die niet duur is. Kom graag terug.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf in het centrum van Bochum. Goed te bereiken met een goede parkeergarage (betaald) naast het hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette en snelle in- en uitcheck procedures. Helaas twee losse bedden gekregen in plaats van een 2-persoons bed, maar dat was geen groot probleem. Kom er graag terug.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in het centrum van Bochum tegenover het centraal station. Parkeren was eenvoudig net buiten naast en onder het hotel voor een zeer redelijk tarief. De kamer was netjes en ruim genoeg. Het bed was voor mij te zacht en niet heel comfortabel, ik kon de veren er doorheen voelen, maar was verder functioneel en niet te zakelijk. Helaas mist de kamer een kleine koelkast, mogelijk was het wel aangegeven bij de kamer voorzieningen, maar door mij over het hoofd gezien. De badkamer was functioneel, maar bij het douchen ging er veel water naast het bad, doordat er geen goede afdichting was tussen het glas en het bad. gelukkig voldoende handdoeken om het weer droog te krijgen, maar ideaal was het niet. Toch zou ik een volgende keer waarschijnlijk wel weer gebruik maken van het hotel, vanwege de redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Roelie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant niet aan te raden
De keuze van de warme maaltijd was erg weing, geen vlees of kip, De soep was koud! Bediening erg slecht van het restaurant.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van IWINKING op 4 sep 2019
Dear Roelie, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Idenia Winking, Junior Front Office Managerin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gezien de staat van de hotel vind ik het geen viersterren. Het interieur is verouderd en gedateerd wel netjes en schoon.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van IWINKING op 4 sep 2019
Dear guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Idenia Winking, Junior Front Office Managerin

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van IWINKING op 26 mei 2019
Sehr geehrter Gast wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Bochum City. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Idenia Winking, Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van IWINKING op 26 mei 2019
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Bochum City. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Idenia Winking, Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van IWINKING op 26 mei 2019
Sehr geehrter Gast wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Bochum City. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Idenia Winking, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Franky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer klantvriendelijk in de buurt van de winkelstr
Alles zeer goed enkel jammer dat er weinig keuze was voor kinderen in het restaurant.
Reactie van JTB op 12 apr 2018
Geachte Frank, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Bochum City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Jörg Belge, Rooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Margriet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel
Prima verblijf, alleen kamer veel te warm >25 graden, niet koeler te krijgen. Ramen konden ook niet open.
Reactie van JTB op 20 mrt 2017
Geachte Margriet, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Bochum City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Jörg Belge, Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

ferani , rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamer, vriendelijk personeel
Nette kamer. Personeel erg vriendelijk, garage zeer ruim en toegankelijk, wel wat duur. Maar hij staat dan ook ruim en veilig.
Reactie van JTB op 27 jan 2017
Geachte ferani, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Bochum City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Jörg Belge, Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 15 dec 2016
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Bert, Hazerswoude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding
Personeel zeer behulpzaam. Kamer was schoon en netjes. free WIFI. Ligging is schuin tegenover het station, ideaal. Zeer goede treinverbinding met Essen.
Reactie van JTB op 6 mrt 2015
Dear Bert, thank you very much for your nice review and stay with us. Looking forward to welcoming you back in Bochum soon. best regards Jörg Belge RDM

10/10 – Uitstekend

Emma, Leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net hotel
Nette kamer, royaal en comfortabel bed.
Reactie van JTB op 14 mrt 2015
Geachte gast , Dank u voor uw zeer mooie reactie over uw verblijf in het Mercure Hotel Bochum City. Met vriendelijke groeten Jörg Belge RDM

10/10 – Uitstekend

Inge Voogd, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne bedden,toplocatie service prima
Hetzelfde als vorig jaar,in een woord fantastisch.Wat we wel hebben gemist was dat de minibar op de kamer dicht geplakt is dus niet te gebruiken voor de rest is alles prima in orde.Volgende keer weer.
Reactie van JTB op 3 jan 2015
Geachte gast , Dank u voor uw verblijf en uw beoordeling. Met vriendelijke groeten Jörg Belge RDM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All perfect
Vlak tegenover station gelegen, zeer comfortabel, alles naar wens.
Reactie van QBOPD op 4 jan 2014
Geachte gast Dank u voor uw verblijf en uw beoordeling. Hoogachtend Jörg Belge Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

I.Voogd, Vught

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
We hebben heel erg genoten,mede door de ligging,alles heel dichtbij.Volgende keer weer,zeker weten.
Reactie van QBOPD op 26 okt 2013
Dear guests, thank you very much for your very nice review. best regards Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Nikolaj

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkgebühren unverhältnismäßig hoch.
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Werner

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Elmar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supernette menschen!!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 12 dec 2023
Lieber Elmar,danke für ihre tolle 5 Sterne Bewertung und ihr Kompliment bzgl. unseres Personals. Gerne geben wir dies Intern weiter.Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Viele Grüße aus Bochum,das Team vom Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

Eva-Maria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 12 dec 2023
Sehr geehrte Eva-Maria,vielen Dank für Ihr positives Feedback.Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,das Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 2 dec 2023
Sehr geehrter Michael,vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel und die damit verbundene 4 Sterne Bewertung.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.Mit freundlichen Grüßen,das Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 25 nov 2023
Lieber Anonymous,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Wir hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,das Team vom Mercure Hotel Bochum

8/10 – Goed

Hasse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OK, men dyrt for denne standard.
"Spa" viste sig at være en sauna, og intet andet. Udsigt var der ikke noget af. Toiletpapiret føltes som noget der var til overs fra soviettiden, og selvom buffeten var stor, var morgenmaden ikke supergod. Bare standard tysk hotel stil. Værelset var pænt og rent og havde en fin størrelse. Der var karbad, men det var sat på en forhøjning så mam kunne næsten ikke komme ind og ud af karret. Placeringen er god, tæt på midtbyen og centrum. Hotellets parkering er unødvendig, da billigere og bedre parkering er lige foran hotellet.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 25 nov 2023
Kære gæst Hasse,Tak, fordi du tog dig tid til at give os feedback efter dit ophold. Vi er glade for, at du nød beliggenheden og værelserne.Vi er glade for at videregive dine kommentarer om badekarrene og toiletpapiret internt.Vi ville være glade for at modtage endnu et besøg fra dig.Med venlig hilsen,teamet på Mercure Hotel Bochum City.

6/10 – Redelijk

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben für 4 Personen gebucht und konnten aber wegen Krankheit nur zu dritt anreisen. Da wir über Expedia gebucht hatten, konnte selbst das bereits bezahlte Frühstück nicht mehr storniert werden. Das Nichtraucherzimmer roch nach Rauch und viel Raumspray. Auf dem Stuhl lag noch eine Zigarette. Wir haben anstandslos ein neues Zimmer bekommen. Im Badezimmer war in der Dusche noch die alte Halterung für den Duschkopf und für den Seifenspender montiert, die aber beide inzwischen nicht mehr in Betrieb sind. Beim Duschen wurde zwangsläufigr der Boden sehr nass, was auch den verrostetetn Türrahmen erklärt. Das Frühstück war gut. 20€ für den Hund, 22€ für die sehr enge Tiefgarage und 180€ fürs Doppelzimmer halte ich daher nicht für angemessen. Aber Starlight Express machts möglich solche Preise aufzurufen. Für den Preis kann ich es nicht empfehlen. Nachtrag...Das Bett war wirklich sehr gut. Ist ja auch wichtig.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Tessa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and friendly staff, would stay again
The staff here is very friendly and nice and helpful. The breakfast is good. The rooms are clean and nice. The bed / pillows are not the most comfortable and the shower is outdated. I would stay here again though. Big rooms and always clean
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

André Bringfried Paul

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegen, modern ausgestattet, reichhaltiges Frühstück, schneller CheckIn und Checkout. Gerne wieder.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

György

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundlich und sauber
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Uwe

Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Stadthotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 24 sep 2023
Lieber Uwe,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal.

8/10 – Goed

Huseyin Ceyhun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 24 sep 2023
Leuber Huseyin,vielen Dank für Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal.

8/10 – Goed

Dorothée

Reisde met familie
Positief: Netheid
Bäder dürften mal renoviert werden. Aufzug war sehr laut, auch wenn wir nicht direkt am Schacht angrenzten.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 3 sep 2023
Sehr geehrte Dorothee,vielen Dank für Ihre gute Bewertung.Gerne können Sie sich bei einem Ihrer nächsten Aufenthalte ein ruhiges Zimmer wünschen.Alles Gute für Sie.Mit freundlichen Grüßen,das Team vom Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

SLEIMAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 21 aug 2023
Dear Sleiman,thanks for your feedback after your stay and for the great review.All the best,the team of Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Lage und grosszüge Zimmer
Trotz zwei Abstrichen (Qualität der Wurstwaren beim Frühstück und fehlende Information, dass das Restaurant und die Bar wegen Umbau geschlossen ist) sehr zu empfehlen.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 24 jul 2023
Sehr geehrter Roger,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir hoffen Sie dennoch beim nächsten Mal wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Alles Gute

8/10 – Goed

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 10 jul 2023
Liebe Michael,vielen Dank für die Bewertung.Bis zum nächsten Mal

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein super Hotel. Alle Mitarbeiter waren sehr freundlich.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 15 jun 2023
Liebe Daniela,wir freuen uns sehr, über Ihre tolle Bewertung.Gerne teilen wir Ihr Lob mit dem gesamtem Team.Alles Gute

4/10 – Matig

Demet

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Große Enttäuschung. Lage TOP, sehr zentral zur Innenstadt und zum Hbf. Personal an der Rezeption sehr nett. Frühstück gut. Das war dann schon alles Gute! Es wurde Anfang April für Ende Mai ein Doppel-Zimmer mit Doppelbett gebucht. Bekommen haben wir dann ein Doppelzimmer mit zwei Einzelbetten, die man nicht zusammen schieben kann. Als Entschädigung gab es 2 kleine Getränke aus der Minibar... die Matratzen sind schon so derbe durchgelegen, dass man quasi einsinkt und das Metalldraht der Federkerne sich in die Schulterblätter bohrt. Und das Gequietsche dieser Betten! Fürchterlich! Keine Pantoffeln, keine Bademäntel, obwohl für 2 Personen gebucht gab es nur 1 großes Duschhandtuch und 1 Kleines!? Abends wenigstens die Badewanne voll machen und chillen... Pustekuchen. Um den Hebel der Duscharmatur zu bedienen braucht es beide Hände und viel Kraft! Nach Ewigkeiten wird die Wanne nicht voll, weil der Siphon nicht richtig schliesst... also wird geduscht. Danach bemerkt man, dass es doch rexjt frisch ist und will die Klimaanlage anmachen um zu wärmen/heizen: geht dannur die Lüftung und die Klimaanlage ist ausgeschaltet und lässt sich nicht einschalten? 222€ habe ixh gezahlt für 1 Nacht von Freitag auf Samstag inkl. Frühstück. Verlange nun einen Teil meines Geldes zurück, sowas habe ich noch nie erlebt! Für mich sind das max. 2 Sterne aber nie im Leben 4!!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 24 jul 2023
Sehr geehrter Demet,vielen Dank für Ihren Besuch bei uns und Ihre detaillierte Bewertung.Ein Zimmer mit Doppelbett ist immer nach Verfügbarkeit bei uns. Doppelzimmer gibt es bei uns mit zwei Betten und Doppelbett. Wünsche versuchen wir daher immer nach Verfügbarkeit zu erfüllen.Bademäntel, sowie Pantoffeln befinden sich nur auf unseren Privilegezimmern. Schade, dass Sie uns keine 2. Chance geben möchten, aber vielleicht ergibt sich dennoch eine weitere Chance.Ales Gute.

8/10 – Goed

Ingo

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 15 jun 2023
Lieber Ingo,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Bis zum nächsten Mal,

10/10 – Uitstekend

Roberto

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Excellent hotel and staff with unique kindness
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 21 mei 2023
Dear Mr. Roberto,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, your team of the Mercure Hotel Bochum City

10/10 – Uitstekend

CHANG JIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 21 mei 2023
Dear Mr. Chang,thank you very much for your 10 Star review.We are pleased that you enjoyed your stay.We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, your team of the Mercure Hotel Bochum City

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 21 mei 2023
Sehr geehrter Jan,wir danken Ihnen für die Bewertung nach Ihrem Aufenthalt. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Mit freundlichen Grüßen,das Team vom Mercure Hotel Bochum City,

10/10 – Uitstekend

Nigel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Germany to meet friends
I went to meet my friends from Germany. This hotel is close to the railway station and the city centre. I think it is a very good value for money hotel. I enjoyed my stay.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 1 mei 2023
Dear Nigel,many thanks for your great feedback.It is nice to read your positive comments.Great that you enjoyed your visit with your friends.Hope to welcome you back again.All the best

4/10 – Matig

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fragen Sie nach einem Zimmer mit neuen Matratzen!
Frage: Was ist die Kernkompetenz eines Hotels? Antwort: Dass der Gast ausgeruht am nächsten Morgen aufwacht. Das war in unserem Fall nicht gegeben, da die Matratzen total durchgelegen waren. Ich habe nach der ersten der zwei gebuchten Nächte die freundliche Dame am Empfang hierüber informiert und sie riet mir: Bei der nächsten Buchung verlangen Sie ein Zimmer mit erneuerten Betten. Wir sind dabei, sukzessive unsere Möbel zu erneuern, können das aber nicht auf einmal. Kann man so sehen - half mir dann aber auch nicht. Auch die zweite Nacht mit durchgelegenem Bett. Die dritte Nacht meiner Ruhrgebietsreise habe ich dann in einem familiengeführten Hotel in Essen verbracht - mit traumhaften Betten.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect spot to experience Bochum
Everything is in a walking distance and the hotel is a nice and quiet escape from the town’s busy center. All the town’s sights, shopping and restaurants are just some steps away. Vegan options in the menu and at the breakfast were a nice bonus!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum City op 25 mrt 2023
Dear guest,many thanks for your great feedback.We are happy to read, that you enjoyed your stay at our hotel.Hope to welcome you back again, all the best

2/10 – Ontzettend slecht

Beatrix

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum CIty op 9 mrt 2023
Liebe Beatrix,vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns,es tut uns leid, dass Ihr Besuch bei uns scheinbar nicht so perfekt gelungen ist.Gerne hätten wir dazu auch eine Bewertung gelesen, was Ihnen nicht so gefallen hat.Es würde uns freuen, wenn wir Sie erneut als Gast bei uns begrüßen dürfen.Alles Gute,

10/10 – Uitstekend

Dominik

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Mercure Hotel Bochum CIty op 9 mrt 2023
Lieber Dominik,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.Alles GUte,