Lobby

Beoordelingen van ibis budget Blankenberge

2 out of 5
ibis budget Blankenberge
Kerkstraat 120, Blankenberge, BE

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 379 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 191 van 379 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 379 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 379 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 379 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Guido

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Kamer netjes, gangen niet zo
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

IVO

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

constant

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk welkom,nette kamer alleen automaat alleen met muntgeld geen bankpas jammer als je s'nachts dorst heb. ontbijt lekker en genoeg
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Muriel

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ibis is goed aan te beveelen aan ander
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

anits

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dorien

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Voor 1 overnachting is dit een goede lokatie en kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Alain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamers te klein alsook de indeling Parking voorzien voor de klanten tegen een redelijke prijs.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Gaston

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was zeer goed, behalve dat de kuisploeg ‘s ochtends om 9:00u reeds in de kamer stond om te komen poetsen. Dat is veel te vroeg, zeker voor mensen die geen ontbijt boeken en dat zou geweten moeten zijn.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

miranda

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luidruchtige kamers. Geen zwembad terwijl dit wel op foto stond
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Justine Devooght - General Manager op 28 jul 2023
Dag Patrick Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat uw ervaring niet volledig was zoals u het verwacht had. Wijzelf hebben geen zwembad inderdaad, maar we hebben het geluk dat gasten van het hotel gebruik mogen maken van het zwembad van het Mercure hotel naast ons. Dit tegen een vergoeding van 5 euro per persoon.Het hotel is gebouwd met geluidsdichte ramen en goed geïsoleerde muren om geluid zo veel mogelijk tegen te houden. We betreuren het dat u hier toch overlast van ondervonden heeft. Hopelijk heeft u toch kunnen genieten van uw verblijf in Blankenberge en mogen we u terug ontvangen voor een ongetwijfeld beter verblijf.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Rudy

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een goed hotel
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Justine Devooght - General Manager op 28 jul 2023
Dag RichardBedankt voor je positieve review. Het doet ons deugd dat het hotel voor u voldeed aan uw verwachtingen. Hopelijk mogen we u in de toekomst snel terug verwelkomen!Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

andy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke mensen als je toe komt geen stress alles goed gevonden niet ver van winkels en strand en redelijk prijs voor andere hotels in blankenberge anders nog duurder hotels 😀👍
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Justine Devooght - General Manager op 18 jul 2023
Dag AndyBedankt voor je positieve opmerking overje verblijf bij ons. Het doet ons deugd te lezen dat het onthaal goed verlopen is voor jullie en de locatie een troef was.We kijken er naar uit u snel terug te ontvangen bij ons in het hotel.Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Seth

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige minpuntje was dat ons bed niet was opgemaakt na een nachtje slapen
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Justine Devooght - General Manager op 18 jul 2023
Dag SethBedankt om even de tijd te nemen om een review na te laten. Het spijt ons dat uw ervaring met het opmaken van het bed niet volledig naar wens was. Aarzel in de toekomst zeker niet om even een seintje te geven aan de receptie indien u dit graag wil.We zien u graag terug voor een ongetwijfeld betere ervaring.Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Renko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Mario

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hilal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie hotel , vriendelijke personeel
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Justine Devooght - General Manager op 14 jun 2023
Dag HilalBedankt om even te tijd te nemen om een commentaar na te laten. Het is fijn te lezen dat uw ervaring naar wens was en ons team hieraan meegewerkt heeft.Hopelijk mogen we u snel terug verwelkomen bij ons in het hotel.Met vriendelijke groetenJustine Devooght - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Wouter

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 3 jan 2023
Beste Wouter,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Nikola Saelens, General Manager

8/10 – Goed

NKR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 29 nov 2022
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Nikola Saelens, General Manager

8/10 – Goed

FONS

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer beetje klein
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Ann Coucke, General Manager op 5 sep 2022
Beste Fons,Bedankt voor uw feedback.Wat jammer dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk was uw verblijf verder wel naar wens.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Ann Coucke, General Manager

8/10 – Goed

Elke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect gelegen aan het station. Maar geen last gehad van teveel lawaai
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Ann Coucke, General Manager op 24 aug 2022
Beste Elke,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Super dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en u onze locatie als grote troef aanhaalt!Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Ann Coucke, General Manager

8/10 – Goed

Roger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 11 aug 2022
Beste Roger, Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Nikola Saelens, General Manager

4/10 – Matig

Arthur

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 17 okt 2022
Dag Arthur,Bedankt voor het delen van uw ervaring.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Nikola Saelens, General Manager

4/10 – Matig

Jessica

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1nachtje verbleven in een heel kleine kamer,kleine badkamer met weinig handdoeken. Je kon er iets drinken maar als je iets vroeg was het er niet meer.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 21 jun 2022
Dag Jessica, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor het ongemak. U mag elke feedback altijd aan onze receptiemedewerkers meedelen zodat we samen een oplossing kunnen vinden. We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring. Met hartelijke groeten, Nikola Saelens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 20 jun 2022
Beste Ruud, Hartelijk dank voor deze uitstekende score. Wat fijn te lezen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! Hopelijk tot ziens, Nikola Saelens, General Manager

8/10 – Goed

Veekemans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was zeer netjes en vriendelijk ontvangst
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 26 apr 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw aardige woorden. We zijn blij te zien dat u een aangenaam verblijf had. Met vriendelijke groet, Nikola Saelens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer zeker,nog eens terug.We waren heel tevreden
We hebben genoten van het verblijf. Het was er eenvoudig, maar heel netjes.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Nikola Saelens, Operation Manager op 20 apr 2022
Beste Marga, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Blankenberge en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment. Tot weerziens. Nikola Saelens, Operation Manager

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden
Wij komen regelmatig voor een weekend en komen steeds terug in dit hotel omdat het voor 2 nachten best wel ok is, correcte prijs is. De kamers zijn niet ruim en 15 graden is wel redelijk koud vooral bij het douchen en naar kinderen toe.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Thomas Torrekens, General Manager op 16 mrt 2022
Beste Jennifer, Dank u voor uw feedback. Wat fijn dat u tevreden was over ons hotel. Jammer dat u het te koud had in de kamer. Aarzel een volgende keer niet om de receptie op de hoogte te brengen zodat we meteen een passende oplossing kunnen aanbieden. Hartelijke groet, Thomas Torrekens, General Manager

8/10 – Goed

Erwijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer maar schoon en netjes
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 29 nov 2021
Beste Erwijn, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u de hotelkamer als klein heeft ervaren, maar het doet ons plezier dat deze verder naar wens was door de netheid en faciliteiten. Graag tot een volgende keer! Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Jean Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, Directrice générale op 13 okt 2021
Cher Jean, Merci beaucoup pour ce charmant commentaire sur notre établissement. Nous vous remercions infiniment de souligner les prestations de très bonnes qualités que vous avez constatées dans notre établissement. Nous sommes vraiment ravis d'avoir répondu à votre attente. Bien Cordialement, Mevrouw Ann Bal, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

de plus

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 31 dec 2021
Beste De, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Roger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs /kwaliteit vond ik goed, het personeel aan de receptie en de persoon die het ontbijt verzorgde top, alleen een paar haakjes meer in de kamer om bv een handdoek aan op te hangen zou goed zijn
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 15 sep 2021
Beste Roger, Fijn dat u de tijd nam voor uw beoordeling. We zijn opgetogen dat u een aangenaam verblijf had bij ons. Uw minpuntjes staan genoteerd. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Mevrouw Ann Bal, General Manager

4/10 – Matig

Marc

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Echt te kleine slaapkamer misschien leuk voor kinderen maar voor 60 een ramp! geen nachtkastje, ik heb plaats nodig voor mijn ademhaling apparaat!! 1 stoel?
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 9 sep 2021
Beste Marc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses dat de grootte van de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. Al onze kamers hebben dezelfde grootte en zijn gebouwd volgens het ibis Budget principe. Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Mevrouw Ann Bal, General Manager

6/10 – Redelijk

Inge

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
De prijs van het hotel is sterk gestegen maar de service is erop achteruitgegaan. Er zit niemand aan de balie, inchecken moet in het Mercure hotel naast de deur. De kamer was niet echt proper: er lag veel stof onder het bed en de lakens roken zeer onfris! Niet aangenaam om in te slapen! Het ontbijt was helemaal niet corona-proof: veel te veel volk in een veel te kleine ruimte.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 9 sep 2021
Beste Inge, bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden was met de service en de hygiëne. We horen graag wat we op dit gebied kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ok. Enkel ontbijt is niet echt aangenaam mede door de nog verplichte Corona regels. Parking in zomerperiode is tamelijk duur.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Marina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ibis blankenberge
Verblijf was fijn, juist de kamer aan de kleine kant voor twee. Volwassenen en een kind. Ontbijt was oke.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 1 sep 2021
Beste Marina, Bedankt voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u een geslaagd verblijf bij ons had en dat ons lekker ontbijt u heeft gesmaakt. Jammer dat de kamer voor u net iets te klein was. Hopelijk mogen we u in normalere tijden nogmaals ontvangen. Ons team staat heel graag terug voor u klaar. Vriendelijke groeten, Mevrouw Ann Bal, General Manager

6/10 – Redelijk

Philippe De

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Het ontbijt is niet voor herhaling vatbaar. 30 € Volgende keer neem ik dit niet meer . Ook parking kost veel geld 50€ Volgende keer neem ik de trein . En eten we buiten het hotel in een cafe . Voor dat geld eten we goed met krokante broodjes en bestek . Het bed was goed kamer zuiver veel te klein . Personeel bar onvriendelijk . Ik denk niet dat dit voor herhaling vatbaar is . Als je het buitenland gewoon bent .
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 3 sep 2021
Beste Philippe, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Spijtig te lezen dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Het verheugt ons echter dat u tevreden was over de netheid en ons vriendelijke team. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, aarzel daarom zeker niet om ons te wijzen op verbeterpunten. Hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Greta Van der

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was ok.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 9 sep 2021
Beste Greta, Bedankt voor uw feedback en perfecte score! Wat fijn te lezen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Dick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cenraal gelegen in tegenvallend Blankenberge. Duur parkeren. Inchecken bij naastgelegen Mercure.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 23 aug 2021
Beste Dick, Hartelijk bedankt voor uw feedback. We zijn bij te lezen dat u een goed verblijf had en de centrale ligging een troef was. Het spijt ons dat de prijs van onze parking niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze ervaring is echter dat gasten een prettiger verblijf hebben in de wetenschap dat de auto veilig en bewaakt geparkeerd staat. Ons team kan u wel info verstrekken over waar er in de buurt gratis kan geparkeerd worden. Hopelijk was de nabijgelegen check in geen al te groot ongemak, onze excuses voor deze tijdelijke maatregel. We ontvangen u in de toekomst graag nog een keer om u een betere ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere kamer en badkamer..maar jammer van de vlekken op de matras er was geen matrasbeschermer op
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 20 aug 2021
Beste gast, We bedanken u voor uw feedback. Dit is niet waar ons hotel voor staat en wij willen u hiervoor onze excuses aanbieden. We gaan de schoonmaak beter opvolgen. U mag dit gerust meteen melden tijdens uw verblijf, dan hadden we dit meteen opgelost. We hopen dat u verblijf verder naar wens was. Met vriendelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

4/10 – Matig

Karl

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 8 nov 2021
Beste Karl, Bedankt voor deze review. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden was met de service en de hygiëne. We horen graag wat we op dit gebied kunnen verbeteren. We hopen dat we u in de toekomst toch nogmaals mogen verwelkomen voor een betere ervaring. Vriendelijke groeten, Mevrouw Ann Bal, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Het was een acceptabel hotel met alle basics
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Else

1 nacht verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

kris

2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Viel toch wat tegen
Kamer was niet proper, lavabo loopt niet door, zeepdispencer leeg. Bed was proper, kussens zeer klein/dun. Kamer klein, maar groot genoeg. Grote mooie TV, maar maar enkele zenders te zien
2 nachten verbleven in december 2020