OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Solihull

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Parking beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1, Old Damson Lane Solihull, Solihull, England, B92 9ED

In de buurt

  • Elmdon Park - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Sheldon Country Park - 2 min. rijden - 1.8 km
  • National Exhibition Centre - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Villa Park - 16 min. rijden - 27.1 km
  • Winkelcentrum Bullring - 19 min. rijden - 14.4 km

Lokaal vervoer

  • Birmingham International Station - 4 min. rijden
  • Tramhalte Air Rail Link - 5 min. rijden
  • Birmingham Airport (BHX) - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Caffè Nero - ‬5 min. rijden
  • ‪Wetherspoon - ‬6 min. rijden
  • ‪Costa Coffee - ‬5 min. rijden
  • ‪Pup and Duckling - ‬4 min. rijden
  • ‪Pret A Manger - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport

Hotel vlak bij Resorts World Birmingham
OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport bevindt zich vlak bij National Exhibition Centre en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport bieden voorzieningen zoals gratis flessenwater.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (GBP 5 per nacht)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: GBP 10 als je incheckt tussen 15.30 uur en 05.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 21.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 3 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (beveiligd): GBP 5 per nacht
  • Toeslag voor late check-in: GBP 10 als je incheckt tussen 15.30 uur en 05.30 uur

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Airport Lodge Birmingham Airport NEC

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost GBP 5 per nacht.

Hoe laat kan ik bij OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Tegen een toeslag van GBP 10 kun je bij deze accommodatie tussen 15.30 uur en 05.30 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport?

Dit hotel ligt in het centrum van Solihull, op 5 km afstand van National Exhibition Centre, National Motorcycle Museum en Touchwood Shopping Center. Ook Birmingham Business Park en Resorts World Birmingham liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport

5,0

5,0

Netheid

4,4

Voorzieningen

5,2

Personeel en service

4,6

Milieuvriendelijkheid

4,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 59 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Imogen

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I felt unsafe staying here as a lone female traveller and would not recommend it to anyone travelling alone - the only think that made me feel better was barricading the door with the chair in the room as the lock was loose
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Mediocre to Middling

The hotel and room reflected the affordability. Acceptable for a short necessary stay.
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Joan

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Colin

Was an ok stay
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Danish

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The management was very nice polite and supportive. I would like to come vack here again.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Heather

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Susan Ann

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

MATTHEW

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Steve

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Only stay here as an absolute last resort.

This hotel is not located next to the NEC as described when I called. I had to take a tram followed by a bus to the opposite side of the airport runway. When I called the helpline was told “i dont know how to get there from the airport myself, can you not just get an Uber. This would be at a. OST of an added £23. The staff could not communicate at the hotel as English was broken, the door to the room would not lock so I had to prop a chair underneath the handle to secure it, the window handle was missing so I could not close the window, the room was dirty with the previous occupants shopping bags and receipts underneath the bed. When I asked what time the restaurant would be open to I was told we don’t have one you can either walk to the travel lodge down the road or have food delivered.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Ian

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Davina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

John

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bath filthy
No blind on windo
No frosted glass in bathroom
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room smelt, bedding unclean, shower barely usable
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shower had open drain hole which let awful smells up, shower red hot, complained to reception they came up and said it’s fine! Bedding was dirty and smelly
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Trevor

Crafts

It was what you paid for.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not Pay at Property beware.

Payment is taken in full 2 days before arrival. This is despite the booking as being Pay at Property. No communication and Hotels.com totally unhelpful
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

TANVIR

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

TANVIR

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Clean and Tidy Better than expected given the tariff Front rooms facing main road too noisy
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Olu

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Joth

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dan Alexander

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again, poor beyond belief.

Absolute shambles. This hotel is offering budget prices, but offering below standard accommodation. There is a gap in the market where a worker is just looking for a bed, and this is all they achieve. The shower was like showering under a broken tap and the water temp after getting the shower head replaced and the temp valve forced, was tepid or nothing. The cold tap was jammed and you had to hold the tap so you could turn it on. The TV was on a old mobile TV aerial which lost picture every minute or so. The furniture was recovered from skips or cheap charity shops. Tea and coffee was a small plastic bag of tea bags. On arrival I called the number to get my key, they had previously called me to ask what time i would be there, and I still had to wait 25 minutes for the key holder to appear. They do what they have to when asked, to a minimum standard, there is no proactive thought, just reacting to the guest finding faults for them. I was there for a week, as the ashes took up all the normal rooms in the city. The wifi was in and out. I had still spent over £200, and to put it politely I was happy to get home. I have ran out of things to say, to end on a positive note, it had a carpark. NEVER AGAIN.
5 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Barry

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

You must be joking

Without doubt the bleakest, most depressing room I’ve ever stayed in. Pillow case was filthy, the whole place is run down. When the shower didn’t work in the morning that topped it. The attached photo was my “upgraded room”. As a very regular business traveler I was appalled by the whole experience. Best advice, stay somewhere else, stay anywhere else!!!
4 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fabio

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TERRIBILE ESPERIENZA !!!

Terribile hotel per i seguenti motivi : - sporco dappertutto - quasi abbandonato - elettrodomestici non funzionanti (TV e lampade fulminate) - no breakfast disponibile contrariamente a quanto nel sito - camere minuscole bagni inutilizzabili a causa delle dimensioni lillipuziane - letto sfondato e corto - nessuna pulizia giornaliera
2 nachten verbleven in juni 2023