ibis Coventry Centre
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Coventry
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Coventry Centre





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mile Lane, Coventry, England, CV1 2LN
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Ramada Hotel & Suites by Wyndham Coventry
Ramada Hotel & Suites by Wyndham Coventry
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 12.60 voor volwassenen en GBP 6.30 voor kinderen
- Betaald parkeren: GBP 6 per dag
- Toeslag voor huisdieren: GBP 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Coventry Centre
ibis Hotel Coventry Centre
ibis Coventry Centre Hotel
ibis Coventry Centre Hotel
Accor Coventry Centre
Ibis Coventry Centre Hotel Coventry
ibis Coventry Centre Coventry
ibis Coventry Centre Hotel Coventry
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Coventry Centre
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Cornelis
14 apr 2024
Cornelis
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
liliane
10 mei 2022
liliane
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Ja, Lochem
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ja
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Dian
14 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel, goede bedden
Dian
3 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig verblijf
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Samuel, Zieirkzee
20 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff in poorly maintained hotel
Samuel
10/10 – Uitstekend
Joury
22 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Joury
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jan 2013
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
conny, Nederland
1 apr 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
conny
10/10 – Uitstekend
fabienne, Fort Lauderdale
Zakenreiziger
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fabienne
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
COREY
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
COREY
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mark
Reisde met een groep, Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Thekla
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thekla
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
22 jun 2025
Robert
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
C
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Thomas
13 jun 2025
Thomas
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
7 jun 2025
Robert
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
marie
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christian
Reisde met een groep
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nicola
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicola
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
James
Zakenreiziger
26 mei 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Martin, Oxford
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in mei 2025