Hockley House

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Solihull

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hockley House

Exterieur
Serveert ontbijt, lunch, diner, Britse gerechten
Exterieur
Klassieke driepersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Parking (toeslag) kost GBP 10.00 per nacht

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Twin kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Klassieke driepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Klassieke tweepersoonskamer

8,4 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior suite

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8640 Stratford Road, West Midlands, Solihull, England, B94 5NW

In de buurt

  • Blythe Valley Park - 5 min. rijden - 6.0 km
  • Resorts World Birmingham - 13 min. rijden - 16.5 km
  • National Exhibition Centre - 14 min. rijden - 17.4 km
  • Warwick Castle - 16 min. rijden - 22.3 km
  • Cadbury World - 18 min. rijden - 21.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Lapworth - 5 min. rijden
  • Birmingham Airport (BHX) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. rijden
  • ‪Wharf Tavern - ‬15 min. wandelen
  • ‪Navigation Inn - ‬5 min. rijden
  • ‪The Black Swan - ‬5 min. rijden
  • ‪Boot Inn - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Hockley House

Hoogtepunten van de accommodatie
Overweeg een verblijf bij Hockley House en geniet van een terras, een tuin en een bar. Het plaatselijke restaurant met Britse gerechten, Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een Engels ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en snelle uitcheckservice
  • 2 vergaderruimtes, een automaat en tuinmeubelen
  • Een feestzaal en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 62 kamers bieden faciliteiten zoals gratis wifi. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 10 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • In het weekend Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 11.00 uur: GBP 9,95 tot 9,95 voor volwassenen en GBP 9,95 tot 9,95 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 15
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 15
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je wilt reserveren voor het ontbijt, kun je voor aankomst contact opnemen met de accommodatie om vooraf te boeken. Je ontvangt dan korting en betaalt GBP 6,95 voor het ontbijt. De prijs voor het ontbijt na de check-in is GBP 9,95.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer GBP 9.95–9.95 voor volwassenen en GBP 9.95–9.95 voor kinderen
  • Betaald parkeren: GBP 10.00 per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Oak Hotel Solihull
Oak Solihull
The Oak Hotel
Hockley House Hotel
Hockley House Solihull
Hockley House Hotel Solihull

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hockley House?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hockley House voor parkeren?

Parkeren kost GBP 10.00 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hockley House inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Tegen een bedrag van GBP 15 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hockley House uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van GBP 15 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hockley House?

Dit hotel in Solihull ligt op 4,5 km van Blythe Valley Park en op 10 km afstand van Touchwood Shopping Center en Tudor Grange Park. Ook Hatton Country World en National Motorcycle Museum liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Hockley House

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 294 van 911 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 317 van 911 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 149 van 911 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 87 van 911 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 64 van 911 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Redmer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mijn verblijf bij The Oak Hotel

Goed hotel, goede keuken, aardig personeel.
4 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Joanna, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Two sleepless nights

We probably stayed in the wrong room during a weekend but on Fridaynight there was music and footsteps (total collapses really)on the floor of the rooms above us until 2.30 am. Next day was 'Grace's 21st birthday party'. Our room was next ro the ballroom. Loud music (basses) until 1 am and after that footsteps, shouting and laughing until 3. Both mornings the noise started again at 6.30 am (morning shift). Since we just came to the hotel to SLEEP, our stay was an expensive faillure.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Redmer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Louise

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a lovely stay, i just made a mistake to eat outside couldn't finish it had load wasps around so had to leave it food lovely though
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The. Staff are amazed had a lovely stay
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kate

Positief: Personeel en service
Would stay again but needs updating and fans etc in hot weather
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mildred

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked family room for 3 was given twin room for 2. Only room left. Previous couple booking in before us also got wrong room. Showed staff member our booking as she thought we booked it incorrectly. Apparently her system showed just for 2. Bathroom shower mould around base of shower, could do with replacing and bathroom floor looked like it had built-in dirt in particular areas. Worse room ever in history. Very much doubt I will use expedia to book room for a night again.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Dean

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was quite nice, very tired though. The evening meals were reasonable, but the breakfast was quite poor.
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Best thing about the stay were the staff that’s it!!
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Jay

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor amenities
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yoshi

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Joan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Manish

Zakenreiziger
Small small things missing or unappealing: - bathroom door handle was loose. - bathroom door had no lock. - bathroom shower drain looks a bit clogged. Water was taking time to drain. - floor in the room was squeaking. - bed linen was feeling a bit sticky. - vegetable full breakfast missed to have vegetable sausages and an egg. Not sure how the chef forgot that.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff. Great value for the money. Clean room, hot shower. Good location.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Gemma

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Kathleen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was acceptable. Grouting in shower cubicle was ingrained with mould, shower tray had dirty stain around the drainage area. No shelves to put soap or shampoo. Cold tap in wash basin leaks. One of the wall lights didn't work. Staff were not attentive - we asked for a hairdryer which didn't materialise, also likewise an extra pillow.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Deanne

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were amazing. Everyone i came across was helpful and just lovely
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Martin

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not suitable for neurodivergent people/those sensitive to noise. The hotel itself isn't bad for the price - you tend to get what you pay for, after all. The room was fine, if looking a little tired, consummate with its age and price. However, if you are neurodivergent, like me, or have other conditions that cause an extra-sensitivity to sound,, then I advise to give this hotel a miss. I was kept awake throughout the night by terribly creaky floorboards above me. It was constant, which I can't quite understand - I'd expect occasional noise from people coming in late or getting up to use the facilities, but near-constant..? I wondered if there was perhaps a room upstairs used by night staff and they were walking around...? The soundproofing between rooms isn't great either, with other occupants' conversations and televisions easily audible, and distracting if you're trying to rest or work. Anyway, by the second night, I decided to cut my losses and checked out early. Another problem I have is high-anxiety and so I wasn't able to raise the issue with staff to perhaps change room or anything. If you don't suffer from being overly-aware/affected by noise, then you might be okay here. Otherwise, you probably want to look elsewhere.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Robin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and the room were excellent service was brilliant from the staff from the reception right through to the bar and breakfast couldn't be more helpful easy link to the motorway good parking
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for what we needed, bed and bathroom were both clean however the carpets were very worn and dirty, the shower door didnt close properly and the shower head didnt fit it the holder. The general cleanliness in the bar area was poor and a very strong smell of curry around the reception area at all times. The glass doors were very dirty showing that regular cleaning is not a priority. Unfortunately i would not recommend or stay again, this is a shame as the hotel is a in a great setting, and a lovely building, but is need of some refurbishment
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Richard

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a bit shabby and basic
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

michael

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alistair

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Jay

S
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place

We had a lovely time. The staff could not have been more attentive. Do not believe the negative reviews - I think they must be from negative people. Hotel in new ownership who seem determined to offer the best possible experience.
2 nachten verbleven in april 2025