Hotel Adriatic
Gezinsvriendelijk hotel op het strand met een seizoensgebonden buitenzwembad
Fotogalerie voor Hotel Adriatic





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Plasmatelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, balkon (Partial Sea View) laden

Superior tweepersoonskamer, balkon (Partial Sea View)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Verwarming
Plasmatelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een minibar
Alle foto's voor Eenvoudige suite, balkon (Sea View) laden

Eenvoudige suite, balkon (Sea View)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Plasmatelevisie
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Kamer (Premium Club Room)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Plasmatelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een minibar
Satellietzenders
Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Plasmatelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een minibar
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tina Ujevica 7, Biograd na Moru, 23210
Over deze accommodatie
Hotel Adriatic
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Ilirija
Hotel Ilirija
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.0 van 10, Zeer goed, 59 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.75 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.75 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 70 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 10 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 8.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot oktober
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 19.00 uur
Accommodatie ook bekend onder de naam
Adriatic Biograd na Moru
Adriatic Hotel Biograd na Moru
Hotel Adriatic Biograd na Moru
Hotel Adriatic Hotel
Hotel Adriatic Biograd na Moru
Hotel Adriatic Hotel Biograd na Moru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Adriatic
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 jul 2025
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Steen
16 jul 2025
Steen
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Drew
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Drew
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Norwegian
Reisde met familie
9 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expensive.
Norwegian
7 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Wright and Johnson
Zakenreiziger
26 okt 2024
Negatief: Netheid, comfort kamer
Wright and Johnson
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Vasilij
22 sep 2024
Vasilij
3 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Karin
17 sep 2024
Karin
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Karin
16 sep 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Karin
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Julia
16 aug 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Katarina
Reisde met een groep
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Katarina
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Antoine
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antoine
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Manda
Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manda
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Mathilde
29 okt 2022
Mathilde
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Rob
26 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rob
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Kaj
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaj
7 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met familie
13 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kim
4 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Maurizio
17 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A volte basta poco .......
Maurizio
6 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
kjell
13 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kjell
7 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Emma, Essex UK
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 sep 2017
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
alain
15 aug 2017
Negatief: Personeel en service
Moyen
alain
2 nachten verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Feodor
24 okt 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Feodor
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer








