Hotel Lavenir
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Road Station Biei Okanokura
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lavenir





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 131
16 aug - 17 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, roken laden

Standaard Twin kamer, roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Design Twin kamer, niet-roken laden

Design Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Standard Twin - Non-Smoking
Deluxe Twin - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Standard Triple - Smoking
Standard Twin - Smoking
Standard Twin - Smoking
Standard Triple - Non-Smoking
Deluxe Twin Room Non-Smoking
Standard Twin Room Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room Non-Smoking laden

Standard Twin Room Non-Smoking
Design Twin Room, Non Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Chome-9-21 Motomachi, Kamikawa-gun, Biei, Hokkaido, 071-0208
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Pension Ken&Mary
Pension Ken&Mary
- Bubbelbad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 21 beoordelingen
De prijs is โฌย 176
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lavenir Biei
Lavenir Biei
Hotel Lavenir Biei-Cho Hokkaido Japan
Hotel Lavenir Biei
Hotel Lavenir Hotel
Hotel Lavenir Hotel Biei
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lavenir
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Hiroyuki
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Hiroyuki
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
WING SHAN KATHY
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WING SHAN KATHY
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
junichi
21 mei 2025
junichi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Kwai Wah
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwai Wah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
HS
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HS
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Hideo
14 mei 2025
Hideo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
YOSEP
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSEP
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
YASUSHI
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUSHI
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Kazuho kk beatus
19 apr 2025
Kazuho kk beatus
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Hyun Suk
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyun Suk
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
KOJI
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Makoto
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
tanabe
10 mrt 2025
tanabe
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
yoshifumi
9 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshifumi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Andrew
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
jong kon
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
jong kon
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
SHU TUNG
21 feb 2025
SHU TUNG
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Shuk Kuen
2 feb 2025
Shuk Kuen
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
SHU TUNG
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU TUNG
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
yoshifumi
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
yoshifumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Maki
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Taehun
Reisde met familie
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋น์์ด์์ ๋จธ๋ฌธ๋ค๋ฉด ์ด๊ณณ์ด ์ ๋ต์ด๋ค




Taehun
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024