Oniyama Hotel
Ryokan in Beppu, op wandelafstand van Warmwaterbronnen van Beppu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Oniyama Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 153
30 jul - 31 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer (Japanese Style, Semi Open-air Bath) laden

Premium kamer (Japanese Style, Semi Open-air Bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer (Shower Room) laden

Traditionele kamer (Shower Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op zee laden

Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

335-1 Kannawa, Beppu, Oita-ken, 874-0045
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

AMANEK Beppu YULA-RE
AMANEK Beppu YULA-RE
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 771 beoordelingen
De prijs is € 94
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Oniyama Hotel OITA
Oniyama Hotel
Oniyama OITA
Oniyama
Oniyama Hotel Beppu
Oniyama Beppu
Oniyama Hotel Beppu
Oniyama Hotel Ryokan
Oniyama Hotel Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Oniyama Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ナナ
Reisde met partner
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナナ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
13 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ゆうき
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうき
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
モトコ
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
モトコ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Linn
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linn
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
LIU, TUEN MUN
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LIU
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
けいこ
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいこ
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Chi Kit
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent staff service during stay
Chi Kit
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
leonard, Townsville
Reisde met partner
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
leonard
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
CHANGHYEON
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHANGHYEON
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
??
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
HIROSHI
7 mrt 2024
HIROSHI
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
R
Reisde met familie en kleine kinderen
20 feb 2024
Positief: Personeel en service
R
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
kwangsuk
29 jan 2024
kwangsuk
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Marie-Christine
12 jan 2024
Positief: Personeel en service
Marie-Christine
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
HYEONGJOO
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYEONGJOO
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
HOJIN
21 dec 2023
HOJIN
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
YOUNGCHEOL
14 dec 2023
YOUNGCHEOL
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
rikurou
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rikurou
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
18 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Hiromichi, Asahi
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromichi
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
HIROMITSU
Reisde met familie
24 jan 2020
Positief: Netheid
温泉が良かった。
HIROMITSU
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
YASUO
10 jan 2020
Positief: Personeel en service
YASUO
1 nacht verbleven in januari 2020