Marchica Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Nador

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Marchica Hotel

Receptie
Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer
Restaurant
Exterieur
Een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een tuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Marchica Hotel. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Boulevard Grand Rif, Nador, Oriental, 62000

In de buurt

  • Playa de la Hípica - 21 min. rijden - 18.2 km
  • Ayuntamiento de Melilla - 22 min. rijden - 21.0 km
  • Ensenada de los Galápagos-strand - 22 min. rijden - 21.0 km
  • Melilla la Vieja - 22 min. rijden - 21.0 km
  • Centrale Moskee - 22 min. rijden - 21.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Nador Ville - 9 min. rijden
  • Melilla (MLN) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Restaurant Antalya - ‬4 min. rijden
  • ‪Cafe Restaurant Molen - ‬14 min. wandelen
  • ‪—- Sky Lounge —- - ‬3 min. rijden
  • ‪Al Karam - ‬4 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

Marchica Hotel

Hotel in Hay Al Matar
Geniet van een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een tuin bij Marchica Hotel. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een restaurant.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en bagageopslagruimte
  • Een lift, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en conciërgeservice
  • Een receptieruimte en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Marchica Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Verduisterende gordijnen en geluiddichte muren
  • Ledtelevisies van 43 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (120 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 43 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 12.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marchica Hotel Hotel
Marchica Hotel Nador
Marchica Hotel Hotel Nador

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marchica Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Marchica Hotel voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Marchica Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Marchica Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Marchica Hotel?

Dit hotel ligt in Hay Al Matar, op 20 km afstand van Playa del Hipódromo, Playa de la Hípica en Playa de los Carabos. Ook Museo Eléctrico y de la Industria de la Fundación Gaselec en Playa de San Lorenzo liggen op 20 km afstand.

Beoordelingen over Marchica Hotel

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 15 beoordelingen

10/10

Netheid

10/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Salah

3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hanan

1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Nette schone kamers. Goed ontbijt buffet en restaurant.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Halafi, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt in een rustige buurt, toch dichtbij alles. De kamer is ruim, wordt iedere dag goed schoongemaakt en is voorzien door mineraal water- waterkoker en koffie/thee. Het personeel is zeer dienstbaar, goedlachs en zeer attent. Het ontbijt is royaal, na verblijf van 7 nachten lijkt alles wel hetzelfde. Koffieautomaat tijdens het ontbijt was niet te drinken voor ons. Wij hebben tijdens het verblijf koffie besteld bij het lokale café wat wel duur was. Het hotel beschikte over 1 lift, erg mooi en super schoon, wat de reden zou zijn om geen 4 sterren te krijgen i.p.v. de huidige 3 sterren. Ik zou zeker nog een keer dit hotel willen reserveren en ik zou dit hotel ook willen aanraden aan iedereen die de stad en familie willen bezoeken.
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Deena

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, mooi en net hotel en vriendelijk personeel
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rabéha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tamara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Nassim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean very nice buffet very beautiful interior
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Gamila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff was so kind, the food was good and the rooms were very spacious. I would totally recommend
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Karina

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rachid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel parfait!!!

J’ai passé un bon séjour dans cet hôtel un peux excentre du centre ville de Nador mais en petit taxi pour 10 dirhams environ 1 euros ça se fait en 5 minutes. Personnel très courtois poli, avec le sourire. Au petit déjeuner on vous accueille avec le sourire pour vous proposer de vous chauffer des crêpes etc… je recommande vivement cet hôtel.En tout cas bravo…. Ça faisait 17 ans que je n’avais pas mis les pieds à Nador énormément de chose ont évoluer dans cette ville. Pour conclure Hotel Marchica est au TOP…… et sans oublier cuisine à la hauteur de leur 3 étoiles….
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Glenn

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

El mejor hotel

Hotel muy limpio , personal muy majo Mejor hotel que he visto en marruecos
1 nacht verbleven in januari 2024