Nobile Inn Pampulha
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Belo Horizonte
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nobile Inn Pampulha





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
7,0 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2017
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(71 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2017
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2017
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Double Room Superior laden

Double Room Superior
7,0 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Alle foto's voor Double Room Superior laden

Double Room Superior
Alle foto's voor Double Room Superior laden

Double Room Superior
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av Professor Magalhaes Penido 378, Belo Horizonte, 31-270700
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Allia Gran Pampulha Suites
Allia Gran Pampulha Suites
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer BRL 29 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nobile Inn Pampulha Hotel
Nobile Inn Pampulha Belo Horizonte
Nobile Inn Pampulha Hotel
Nobile Inn Pampulha Belo Horizonte
Nobile Inn Pampulha Hotel Belo Horizonte
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nobile Inn Pampulha
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kelly
1 jun 2025
kelly
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Everaldo
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everaldo
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Henrique
18 apr 2025
Luis Henrique
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Henrique
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis Henrique
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
elisa
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa
elisa
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
José Carlos
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa relação custo-benefício
José Carlos
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Filipe Celio
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Filipe Celio
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Camilla
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel mto bom
Camilla
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gisele
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gisele
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
elisa
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo
elisa
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Luciano Marcolino
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luciano Marcolino
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Oziel
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oziel
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
MARCOS
9 apr 2025
MARCOS
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gabriel
8 apr 2025
Gabriel
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gleisson
8 apr 2025
Gleisson
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald L
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronald L
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Alan
7 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Alan
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Victor
6 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Fabiula
Zakenreiziger
6 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Confortável
Fabiula
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
EDNICIA
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EDNICIA
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luiz
4 apr 2025
Luiz
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Evandro
4 apr 2025
Evandro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roney
3 apr 2025
Roney
1 nacht verbleven in april 2025