Synsiri 3 Ladprao 83
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Nationaal stadion Rajamangala
Fotogalerie voor Synsiri 3 Ladprao 83





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 queensize bed laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Kleerkast
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een eettafel
Televisie
Een privébadkamer
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een eettafel
Televisie
Een privébadkamer
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een eettafel
Televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Kleerkast
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Basic Room laden

Basic Room
Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Bangkok
Sathorn
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.079 beoordelingen
De prijs is € 201
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18, Ladprao 83 Ladprao Road, Wangthonglang, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10310
Over deze accommodatie
Synsiri 3 Ladprao 83
Gelijkaardige accommodaties

Livotel Hotel Lat Phrao Bangkok
Livotel Hotel Lat Phrao Bangkok
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.4 van 10, Goed, 279 beoordelingen
De prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: THB 500 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 80 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 20.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Synsiri 3 Ladprao 83 Aparthotel Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83 Aparthotel
Synsiri 3 Ladprao 83 Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel
Synsiri 3 Ladprao 83 Bangkok
Synsiri 3 Ladprao 83 Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Synsiri 3 Ladprao 83
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chuan Cheah Adren, Singapore
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chuan Cheah Adren
7 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Supattra
5 mrt 2025
Supattra
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Krairavee
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krairavee
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Morten
7 jan 2025
Positief: Personeel en service
Morten
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
TSUYOSHI
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
TSUYOSHI
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
krairavee
Zakenreiziger
20 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
krairavee
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Daniel
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Bee
Reisde met familie
16 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bee
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Martin Juhl
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Martin Juhl
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Niels
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niels
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
HE
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HE
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Noel
2 nov 2023
Noel
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Thanarat
10 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanarat
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Waldemar
14 mei 2023
Waldemar
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
MUHSIN
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUHSIN
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Phureephorn
13 dec 2022
Phureephorn
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Menqshen
21 okt 2022
Menqshen
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Chulaluck
Reisde met een groep
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chulaluck
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2021
4/10 – Matig
นักรีวิว, กรุงเทพ
Reisde met een groep
3 sep 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
นักรีวิว
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
นักรีวิว, กทม
Reisde met een groep
3 sep 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
นักรีวิว
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Nawaphol
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nawaphol
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020

















