Pongsakorn Boutique Resort
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang
Fotogalerie voor Pongsakorn Boutique Resort





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

The Peninsula Bangkok
Oevers van Bangkok
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 306
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

81/7-8 Soi Luang Pang 2, Tab Yao, Lad Krabang, Bangkok, 10520
Over deze accommodatie
Pongsakorn Boutique Resort
Gelijkaardige accommodaties

The Cottage Suvarnabhumi
The Cottage Suvarnabhumi
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.005 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 250 voor volwassenen en THB 250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 200 per kamer (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: THB 100 (enkele reis), (tot 5 jaar oud)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pongsakorn Boutique Resort Bangkok
Pongsakorn Boutique Bangkok
Pongsakorn Boutique
Pongsakorn Boutique Bangkok
Pongsakorn Boutique Resort Hotel
Pongsakorn Boutique Resort Bangkok
Pongsakorn Boutique Resort Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pongsakorn Boutique Resort
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 apr 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
8/10 – Goed
DJENEBA
Zakenreiziger
5 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
DJENEBA
13 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Richard
3 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Bee
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bee
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Gilles
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Gilles
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Jarno
6 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jarno
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
John, Bradford
Reisde met partner
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
LINDSAY
6 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
LINDSAY
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Batu
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Batu
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sherman
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sherman
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
joseph
15 mei 2025
joseph
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Uchenna
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uchenna
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Sreenath
8 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sreenath
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Domenico
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Domenico
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Shinobu, KYOTO CITY
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not for aonger stay.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jamar
24 mrt 2025
Jamar
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
inderdeep s
13 mrt 2025
inderdeep s
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tayeb
Reisde met een groep
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tayeb
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Priska
7 mrt 2025
Priska
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MASAHIRO
Zakenreiziger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Clark
27 feb 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clark
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Whan
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Whan
6 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Amy
20 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not great
Amy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kanchana
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

















